- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
VW Polo BlueMotion
Ultimele stiri din VW Polo BlueMotion
-
Polo BlueMotion impresioneaza prin consumul dar dezamageste atunci cand vine vorba de finisaje si materiale. (19.08)
-
Negut Daniel, un tanar de 27 de ani din comuna Pantelimon, judetul Ilfov, va pleca la munte cu Polo BlueMotion. (18.08)
-
Am ajuns si la episodul in care testam Polo BlueMotion in traficul aglomerat din capitala si alte cateva orase ale tarii. (05.08)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
<b>Episodul 6</b>: Marea confruntare - Polo BlueMotion si consumul urban
O folosesc de 3 saptamani si in testele de consum a dat mai bine ca vrajeala asta de Polo BlueMotion.
Si sa nu uitam ca e o categorie peste el.
va-ti uitat la calculatorul de bord!!!
pai sunteti copiii de gradinita!!!
niste amatori!!!
computerul de bord este doar orientativ, ceva fun!
in mod normal se impart litru la km
se umple rezervorul, se merge 100km
apoi se umple iarasi si se vede diferenta
BLA-BLA-BLA........
AMATORI!!!
conteaza ca un nu poti afirma ca o masina consuma o anumita cantitate dupa indicatorul calculatorului de bord...
eu personal am avut peugeot 406 si vw bora...la ambele calculatoarele de bord mint...
si diferenta se simte
doar extra urban valorile se apropie de realitate...
amatori!!!
Cat despre computerul de bord e clar ca la majoritatea modelelor au o marja de eroare mai mica sau mai mare in functie de nesimtirea producatorului.
Marius, e o singura problema in ceea ce spui tu - si anume nu poti turna combustibil pana la "gura rezervorului" - nu te lasa pompa de la benzinarie, si daca te-ar lasa, masina functioneaza prost cand are rezervorul plin pana la refuz - spre exemplu faci plinul cu pompa si torni in continuare cu canistra - in rezervor trebuie sa fie un spatiu mic pentru vapori de benzina/motorina , mai ales acum pe temperaturile astea.
Cat despre polo blue motion - inca o chestie- am vazut un test cu vw polo 3L la fifth gear , si au dat masina unei familii sa se plimbe cu ea.Familia respectiva - sot + sotie+ copil mic