Gama Bentley va oferi şi o motorizare diesel, anunţă Wolfgang Durheimer, şeful mărcii din Crewe. Unitatea V8 TDI este aşteptată să debuteze alături de noul SUV din gama Bentley, urmând să fie introdusă şi pe alte modele.
Esential
8
cilindri va avea motorul diesel care va fi introdus în gama Bentley.
12
cilindri va avea motorul otto care va înlocui legendarul V8 de 6.75 litri.
Bentley plănuieşte să introducă un
motor diesel în gamă, unitatea urmând să debuteze pe versiunea de serie a SUV-ului prefigurat de conceptul EXP 9F. Vestea vine chiar de la Wolfgang Durheimer, şeful Bentley, care le-a acordat americanilor de la Car and Driver un interviu.
Motorizarea diesel va fi un V8 TDI provenit din gama Volkswagen şi ar putea fi introdusă şi pe următoarele generaţii ale lui Mulsanne şi Continental Flying Spur. În cazul lui Continental, cei de la Bentley au testat deja o asemenea versiune a modelului, pentru a-şi pregăti din timp noua motorizare.
Motorizarea V8 TDI ar putea fi singurul motor de acest gen oferit în gama Bentley, nefiind exploatată şi posibilitatea unor unităţi V6 sau V12.
În timp ce unitatea V6 a fost introdusă fără probleme în gama Porsche, aceasta nu este considerată ca fiind adecvată de cei de la Bentley, pe când un V12 TDI ar fi nepotrivit în contextul normelor din ce în ce mai stricte de emisii care vor fi aplicate pe majoritatea pieţelor importante pentru cei de la Bentley.
Gama de motorizări a celor de la Bentley va suferi încă o schimbare, spune Durheimer. Astfel, motorul V8 de 6.75 litri va fi înlocuit cu o unitate V12 odată cu debutul următoarei generaţii a lui Mulsanne. Explicaţia din spatele acestei alegeri vine tot de la Durheimer: "Bentley este centrul de competenţă al Volkswagen Group în materie de motoare V12, iar vârful gamei nu poate să aibă mai puţini cilindri decât modelele entry-level".
Via MotorAuthority
hai sa fim realisti totusi...
eu cu 2.0CDI merg la un 5-5.5% iar cu un 1.6i (16v) merg pe acelasi traseu cu 6-6.5%. Este adevarat ca am reusit sa merg cu 3.8% cu masina diesel, dar la exploatare normala cu 80% mers in afara bucurestiului diferenta intre cele doua masini este de cam 1 ...poate 1,5litri la suta de kilometri.
In oras situatia este diferita si statul la coada penalizeaza benzinarele - diferenta creste la 2-3litri.
La masinile mele este o diferenta cam de 10ani la conceptia motoarelor - benzinarul a fost conceput la inceputul anilor 90 iar dieselul la inceputul anilor 2000. Aceasta diferenta da si ea un lpus de economie si sunt sigur ca intre masini cu motoare de 2012 diferenta se pastreaza, chiar daca ambele tipuri consuma mai putin decat corespondentele lor de acum 10ani.
@Bentley diesel .... nu pot decat sa imi aduc aminte de acel "razboi" al panourilor publicitare incheat de acel domn grizonat ce statea intr-un fotoliu de piele clasic, intr-un costum de 2000Euro, tinand in mana un pahar cu o bautura fina si care, spre deliciul publicului isi exprima dezacordul asupra "calitatilor" celorlalti aratandule poetic un binemeritat "deget mijlociu" .... cam acelasi deget exprima si parerea mea.
@John_Range - porsche jurau cu mana pe toate cartile de capatai ale credintelor planetei ca ei nu vor avea motoare diesel ... ce frumos o sa fie "911 4S TDI" ...
Exact la traficul urban ma refeream si eu, daca faci drumuri lungi si ai si anumite posibilitati nu cred ca alegi un benzinar aspirat de 1.6 galagios si fara vlaga in locul unui diesel 1.6-2.0
Ce sa ne mai asa pe noi, benzinarele aspirate pana in 1.8 le cumperi ca nu iti permiti un diesel decent sau un benzinar turbo decent....sau cel mult daca ai primit o anumita educatie acasa pentru a realiza drumuri scurte prin oras, dar nu e cazul in meltenia.
Si sa nu mai vorbim de placerea condusului la motoarele de 1.6 aspirate, fara cuplu, fara viata ca nu are rost.... putina decenta macar...
isa.t : "intr-un final apocaliptic o sa vedem lambo si bugatti TDI" - auzi la el , final apocaliptic :)
andrey11 : "mda... si uite asa se mai stinge o legenda" - de sa se stinga ? aceasta marca este foarte apreciata de cunoscatori si are o gramada de pasionati in multe tari ale lumii , faptul ca o sa aiba si motorizari diesel nu schimba cu nimic trecutul , cat despre viitor nu vad care ar fi problema deoarece motorizarile pe benzina vor echipa modelele Bentley in continuare .
P:S. : Pe AndreiRN nu il mai citez deoarece nu are rost sa ma cobor la nivelul lui
Porsche la fel.
RIP.
Si majoritatea stiau ca te odihnesti in pace (RIP) de foarte multi ani.
Spune-mi si mie ce prostii am spus. Am zis eu ceva cu "P"?
Sau macar trage-ma de mana cand spun vreo minciunica.
Daca adevarul te deranjeaza atunci vezi ca ai o problema majora.