Bentley a expus noua generație Continental GT în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. În același timp, divizia de motorsport împreună cu M-Sport, echipa care anul acesta a câștigat Campionatul Mondial de Raliuri, croiau versiunea de circuit Continental GT3.
Britanicii au reușit să scadă masa totală a modelului destinat circuitelor de la 2.250 de kilograme (versiunea de stradă) la mai puțin de 1.300 de kilograme. Inginerii au mizat pe panouri de caroserie și elemente aerodinamice din fibră de carbon, dar și pe un interior dedicat exclusiv curselor.
Spre deosebire de versiunea de stradă care oferă un W12 de 6.0 litri, noul Continental GT3 folosește un V8 biturbo de 4.0 litri care produce peste 550 de cai putere. În același timp, suspensia, sistemul de frânare și cel de evacuare au fost modificate și gândite special pentru un vehicul de circuit.
Bentley a demarat deja testele cu noul Continental GT3, iar vânzările ar urma să înceapă în luna iunie a anului viitor.
Debutul pe circuit va avea loc la Monza, Italia, în intervalul 21-22 aprilie 2018.
ok, e frumos sa cantareasca mai putin, dar uitete cum au facut asta, in principal prin utilizarea unor materiale foarte usoare , CARE COSTA ENORM, ai vrea sa dai cu 40% mai mult pe aceeasi masina doar de dragul de a fi mai usoara?
nu confunda dorintele tale cu ce se poate face in mod real.
eu ziceam ca dorintele tale nu tin loc de realitate
tu poti sa iti doresti cat vrei taica materiale exotice si ieftine, dar nu o sa vina nici un duh fermecat sa iti indeplineasca dorinta,
materialele astea tin cont de realitatea fizica , nu de dorintele unui neica nimeni.