Şeful Bentley: "Fiecare model din gamă va fi oferit şi în versiune hibridă"
Primele estimări anunţă emisii de CO2 de 118 grame pe kilometru pentru sistemul hibrid de la Bentley, remarcabile pentru un model echipat cu o motorizare de peste 6.000 centimetri cubi.
La fel ca viitoarele modele hibride plug-in de la Bentley, modelul este capabil să parcurgă peste 50 de kilometri în modul 100% electric, de unde şi reducerea drastică a emisiilor în ciclul NEDC. Acest ciclu standardizat este folosit în Uniunea Europeană pentru a permite comparaţia automobilelor noi în materie de emisii şi consum de carburant şi se concentrează pe emisiile şi consumul de carburant în prima sută de kilometri, favorizând hibrizii care pot să circule fără să aibă nevoie de motorul cu ardere internă. Din păcate, economia de carburant rezultată în urma testelor de laborator conform ciclului NEDC nu se reflectă şi în realitate pentru hibrizii plug-in, deoarece aceştia sunt nevoiţi să ruleze doar cu motorul cu ardere internă până la reîncărcarea acumulatorilor cu suficientă energie electrică pentru a alimenta sistemul de propulsie.Bentley a dat undă verde SUV-ului său: lansare în 2016
În raport cu Mulsanne-ul pe care este bazat, Bentley Hybrid Concept prezintă ornamente din cupru pentru interior şi chiar sub capotă, o grilă faţă cu elemente din cupru, etrieri cu ornamente din cupru, precum şi sigle şi linii trasate cu nuanţa cuprului pentru a-i sublinia caracteristicile modelului. Ceasurile de bord, cusăturile de la interior şi partea frontală au şi ele o culoare similară cu cea a cuprului.Via Bentley
Sunteti absolut siguri ca hibrizii plug-in merg doar pe gaz cand acumulatorii sunt epuizati?
http://www.toyota.ca/toyota/en/vehicles/prius-plugin/features-benefits/performance