Esential
512 | cai putere oferă motorul de pe noul Mulsanne Mulliner. |
296 | de km/h poate atinge Mulsanne Mulliner. |
512 | cai putere oferă motorul de pe noul Mulsanne Mulliner. |
296 | de km/h poate atinge Mulsanne Mulliner. |
Anul acesta, la Salonul de la Geneva, Bentley se va adresa clienţilor de Mulsanne care îşi doresc un look şi un comportament sportiv. Mai exact, constructorul britanic va expune în cadrul salonului elveţian versiunea Mulsanne Mulliner, o declinare sportivă a limuzinei de dincolo de Canalul Mânecii.
Exteriorul este perosnalizat cu ajutorul unor jante de 21 de inch din aliaj uşor cu spiţe din titaniu şi pneuri de 265/40 ZR21. În partea frontală se pot observa prize de aer noi, gravate cu numele Mulliner, la nivelul spoilerului frontal. Pentru interior designerii britanici au adoptat o tapiţerie nouă din piele, cu acelaşi motiv şi aceleaşi cusături văzute pe fiecare Bentley cu veleităţi sportive. Nu lipsesc pedalele, mânerul schimbăturului şi inserţiile pragurilor, toate din aluminiu.
Pentru a se ţine de cuvânt şi a oferi celor din spatele volanului un comportament sportiv, Bentley oferă pe Mulsanne Mulliner sistemul Drive Dynamics Control cu o funcţie Sport, care permite modificarea suspensiilor şi a direcţiei după preferinţele şoferului.
Modul Sport asigură, potrivit comunicatului oficial, "mai multă aderenţă, un control mai bun al ruliului şi o direcţie mult mai precisă, fără a afecta confortul."Sub capotă se ascunde un motor V8 de 512 cai putere, regăsit şi pe versiunea standard. Mulţumită propulsorului generos, limuzina poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 5.1 secunde, până la o viteză maximă de 296 km/h.
Aasdair Stewart, membru în cnsiliul de conducere Bentley şi responsabil al diviziei de marketing, a declarat: "Mulsanne reprezintă culmea ingineriei britanice cu un nivel de neegalat al luxului şi performanţei. Acum, acest accent sportiv distinctiv, botezat Mulliner, poate oferi un nivel mai mare de divertisment celui de la volan, fără a compromite legendarul confort şi rafinament Bentley."
Cum ar putea fi ? Crezi ca ii doare pe ei de asta ? Spala si curata soferul.
Dupa mine asemenea masini sunt expresia cea mai groteasca societatii consumatoriste care ne-a transformat pe toti in sclavii unor asa zise nevoi promovate prin media.
Daca vrei un supercar il iei pentru ca iti plac senzatiile tari, vrei sa-l iei si pe circuit. Vrei un Veyron pentru ca iti place viteza in lux deplin, si pentru ca stii sa apreciezi tehnologia si ce inseamna masina aia cu adevarat.
Dar pentru asemenea monstrozitati, ma scuzati, eu nu gasesc niciun motiv rational.
De ce ? Pt. ca e unica in felul ei. Am avut ocazia sa merg cu el si nu simti ca merge indiferent peste ce gropi dai sau denivelari. Nu se aude nimic, e izolat total fata de restu. Stai confortabil in calitate si lux si asta iti da senzatia de siguranta si placere. Eu o masina sport o vad ca pe o masina care nu face decat sa te incordeze si sa te oboseasca. Daca iesi cu ea se uita toti la tine pt. ca e exotica si sare in ochi. O limuzina in afara de faptul ca e mare, arata pana la urma ca o masina normala. La volan sau in masina eu vreau sa ma relaxez...sa fiu atent la drum si sa ascult muzica clasica. Sau sa beau sampanie in spate si sa ma uit la film.
ps. Suntem oameni diferiti cu idei diferite . Nu ii mai fa pe posesorii de limuzine adevarate ghertoi !!! Ca unii sunt si merita facuti asa e altceva...e valabil si la masini sport. Casuneanu de ex. are Bugatti. E un taranoi....dar nu e vina masinii. Becali are Rolls (si Giovani si Gigi). Fac firma de ras...ei au cumparat masinile alea sa se dea mari. Nu inteleg nimic din ceea ce inseamna un Rolls.....
Columbeanu in schimb e un exemplu bun . E un domn...
Printul Paul are Bentley Arnage.Nu e deloc ghertoi.
Poate ca la o varsta iti vine nebunia sa alegri cu 300 pe circuit. Dar tot la limuzina se intorc toti la un moment dat...