Bilet secret de la Bugatti: Veyron GT va avea 1350 CP!

De Mircea Meșter
Publicat Duminica, 14.09.2008
Conform unei note interne Bugatti ajunse pe mana presei, viitorul Veyron GT va avea 1350 de cai si un maxim de 425 km/h.

Esential

1350 de cai putere va avea la dispozitie fiecare client Bugatti care isi va achizitiona un Veyron GT.
1380 Nm va fi cuplul maxim al versiunii supersportive Veyron.
2.4 secunde este timpul de care are nevoie Veyron GT pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h.
2.2 secunde este timpul de franare al modelului francez.
425 km/h este viteza maxima pe care o va putea atinge Veyron GT.

Desi zvonul circula deja de ceva vreme prin presa auto intrenationala, informatia a devenit in acest weekend (semi)oficiala: Veyron GT, cea mai sportiva versiune a supercarului francez, va exista in realitate. Mai mult, conform unui document intern oficial care a intrat in posesia jurnalistilor de la Autoblog.nl, Veyron GT va reusi sa loveasca dur in principalii contracandidati la titlul oficial de cel mai puternic model de serie din lume.

Viitoarea varianta supersport a lui Veyron va beneficia de 1350 de cai putere si de 1380 Nm, viteza maxima a modelului care va fi prezentat la Geneva urmand sa fie de 425 km/h. Cele mai impresionante cifre sunt insa cele ale acceleratiei, respectiv ale distantei de franare. Veyron GT reuseste, astfel, sa urce de la 0 la 100 km/h in 2.4 secunde (cifra identica unui monopost de Formula 1), timpul de franare de la 100 km/h la 0 fiind de (atentie!) 2.2 secunde.

La final, o veste buna pentru detinatorii unui Veyron "simplu", de "doar" 1001 cai putere: acestia nu vor fi nevoiti sa pregateasca alte milioane de euro pentru a-si achizitiona noua versiune, in acest sens fiind necesara o simpla vizita la atelierul Bugatti din Molsheim, Franta.

Aici, inginerii constructorului francez de origine italiana vor implementa spiritul GT pe Veyron-ul clasic in schimbul unei sume inca neprecizate.

via | Leblogauto

Comentarii (47)

  • CAND ?
    DE
    cea mai sportiva versiune a supercarului francez
    2 0
  • Sergiu Milu
    Constructor francez
    Marca Bugatti este italiana, nu frantuzeasca. A fost fondata de un italian Etore Bugatti. Nici macar nemteasca nu este, desi au cumparat-o VW
    2 0
  • Mircea Mester
    Bugatti
    Marca Bugatti este una cat se poate de frantuzeasca, infiintata intr-adevar de Ettore Bugatti, un italian cat se poate de italian. Vorbim de o marca infiintata, ca nume, undeva langa Strasbourg, in colaborare cu francezul Ernest Mathis. Dupa ce a trecut apoi prin Germania, Bugatti a revenit langa Strasbourg, la Molsheim, unde cumpara cateva uzine si unde va produce primele modele.

    Haideti sa nu confundam nationalitatea celui care initiaza un nume cu nationalitatea unei marci. Chelsea nu este un club rusesc, chiar daca patronul sau se trage de acolo. Discutia nu e deloc complexa si totul este mai simplu decat pare.
    3 0
  • :))
    prietene...ti a zis o Mircea...sah mat..:D
    1 0
  • Robert
    Bugatti
    Marca Bugatti este frantuzeasca,dar Veyron este 100% creatie Volkswagen.
    1 0
  • TM din Satu Mare
    @ Automarket
    Buna Automarket! V-am trimis joi 09.11 un email la contact@automarket.ro, in care respectuos v-am cerut o mica informatie, dar inca nu am primit nici un raspuns. Mi-ar face mare placere daca mi-ati putea trimite un raspuns...mi-ar fi de mare ajutor.
    Respectele mele!
    0 2
  • LIFEPHORM
    Link-ul
    Link-ul zice ca va avea 1250 CP :P
    0 1
  • valentin
    Buggy
    totusi, doar un model de cauciucuri se potrivesc si cateva piste de aeroport sa o testezi...pe o autostrada ar fi curata nebunie...deci, sa ai atatia cp si km/h, probabil de maxim cateva ori vei cunoaste intr-adevar ce poate masina......
    1 1
  • toteu
    dau faliment, si nu mai au bani.. :)) acum fac tunning la motor pentru bani domanee.....
    0 2
  • pt "eu"... "toteu"
    Esti un bun exemplu pentru: De ce sa tac, cand pot spune numai prostii?

    Veyron nu primeste acest surplus de putere din motive financiare, pt ca oricum masina asta se produce pe pieredere (costul de vazare pe exemplare este de 1.500.000E, in timp de costul de productie este de aprox 5.000.000E). Veyron GT este raspunsul Bugatti la casele de tuning&Co care in perioada de cand s-a lansat Veyron au tot incercat sa scoata modele mai puternice (unii au si reusit), insa acestea sunt departe de complexitatea tehnica a Veyron-ului.
    1 1
  • sunshine64sm
    Dacă o să aibe 1.350 cai o să-mi cumpar şi io...
    ...sau mai bine aştept pînă o să-l umfle cu două mii de cai, că poate că pe atuncea o să fie piesă de muzeu, că petrolul se va fi terminat :D
    0 2
  • "marca" Bugatti
    Mestere, iar ai dat-o in bara. Asa cum s-a exprimat omul de mai sus "marca" Bugatti este italiana. A fost infiintata de un italian ca marca italiana, e adevarat, in colaborare cu un francez si pe pamant francez. Dar asta nu schimba cu nimic faptul ca este printre masinile pur-sange italian (chiar daca e aproape 100% facuta de nemti). Francezii nu au contruit in viata lor o masina sport ca lumea. Si ca sa intelegi si tu mai bine, in exemplul pe care l-ai dat ai fost penibil! Abramovici nu a infiintat Chelsea!!!
    Cam atat. Cum ar spune un bun prieten al meu: "Fa numa' ce stii!"
    Aaaa... si inca ceva. Ettore Bugatti s-a nascut in Spania.
    Daca vreti sa stiti cu adevarat istoria marcii va sugerez wikipedia.
    1 0
  • Franare?
    Se pare ca in ultima imagine, scan-ul ala, zice ca ii ia 2.4 secunde sa atinga 100 km/h si apoi 2.2 secunde sa franeze iar la 0km/h.
    Wow... asta cati metri inseamna (eu am estimat 35 metri - e f putin) am calculat bine?
    0 0
  • NO NAME
    De curiozitate,
    La un gadget facut in China, cum ii spui ? - CHINEZARIE
    La o masina facuta in USA cum ii spui ? POS
    Deci la o masina facuta in Franta (desi nu sunt de acord ) normal e sa ii spui masina frantuzeasca ...
    0 0
  • re franare
    frana
    61
    0 0
  • Ati vazut nota?
    "All existing engines can be upgraded to GT specs"
    Deci mari modificari n-au adus ... Miroase a chip tuning :D cu niste tevi mai largi :D
    0 0
  • nemtalau
    becalieni, sariti repede sa o cumparati!
    e avion? belischopter? ce pana mea ii tre maimutei umane atitia CP?
    0 0
  • lupu_vitezomanu
    iara veyron :-
    deja is plictisit de Veyron-urile astea pana peste cap...astai simplu adevar se invechesc si astia iatlienifrantuzesti de etnie nemteasca nu mai stiu cum sa o aduca in ochii lumii si ai presei..hai sai facem chip tuning si BAM, suntem iar in top...sec foarte sec...is curios cu cat creste consumul si daca au marit capacitatea rezervorului ca la ce consum are masina asta e buna de tinut in muzeu doar!
    0 0
  • tare..
    Tari rau francezii astia au facut super masini mereu
    0 0
  • bugatti
    francezii sunt tari doar la branza, sa vizitezi parisul dar la masini eu zic sa ii lase pe altii sa le faca cei care stiu. oricum in orice masina frantuzeasca ai intra se simte aerul frantuzesc deci implicit mirosul de branza.

    mai sus spunea cineva ca cosul de productie a unui veyron este de 5.000.000 mil nici pe departe nu este asa aceasta fiind doar o bomba data de ei masina se produce cu mult sub pretul de achizitie
    0 0
  • consum
    deh frate.. nu`i logan.. =)) (...da, on purpose).. rock on now:))
    0 0
  • yo
    gata imi iau!
    0 0
  • frantuzu
    pt boi
    1-este marca frantuzeasca. cel mai mare jucator francez a fost Platini - intrebati-l daca se simte italian , sau Zinedine - intrebati-l daca se simte algerian.
    2- am vazut-o de aproape le Monte Carlo in fata hotelului Hermitage, stiti voi care. Este o bijuterie, asa ca voi boilor plictisiti de Veyron, va spun atat: strugurii sunt acri
    0 0
  • Cei 35m la franare estimati de Costi par putin cam multi. Daca te gandesti ca Porsche si nu numai se incadreaza in acesta distansa, am putea spune ca Veyronul nici nu e chiar asa de tare. Intra-adevar ar fi fost interesant si primim un numar exact, nu numai 2.2s.
    0 0
  • dadada
    DADADADA , FRANCEZII FAC MASINI FRUMOASE.......SI RAPIDE. UN ALT EXEMPLU DE MASINA INUTILA......OF !
    0 0
  • sau lasa..
    no mergi la sapa cu ea..si nu mai visati asa frumos ;);)
    0 0
  • Si autonomie 30 km
    0 0
  • lamurirea
    lamurire
    a fost documentar pe discovery. englezii stiu ce spun nu ca unii de pacii ce mananca rahat cu polonicu. masina e facuta de wolskvagen . de noul boss de la wv. nu au profit la ea. nemtii au gandito si nemtii o fac. de unde dracu ati scos franceza, italiana etc?
    0 0
  • mai-mai
    Da , intr-adevar Veyron este o masina frentuzeasca 100%. De aceea o si iubesc. Dar tot o masina inutila ramine. Allez Veyron !
    0 0
  • TheSpecialist
    @ AutoMarket
    Mai Mirciulica tata...

    Cand cineva zice ca vorbeste germana asta nu inseamna frate ca este neamtz. Iar daca numele cuiva este Covaci asta nu inseamna neaparat ca este ungur. Dar ma rog....daca ar fi sa ne luam dupa logica de mai sus, faptul ca tu esti editor la AutoMarket nu inseamna ca esti ziarist drept pentru care nu poate avea lumea prea multe pretentii. Da' un translator bun tot v-ar trebui in redactia aia. Maestru "B" in postul lui (9:12) a facut o sugestie de bun simt:" Wikipedia" si nu mai departe...

    Deci:
    * Bugatti Veyron este o marca Germana.
    * Bugatti Veyron este (atentie !!!) ASAMBLATA in Frantza de catre Bugatti Automobiles SAS
    *Bugatti a fost fundata in 1909 in Molsheim, Frantza de catre Ettore Arco Isidoro Bugatti un excentric automobile designer italian (nascut in 1881 in Milano) In paranteza fie spus, in 1912 Ettore Bugatti a facut chiar designul pentru un Peugeot Bébé.
    * Bugatti pierde controlul firmei si a marcii imediat dupa terminarea razboiului mondial. La aceasta pierdere a contribuit atat decesul fiului lui, Jean Bugatti, in timpul unui "test drive" cat si bombardarea si ruinarea fabricii de catre nemti.
    * In 1998 Volkswagen cumpara dreptul de marca si de a produce Bugatti
    * In 2000, Dec 15, Volkswagen incorporeaza`oficial marca Bugatti Automobiles S.A.S.
    * In 2001 in cadrul Geneva Motor Show, presedintele Volkswagen Piech anuntaq productia modelului Bugatti Veyron 16/4
    * Si un alt (mic) mare amanunt....
    Volkswagen AG a conceput si construit fabrica de productie in orasul francez Molsheim.

    Maestre Mestere, nu ca-s io mai dashtept da inainte sa avansez o perla... .. ma documentez.
    Tot mai sustii ca este marca franceza?!? LOL!!!

    Cu stima,

    T.S.
    0 0
  • Mircea Mester
    wikipedia
    Pana la wikipedia, trageti un ochi pe site-ul oficial al marcii. Nu are nimeni pretentia ca detine adevarul absolut, iar in aceasta chestiune fiecare are adevarul sau, din cate observ. Oricum, a spune ca Bugatti e o marca germana e ca si cum ai afirma ca Dacia e o marca franceza. Ceea ce, evident, e usor deplasat.

    Multumesc pentru cuvintele frumoase adresate. Eventual ne putem contrazice civilizat, fara apelative ironice si fara sarcasm. Uneori, nu ni se potriveste.
    0 0
  • TheSpecialist
    @ Mircea
    Mircea sarcasmul este o forma de ironie. Ironia in fel de gluma, iar gluma este un fel de relatie intersociala intre membrii unei familii sau grup cu activitati sau interese (hobbyes) comune.

    Nu a fost intentia mea de a fi rautacius ci doar o ironie prieteneasca, amicala daca vrei.

    Revenind la ("oile") Bugattiurile noastre, adevarul nu este decat unul. Cu tot respectul, la momentul de fata Bugatti este o marca germana. Este un patrimoniu istoric, iar acest aspect nu poate fi contestat.
    Bugatti Veyron este construita in acest moment de germani iar nu de francezi, deci este o masina germana. Mercedes deschide o linie de productie in Ungaria, asta nu inseamna ca este masina ungureasca.

    Conceptul technologic al Bugatti Veyron este in exclusivitate, se poate afirma fara teama de a gresi, al inginerului austriac Ferdinand Piech.

    Acest inginer si-a inceput cariera la Porsche dupa care, in ordine cronologica a urmat Audi unde a creat Audi Quatro. Mai apoi a creat si dezvoltat pentru Mercedes modelul diesel de 5 cilindri in linie. In 1993 el este curtat si "luat" de Volkswagen, companie in cadrul careia devine presedinte. Ca presedinte cumpara Lamborghini pentru Audi. De asemenea cumpara compania Rollce Royce insa nu si numele.
    Asadar draga prietene daca ti-ai cumparat Bugatti si dealerulti-a spus ca este masina frantuzeasca te-a mintit, drept pentru care te poti duce sa iti iei banii inapoi. Wink, Wink!!! LOL

    Cu prietenie,

    T.S.
    0 0
  • Mircea Mester
    Logan
    Ok then. Spui, deci, ca Loganul este o masina frantuzeasca? Sau, mai rau, ca Jaguar este o marca indiana? :)

    Nu cred ca am innebunit cu totii, nu?
    0 0
  • Bugatti Veyron
    Cand lui Ferdinand Piech i s-a pus pata ca vrea sa construiasca un automobil de 1000CP si viteza maxima de peste 400km/h,avea nevoie de un nume celebru pentru a putea vinde acest supercar iesit din comun.In discutie au fost Bugatti si Hispano Suiza,alt producator celebru din perioada interbelica.In final Volkswagen a cumparat dreptul asupra numelui Bugatti si restul este istorie.Produsul Veyron(facem abstractie de numele de pe capota) este 98% german,singura legatura a lui Veyron cu Franta fiind locul unde se asambleaza si anvelopele Michelin,constructorul francez fiind singurul din lume care livreaza pneuri pentru Bugatti Veyron. Daca nu era grandomania lui Ferdinand Piech pe care chiar rudele sale vor sa-l dea jos de la sefia lui Volkswagen,azi nici nu vorbeam de Bugatti Veyron.
    0 0
  • TheSpecialist
    Ha, ha, ha!!!! Super Tare Domnule!!!
    ...vorba celui mai iubit dintre marinari...
    Mircea ajunseram sa comparam Loganu' cu Bugatti(u)
    Da' ma rog, daca tot am ajuns aici hai sa "dansam"

    Diferentza intre VW/Bugatti si Dacia/Renault este ca in timp primii au cumparat brandul si au inregistrat firma cu nume similar in Germania,(si deci sunt apropitari) Renaultul nu a cumparat decat 51% din capitalul societatii Dacia SA, adica a facut o investitie in marca Dacia. Datorita acestui fapt exista un consiliu de administrare format atat din romani cat si din francezi. Ce este drept acum Renault detine mai mult de 95% din capitalul "Daciei" insa tot nu detine proprietatea asupra marcii, deci actionari cu drepturi nepatrimoniale. Mai mult ca sigur ca daca Renault nu ar fi intervenit si/sau nici o alta firma producatoare de automobile, Dacia ar fi pierit.

    Cu stima,

    T.S.
    0 0
  • TheSpecialist
    @ Vlad
    Sa nu uitam Vlad ca actuala fabrica a fost construita bin exclusivitate de nemti ei detinand dreptul de proprietate atat asupra terenului cat si al constructiei.

    Doua chestii pe Bugatti Veyron sunt pur franceze; Anvelopele Michelin si amprentele muncitorilor.
    0 0
  • nelutzu
    :d
    numa buna de mers dimineata la servici
    0 0
  • Asa va certati de parca ar fi fabrica voastra.
    Este o masina fara rost, facuta pt ca nemtii nu mai au ce face cu banii.
    0 0
  • Fabulosul costelus
    TATAAAAAAA!!!
    Daca nu primesc 2 dealea plaaannngg si nu mai am nici o manechinaaa...
    2 0
  • tzapa
    cum puteti voi sa credeti ca ar face masina asta in gaura de bani! voi chiar nu aveti creier mai baieti! e imposibil sa se fabrice 300 de exemplare si sa piarda la fiecare 3.5 mil euro! nu cred ca ar fi vreo companie care sa isi permita sa piarda 1 mld de euro! stati prost tare cu matematica si cu economia zileleor noastre! ala e un zvon care a prins la unii! pacat
    0 0
  • mitzza
    vai de voi
    nu stiu cine via zis voua de franta si italia....dar masina e nemteasca pur sange.....e facuta de VW..adica nemti...si etore bugatii a dat doar numele acestei firme...dar cei de la WV au decis sa il pastreze...ca altfel sar numi WV veyron...veyron find numele unui pilot care a castigat ultima cursa intrun bugatti la le mans!! asa k baieti....mai studiati inainte sa scrieti totfelu de gainarii!!!
    0 0
  • penibil
    Oare cum suna in franceza Bugatti?
    In romana ar suna(Bogattii)
    0 0
  • sal
    in 1909, molsheim, oras din alsacia, facea parte din germania...asta pana in 1919...asa ca ettore a fondat fabrica in germania...
    0 0
  • mah luati de aici si va convingeti
    http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Automobiles_SAS
    0 0
  • somewhere
    daca de pe loc pana la 100 dureaza 2.4 sec si franeaza inapoi pana se opreste in 2.2 sec din asta rezulta ca forta G de franare e egala cu cea de accelerare,deci prinde 100 cam in 35 de metri !!! deci face absolut orice de la un semafor la altul!
    1 0
  • Bugatti Veyron
    As vrea sa stiu si eu cat costa construirea aceste masini.
    am auzit ca fabricarea unui singur Veyron costa aproximativ 4 mil. de euro.
    Si daca este asa de ce il vand cu 1.5 mil de euro asta ar insemna faliment daca baga in el atatea bani de unde scot bani astea perderea asta uriasa?????
    1 0
  • Bugatti Veyron
    Veyron Super Sport dispune de o creștere a puterii motorului de la standardul de 1001 CP (736 kW, 987 CP) la 1.200 CP (883 kW; 1184 CP) și un cuplu de 1500 N · m (1100 ft · livre) și aerodinamica a fost revizuită. A fost dezvaluită public pentru prima dată la Pebble Beach Concours d'Elegance în august 2010. Pilotul de teste oficial Bugatti-ul, Pierre Henri Raphanel, a condus versiunea Super Sport pe circuitul privat Volkswagen la Volkswagen Ehra-Lessien a stabili viteza maximă a mașinii. Cu reprezentanții Guinness Book of Records și a agenției germane pentru inspecții tehnice (TÜV) pe o parte. Viteza maximă medie în ambele direcții este de 440 kilometri pe oră (267.856 mph). Odată produse pentru vânzare, primele cinci Super sport Sport va termina aceeași negru și portocaliu ca masina prima producție, care a fost folosit pentru a stabili recordul de viteză, și toate modelele de productie va fi limitată electronic la 415 km/h (258 mph) pentru a proteja anvelope.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru