Englezii de la Bentley vor reînvia tradiţia caroseriilor construite la comandă, spun colegii de la Autocar citând şeful departamentului de vânzări şi marketing al mărcii din Crewe.
Esential
1921
este anul în care Bentley a lansat primul său şasiu rulant, care era livrat unui carosier la alegerea clientului pentru a primi caroseria cu design dedicat.
Bentley vrea să readucă la viaţă o tradiţie veche încă de la începuturile automobilului: caroseriile la comandă. Informaţia publicată de englezii de la Autocar vine de la şeful departamentului de vânzări şi marketing al mărcii Bentley, Kevin Rose, care declară că este încântat de această idee. În cadrul companiei este discutată posibilitatea deschiderii unei divizii speciale de construcţie a
caroseriilor speciale pentru clienţii care doresc un design personalizat. Respectivele
caroserii ar împărţi şasiul, o parte din interior, tehnologia şi sistemul de propulsie cu modelul de serie pe care sunt bazate, dar ar putea avea forme complet noi, atât pentru Bentley, cât şi pentru industria auto.
Bentley va lansa cinci telefoane mobile de lux împreună cu Vertu
Marca din Crewe oferea acest serviciu încă de la începuturi, dar lucra la vremea respectivă cu mai mulţi carosieri care aplicau propriile design-uri, personalizate după gusturile fiecărui client în parte.
De data aceasta, divizia Mulliner de la Bentley s-ar putea ocupa de realizarea respectivelor
caroserii.
La rândul său, numele diviziei de personalizare de la Bentley este inspirat de un carosier dedicat al mărcii din Crewe, care lucra îndeaproape cu uzina în anii '20. După cum este de aşteptat de la un model unicat, costurile nu vor fi o problemă pentru clienţii care visează un Bentley personalizat, aşa că provocările tehnologice şi tehnice nu ar trebui să fie o piedică mare pentru specialiştii companiei.
O vizită la Bentley: perfecţiunea mâinilor muncite
Posibilităţile de personalizare ale modelelor Bentley ar putea să crească exponenţial odată cu inaugurarea diviziei de
caroserii la comandă.
Divizia de
caroserii personalizate de la Bentley nu a fost analizată din scoarţă în scoarţă de directorii mărcii, dar ideea le-ar putea aduce venituri importante britanicilor fără a reduce exclusivitatea modelelor din gamă.
Mărcile Ferrari, Aston Martin şi McLaren au divizii care realizează lucrări similare, deşi încă mai există suficienţi carosieri independenţi în Europa care ar putea să construiască maşini la comandă bazate pe modele de serie.
Fabrica Bentley se pregăteşte să producă primul SUV al mărcii: 140 de angajaţi noi, investiţie de un miliard de euro
Via Autocar
Comentarii (2)