Bine ai venit, Audi TT coupe!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
AutoMarket a fost prezenta la lansarea noului Audi TT coupe in Romania, un eveniment sustinut la clubul Bamboo din Capitala de catre importatorul oficial Porsche Romania.
Tehnologie si traditie sunt cele doua cuvinte cu care poate fi caracterizat noul Audi TT. Acestea au fost cuvintele cu care Brent Valmar, presedintele Porsche Romania, si-a inceput discursul de lansare a noului model.
Lansarea avut loc la clubul Bamboo din Bucuresti si a purtat sigla unui eveniment monden. Prezenta unor personaje din media romaneasaca, celebre de altfel, sau a altior vedete ale societatii romanesti au dat evenimentului imaginea unei reuniuni a inaltei societati, adevaratele vedete, cele doua masini Audi TT, asteptand sub cearsafuri sa-si arate splendoarea.
Gazda lansarii a fost prezentatoarea TV, Mihaela Radulescu. Imbinarea dintre lansarea noului Audi TT si prezentarea de moda sustinuta de Catalin Botezatu subliniaza intentia celor de la Porsche Romania de a transmite subtil un mesaj clar: “ceea ce va prezentam aici, este imaginea luxului absolut si se numeste Audi TT”. Caracterul monden al evenimentului nu trebuie sa ne intunece judecata si sa nu vedem ca adevaratul show l-a dat prezenta noului Audi TT, care a lasat in urma eroii postmoderni si bijuteriile lor.
Tehnologie, traditie si design a mai adaugat Brent Valmar. O afirmatie cat se poate de adevarata, noul Audi TT fiind o capodopera de design. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala, motivul principal al designului fiind cercul. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in alta. Plajonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umerii lati si puternici ai caroseriei.
Principiul de baza a coroseriei poarta numele ASF - Audi Space Frame - tehnologie pentru caroseriile de aluminiu. Circa 69% din masa caroseriei este din aluminiu, ceea ce face ca Audi TT coupe sa aiba o caroserie cu o masa de doar 206 kg.
La capitolul motorizari exista doua motoare pe benzina, unul turbo cu patru cilindri si celalalt un V6 aspirat, ambele plasate transversal. Motorul turbo cu 4 cilindri dezvolta are 1.984 cmc. 2.0 TFSI are o putere de 200 cai si un cuplu maxim de 280 Nm. V6-ul dezvolta o putere de 250 cai la un cuplu de 320 Nm. Cutia de viteze - manuala sau automata - este disponibila in versiune cu sase trepte.
Sistemul de franare este dotat cu ESP cu setari sport. Jantele se gasesc in varianta optionala de 17 si 18 inch.La interior noile dotari cuprind vitezometru digital pe displayul informational al soferului. Interiorul este imbracat in piele Nappa, scaunele sunt sport si sunt amplasate mai jos decat la TT-ul precedent.
Va lasam sa admirati noul TT coupe!
Lansarea avut loc la clubul Bamboo din Bucuresti si a purtat sigla unui eveniment monden. Prezenta unor personaje din media romaneasaca, celebre de altfel, sau a altior vedete ale societatii romanesti au dat evenimentului imaginea unei reuniuni a inaltei societati, adevaratele vedete, cele doua masini Audi TT, asteptand sub cearsafuri sa-si arate splendoarea.
Gazda lansarii a fost prezentatoarea TV, Mihaela Radulescu. Imbinarea dintre lansarea noului Audi TT si prezentarea de moda sustinuta de Catalin Botezatu subliniaza intentia celor de la Porsche Romania de a transmite subtil un mesaj clar: “ceea ce va prezentam aici, este imaginea luxului absolut si se numeste Audi TT”. Caracterul monden al evenimentului nu trebuie sa ne intunece judecata si sa nu vedem ca adevaratul show l-a dat prezenta noului Audi TT, care a lasat in urma eroii postmoderni si bijuteriile lor.
Tehnologie, traditie si design a mai adaugat Brent Valmar. O afirmatie cat se poate de adevarata, noul Audi TT fiind o capodopera de design. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala, motivul principal al designului fiind cercul. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in alta. Plajonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umerii lati si puternici ai caroseriei.
Principiul de baza a coroseriei poarta numele ASF - Audi Space Frame - tehnologie pentru caroseriile de aluminiu. Circa 69% din masa caroseriei este din aluminiu, ceea ce face ca Audi TT coupe sa aiba o caroserie cu o masa de doar 206 kg.
La capitolul motorizari exista doua motoare pe benzina, unul turbo cu patru cilindri si celalalt un V6 aspirat, ambele plasate transversal. Motorul turbo cu 4 cilindri dezvolta are 1.984 cmc. 2.0 TFSI are o putere de 200 cai si un cuplu maxim de 280 Nm. V6-ul dezvolta o putere de 250 cai la un cuplu de 320 Nm. Cutia de viteze - manuala sau automata - este disponibila in versiune cu sase trepte.
Sistemul de franare este dotat cu ESP cu setari sport. Jantele se gasesc in varianta optionala de 17 si 18 inch.La interior noile dotari cuprind vitezometru digital pe displayul informational al soferului. Interiorul este imbracat in piele Nappa, scaunele sunt sport si sunt amplasate mai jos decat la TT-ul precedent.
Va lasam sa admirati noul TT coupe!
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)