Big Three pierd din piata americana
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Big Three, asa cum este cunoscuta gruparea auto din Detroit, formata din GM, Ford si Chrysler, este pe punctul de a pierde majoritatea pe piata auto americana. Si cand spunem majoritate, ne referim la cel putin 50% din piata.
Daca anul trecut Big Three detinea 56% din piata americana, in acest an cei trei producatori auto din Detroit au ajuns la pragul critic de 50,2%. Competitia cea mai puternica vine din partea producatorilor japonezi care au ajuns sa detina impreuna 37,5% din piata, iar modelele lor inregistreaza o popularitate din ce in ce mai ridicata.
Se pare ca singura masura pe care Big Three sunt in acest moment capabili sa o adopte este o politica de reduceri ale preturilor la automobile, dar acest lucru nu va fi eficient pe termen lung avand in vedere situatiile financiare in care se afla cei trei giganti americani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)