- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
VW Polo BlueMotion
Ultimele stiri din VW Polo BlueMotion
-
Polo BlueMotion impresioneaza prin consumul dar dezamageste atunci cand vine vorba de finisaje si materiale. (19.08)
-
Negut Daniel, un tanar de 27 de ani din comuna Pantelimon, judetul Ilfov, va pleca la munte cu Polo BlueMotion. (18.08)
-
Am ajuns si la episodul in care testam Polo BlueMotion in traficul aglomerat din capitala si alte cateva orase ale tarii. (05.08)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
<b>Episodul 5</b>: Consumul extraurban inregistrat de Polo BlueMotion
Asa, sa scoti un consum mic, dintr-un motor vechi, zgomotos si cu tot felul de alte trucuri aero sau frectio-dinamice(care evident il costa tot pe clientul fabricii de bani porsche) poate sa faca si garaju' din coltu' strazii.
Pentru cine nu s-a dat cu asa ceva (eu am avut - din intamplare, pentru vreo 10 zile - un astfel de polo 1.4tdi), consumul e deja pe aproape cu varianta de serie.
Cand o sa ajunga vw la genunchiul lui bmw cu efficient dynamics (si chiar la nivelul psa sau fiat) atunci mai discutam ...
Pacat de calitatea tipica vw - pentru ca inginerii de motoare nu se pot concentra din cauza larmei "ingineriilor financiare" ale achizitiei de catre porsche ...
Pana atunci, ramane doar o vrajeala de marketing.
La cate suv-uri au (si tot mai lanseaza) si la cat a crescut emisia medie de CO2 la grupul vw-audi, asta cu "blue" e praf in ochi!
Sa puna banu' in investitii pentru eficienta, sa lucreze pe down-sizing si-apoi vom aplauda rezultatu'
Deocamdata ramane o reclama de 2,2 lei ...
Sper sa aveti decenta sa va opriti maxim la episodul 9. Deja e prea mult ...
Daca cumva nu stiti la un diesel se schimba normal la 3000 rot/min, ca sa stoarceti din el trebuia sa nu schimbati sub (minim) 4000 rot/min.
Cine v-a invatat ca la un diesel se schimba la 2000 - 2500 e un inapt. De-asta raman cu ele in drum aia cu filtru de particule, ca asa este si gandit, filtrul de particule se curata de la 2700-3000 rot/min in sus.
In rest articolul e ok, felicitari.
Totusi un 5.5 % din 155 cp si benzina eu zic ca este super bine. Binenteles in conditii de depasiri frecvente si trafic aglomerat consumul creste.
uite ca nu-ti merge, am avut si eu placerea sa merg cu un accord sedan 2.0 ivtec, cutie manuala, si am apucat sa-i fac si consumul, merg cu cruise control la 100 km/h, consum 6, iar in condutii de drum aglomerat si depasiri in jur de 6.5, mincinosule :P