Conform unei note interne Bugatti ajunse pe mana presei, viitorul Veyron GT va avea 1350 de cai si un maxim de 425 km/h.
Desi zvonul circula deja de ceva vreme prin presa auto intrenationala, informatia a devenit in acest weekend (semi)oficiala: Veyron GT, cea mai sportiva versiune a supercarului francez, va exista in realitate. Mai mult, conform unui document intern oficial care a intrat in posesia jurnalistilor de la Autoblog.nl, Veyron GT va reusi sa loveasca dur in principalii contracandidati la titlul oficial de cel mai puternic model de serie din lume.
Viitoarea varianta supersport a lui Veyron va beneficia de 1350 de cai putere si de 1380 Nm, viteza maxima a modelului care va fi prezentat la Geneva urmand sa fie de 425 km/h.
Cele mai impresionante cifre sunt insa cele ale acceleratiei, respectiv ale distantei de franare. Veyron GT reuseste, astfel, sa urce de la 0 la 100 km/h in 2.4 secunde (cifra identica unui monopost de Formula 1), timpul de franare de la 100 km/h la 0 fiind de (atentie!) 2.2 secunde.
La final, o veste buna pentru detinatorii unui Veyron "simplu", de "doar" 1001 cai putere: acestia nu vor fi nevoiti sa pregateasca alte milioane de euro pentru a-si achizitiona noua versiune, in acest sens fiind necesara o simpla vizita la atelierul Bugatti din Molsheim, Franta.
Aici, inginerii constructorului francez de origine italiana vor implementa spiritul GT pe Veyron-ul clasic in schimbul unei sume inca neprecizate.
via | Leblogauto
Haideti sa nu confundam nationalitatea celui care initiaza un nume cu nationalitatea unei marci. Chelsea nu este un club rusesc, chiar daca patronul sau se trage de acolo. Discutia nu e deloc complexa si totul este mai simplu decat pare.
Respectele mele!
Veyron nu primeste acest surplus de putere din motive financiare, pt ca oricum masina asta se produce pe pieredere (costul de vazare pe exemplare este de 1.500.000E, in timp de costul de productie este de aprox 5.000.000E). Veyron GT este raspunsul Bugatti la casele de tuning&Co care in perioada de cand s-a lansat Veyron au tot incercat sa scoata modele mai puternice (unii au si reusit), insa acestea sunt departe de complexitatea tehnica a Veyron-ului.
Cam atat. Cum ar spune un bun prieten al meu: "Fa numa' ce stii!"
Aaaa... si inca ceva. Ettore Bugatti s-a nascut in Spania.
Daca vreti sa stiti cu adevarat istoria marcii va sugerez wikipedia.
Wow... asta cati metri inseamna (eu am estimat 35 metri - e f putin) am calculat bine?
La un gadget facut in China, cum ii spui ? - CHINEZARIE
La o masina facuta in USA cum ii spui ? POS
Deci la o masina facuta in Franta (desi nu sunt de acord ) normal e sa ii spui masina frantuzeasca ...
Deci mari modificari n-au adus ... Miroase a chip tuning :D cu niste tevi mai largi :D
mai sus spunea cineva ca cosul de productie a unui veyron este de 5.000.000 mil nici pe departe nu este asa aceasta fiind doar o bomba data de ei masina se produce cu mult sub pretul de achizitie
2- am vazut-o de aproape le Monte Carlo in fata hotelului Hermitage, stiti voi care. Este o bijuterie, asa ca voi boilor plictisiti de Veyron, va spun atat: strugurii sunt acri
Cand cineva zice ca vorbeste germana asta nu inseamna frate ca este neamtz. Iar daca numele cuiva este Covaci asta nu inseamna neaparat ca este ungur. Dar ma rog....daca ar fi sa ne luam dupa logica de mai sus, faptul ca tu esti editor la AutoMarket nu inseamna ca esti ziarist drept pentru care nu poate avea lumea prea multe pretentii. Da' un translator bun tot v-ar trebui in redactia aia. Maestru "B" in postul lui (9:12) a facut o sugestie de bun simt:" Wikipedia" si nu mai departe...
Deci:
* Bugatti Veyron este o marca Germana.
* Bugatti Veyron este (atentie !!!) ASAMBLATA in Frantza de catre Bugatti Automobiles SAS
*Bugatti a fost fundata in 1909 in Molsheim, Frantza de catre Ettore Arco Isidoro Bugatti un excentric automobile designer italian (nascut in 1881 in Milano) In paranteza fie spus, in 1912 Ettore Bugatti a facut chiar designul pentru un Peugeot Bébé.
* Bugatti pierde controlul firmei si a marcii imediat dupa terminarea razboiului mondial. La aceasta pierdere a contribuit atat decesul fiului lui, Jean Bugatti, in timpul unui "test drive" cat si bombardarea si ruinarea fabricii de catre nemti.
* In 1998 Volkswagen cumpara dreptul de marca si de a produce Bugatti
* In 2000, Dec 15, Volkswagen incorporeaza`oficial marca Bugatti Automobiles S.A.S.
* In 2001 in cadrul Geneva Motor Show, presedintele Volkswagen Piech anuntaq productia modelului Bugatti Veyron 16/4
* Si un alt (mic) mare amanunt....
Volkswagen AG a conceput si construit fabrica de productie in orasul francez Molsheim.
Maestre Mestere, nu ca-s io mai dashtept da inainte sa avansez o perla... .. ma documentez.
Tot mai sustii ca este marca franceza?!? LOL!!!
Cu stima,
T.S.
Multumesc pentru cuvintele frumoase adresate. Eventual ne putem contrazice civilizat, fara apelative ironice si fara sarcasm. Uneori, nu ni se potriveste.
Nu a fost intentia mea de a fi rautacius ci doar o ironie prieteneasca, amicala daca vrei.
Revenind la ("oile") Bugattiurile noastre, adevarul nu este decat unul. Cu tot respectul, la momentul de fata Bugatti este o marca germana. Este un patrimoniu istoric, iar acest aspect nu poate fi contestat.
Bugatti Veyron este construita in acest moment de germani iar nu de francezi, deci este o masina germana. Mercedes deschide o linie de productie in Ungaria, asta nu inseamna ca este masina ungureasca.
Conceptul technologic al Bugatti Veyron este in exclusivitate, se poate afirma fara teama de a gresi, al inginerului austriac Ferdinand Piech.
Acest inginer si-a inceput cariera la Porsche dupa care, in ordine cronologica a urmat Audi unde a creat Audi Quatro. Mai apoi a creat si dezvoltat pentru Mercedes modelul diesel de 5 cilindri in linie. In 1993 el este curtat si "luat" de Volkswagen, companie in cadrul careia devine presedinte. Ca presedinte cumpara Lamborghini pentru Audi. De asemenea cumpara compania Rollce Royce insa nu si numele.
Asadar draga prietene daca ti-ai cumparat Bugatti si dealerulti-a spus ca este masina frantuzeasca te-a mintit, drept pentru care te poti duce sa iti iei banii inapoi. Wink, Wink!!! LOL
Cu prietenie,
T.S.
Nu cred ca am innebunit cu totii, nu?
Mircea ajunseram sa comparam Loganu' cu Bugatti(u)
Da' ma rog, daca tot am ajuns aici hai sa "dansam"
Diferentza intre VW/Bugatti si Dacia/Renault este ca in timp primii au cumparat brandul si au inregistrat firma cu nume similar in Germania,(si deci sunt apropitari) Renaultul nu a cumparat decat 51% din capitalul societatii Dacia SA, adica a facut o investitie in marca Dacia. Datorita acestui fapt exista un consiliu de administrare format atat din romani cat si din francezi. Ce este drept acum Renault detine mai mult de 95% din capitalul "Daciei" insa tot nu detine proprietatea asupra marcii, deci actionari cu drepturi nepatrimoniale. Mai mult ca sigur ca daca Renault nu ar fi intervenit si/sau nici o alta firma producatoare de automobile, Dacia ar fi pierit.
Cu stima,
T.S.
Doua chestii pe Bugatti Veyron sunt pur franceze; Anvelopele Michelin si amprentele muncitorilor.
Este o masina fara rost, facuta pt ca nemtii nu mai au ce face cu banii.
In romana ar suna(Bogattii)
am auzit ca fabricarea unui singur Veyron costa aproximativ 4 mil. de euro.
Si daca este asa de ce il vand cu 1.5 mil de euro asta ar insemna faliment daca baga in el atatea bani de unde scot bani astea perderea asta uriasa?????