Bentley şi Audi vor împărţi un motor V8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În curând, Bentley şi Audi vor avea o motorizare comună. Dacă această veste nu v-a surprins, motorizarea respectivă va fi mai mică de 6.000 centimetri cubi, urmând să aibă o cilindree de "numai" patru litri. Propulsorul V8 face parte din iniţiativa celor de la Bentley de reducere a emisiilor de CO2 şi va beneficia de un sistem de injecţie directă. Oficialii celor două mărci nu au specificat dacă propulsorul respectiv va fi echipat cu un sistem de supraalimentare.
Debutul noului motor va avea loc pe Bentley Continental GT la finele acestui an. În comparaţie cu actuala unitate W12 twin-turbo de 6.0 litri, emisiile de CO2 sunt reduse cu 40 de procente. Performanţele noii motorizări nu au fost încă dezvăluite, dar sunt şanse ca versiunea Bentley să fie ceva mai puternică decât propulsorul de la Audi. Potrivit britanicilor de la "WhatCar?", noul motor va fi supraalimentat cu un compresor mecanic.
Ipoteza supraalimentării cu un compresor mecanic este plauzibilă în special pentru cei de la Audi. Cel mai bun exemplu ar fi motorul V6 TFSI de 333 CP al lui S5, motor supraalimentat cu un compresor mecanic amplasat într-un corp comun cu admisia de aer.
În cazul Audi, noul motor V8 va fi rezervat modelelor de performanţă din clasa de lux, în timp ce Bentley l-ar putea oferi pe o versiune entry-level.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
comresrorul ( la masina ) e actionat de arborele cotit si este mai gurmand ( consma mai mla benzina / motorina ) , iar turbina e actionata de gazele de esapament si are nevoie de intercooler ( gazele de esapament incalzind turbina si automat aerul care intra , intercooler-ul fiind sistem care raceste aerul care intra , altfel s-ar incinge prea tare ) , ambele baga mai mult aer in motor pentru a creste puterea ( stiind ca pentru aprindere e nevoie si de oxigen pe langa comustibil )
deci nu e corect "compresor" , ci "turbina"