Spre finalul lunii martie, Bentley a publicat primele informații și imagini cu noul Continental GT Speed, cel mai dinamic model din portofoliu după cum l-au descris britanicii.
Acum a venit momentul să facem cunoștință cu varianta decapotabilă a acestuia, denumită în bună tradiție Bentley Continental GT Speed Cabrio.
659 CP ȘI 335 KM/H VITEZĂ DE TOP
La fel ca și varianta coupe, noul Continental GT Speed Cabrio este echipat cu versiunea îmbunătățită a motorului W12 de 6.0 litri, twin-turbo. Agregatul dezvoltă 659 de cai putere (cu 24 mai mult decât vechiul model) și 900 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.7 secunde (3.6 pentru coupe). Viteza de top se oprește la 335 de km/h.
Cel de la volan are la dispoziție trei moduri de rulare, dar modul Sport deblochează tot potențialul acestui model. Cu el activat, motorul este menținut într-o plajă de turații superioară, transmisia cu opt rapoarte și dublu ambreiaj schimbă de două ori mai rapid, iar majoritatea cuplului este livrată punții spate.
Noul Bentley Continental GT Speed Cabrio vine în standard cu o suspensie pneumatică activă (amortizoare adaptive), bare anti-ruliu și diferențial spate controlate electronic și direcție integrală.
Sistemul de frânare cu o serie de componente din carbon ceramic este opțional.PLAFON RETRACTABIL, DIN MATERIAL TEXTIL, ACȚIONAT ÎN 19 SECUNDE
Elementele estetice le-a preluat de la varianta coupe, inclusiv grila închisă la culoare, jantele cu diametrul de 22 de inch și emblemele Speed de pe aripile față.
Plafonul retractabil poate fi operat în 19 secunde și până la viteze de 50 km/h. Clienții au la dispoziție nu mai puțin de șapte nuanțe exterioare pentru materialul textil din care este confecționat plafonul și opt interioare.
Bentley a îmbunătățit plafonul din punct de vedere al materialelor insonorizante, astfel că nivelul de zgomot care pătrunde în habitaclu la viteze de croazieră este cu 3 decibeli mai mic (comparativ cu vechiul model).
Pentru interiorul noului Continental GT Speed Cabrio, britanicii au pregătit un volan îmbrăcat în Alcantara, emblema Speed în partea dreaptă a bordului și ornamente exclusiviste pentru consola centrală. Clienții pot alege dintre 15 nuanțe interioare principale și 11 variante de piele.
Scaunele față au un sistem de încălzire a gâtului, integrat în tetiere, iar Bentley susține că este mult mai eficient și mai tăcut decât cel vechi. Mai mult, acesta este scos în evidență de un ornament cromat.
via Bentley
Ai ataşa însă turbosuflante reprezintă (de la bun început) un pic de blasfemie (atât superluxoasa lui VW, Phaeton, cât şi cel mai capabil SUV al său, Touareg, ba chiar şi A8-ul lui Audi au potenţat W12-ele în mod “pur”). De fapt, s-ar fi cuvenit ca tradiţionalul V8 englezesc să fi rămas singura opţiune pentru Bentley, de când a devenit membru al VAG, dar noi însemnăm doar nişte simpli şi bieţi fani, nu?
Încep să mă molipsesc şi eu :D
adică 666 CP.