Bentley: "Nu vrem diesel pe modelele noastre"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In conditiile in care Uniunea Europeana inaspreste normele de poluare este normal ca majoritatea constructorilor de nisa, care produc modele exotice sa caute solutii pentru reducerea emisiilor de CO2. Este si cazul celor de la Bentley, recunoscuti pentru motoarele puternice, care consuma si emit in cantitati enorme.
Multi ar fi tentati sa creada ca Bentley va apela la ajutorul grupului Volkswagen, din care de altfel face parte, pentru a dezvolta o unitate diesel competitiva, capabila sa ofere sute de cai putere. Zvonurile au fost insa rapid infirmate de Franz-Josef Paefgen, presedintele executiv Bentley, care a declarat ca nu va exista o versiune de motorizare diesel.
Britanicii au luat in considerare o asemenea varianta initial, dar dupa ce au desfasurat o serie de studii de piata au abandonat ideea. Aceste studii au aratat ca principalii clienti, cei din America si Asia, nu sunt atat de preocupati de eficienta consumului sau a emisiilor. Bentley nu va sta insa cu mainile in san, constructorul britanic anuntand ca va oferi pietei o serie de motoare capabile sa functioneze cu biocombustibil.
Eforturile de reducere a consumului si emisiilor se vor concretiza in 2009 cand este asteptata o unitate flex-fuel pe Bentley Brooklands.
Franz Paefgen a mai declarat presei, ca pana in 2012 toate modelele din gama Bentley vor fi capabile sa functioneze cu biocombustibil.via | AutoBlog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Bentley in Romania
-
Bentley Bentayga Preţ: n/a - 211.225 €
-
Bentley Continental Flying Spur Preţ: 210.056 €
-
Bentley Continental GT Preţ: 203.063 €
-
Bentley Mulsanne facelift Preţ: 313.596 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (3)