Utilizarea combustibililor sintetici (eFuel) face parte din angajamentul celor de la Bentley de a reduce emisiile poluante, inclusiv cele de la evenimente media internaționale.
Mai exact, 157 de invitați din întreaga lume au ajuns în Elveția pentru lansarea celei de-a patra generații Continental GT Speed. Pentru prima dată, eFuel a fost folosit pentru a demonstra compatibilitatea sa cu motoarele cu combustie existente.
Testul special a implicat 12 mașini Continental GT Speed pe un traseu care a combinat 4 trecători montane celebre (Sustenpass, Grimselpass, Nufenenpass și Gotthard). După aproximativ 12.900 de kilometri parcurși în 7 zile, a fost înregistrată o reducere cu 30% a amprentei de carbon per invitat, conform Bentley.
Acest eFuel-ul utilizat este un combustibil complet sintetic susținut de Porsche și produs la uzina Haru Oni din regiunea Magallanes, Chile. Dioxidul de carbon biogenic este capturat printr-un proces de fermentare și combinat cu hidrogenul creat prin electroliza apei pentru a crea metanol, care apoi poate fi rafinat în benzină.
Amestecul folosit de Bentley pentru Global Media Drive a fost R75, compus din 75% eFuel și 25% benzină obișnuită.
Acest combustibil a fost utilizat atât pentru Continental GT Speed, cât și pentru flota de suport.În același timp, bateriile hibride de 25.9 kWh au fost încărcate cu electricitate 100% regenerabilă provenită de la centrale hidroelectrice și turbine eoliene locale. Per total, toate aceste soluții au dus la o reducere cu 93% a emisiilor de CO2 comparativ cu evenimentele anterioare.
via Bentley
O grija mult mai mare este cum sa faci sa nu pari ipocrit atunci cand te dai ingrijorat de soarta planetei.
Esti ingrijorat de amprenta mare de carbon a Benteley-ului tau? Nu-ti cumpara Bentley in primul rand si rezolvi mare parte din problema.
Dar stim toti ca nu asa merge treaba.