Bentley a înregistrat pierderi de aproape 140 de milioane de euro în primele 9 luni din acest an, după ce înregistrase un ușor profit în aceeași perioadă din 2017, potrivit ultimelor date financiare ale grupului VW.
Conducerea companiei spune că a avut întârzieri cu pregătirea și testarea modelelor sale înainte de intrarea în vigoare a standardului WLTP.
“Nu am fost suficient de rapizi pentru ca modelele să fie certificate la timp,” a declarat Adrian Hallmark, CEO Bentley.
Această situație a dus și la amânarea introducerii versiunii plug-in hybrid pentru Bentayga, ce va intra la vânzare din martie anul viitor. Astfel, ar fi fost afectate vânzările a 300-400 de unități ale SUV-ului Bentley.
În primele 9 luni din 2018, vânzările Bentley la nivel global au scăzut cu 11%, la un total de 6.643 de unități.
Via Automotive News
intreb, pentru ca e clar ca astia de la Bentley dand dovada de o arhisuficenta tipic britanica au refuzat constant doleantele, sugestiile, propunerile si implorarile sefilor directi si teutoni sa isi revizuiasca motoarele.