Bentley Continental GTC facelift debutează la Frankfurt

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 24.08.2011
Facelift-ul lui Bentley Continental GTC va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt de luna viitoare. Modelul britanic primeşte o serie de modificări estetice, alături de câteva îmbunătăţiri tehnice.

Esential

4.8 secunde îi sunt necesare lui Bentley Continental GTC să accelereze de la 0 la 100 km/h.
70 de kilograme este diferenţa de masă dintre Continental GTC facelift şi versiunea anterioară. Modelul nou este mai uşor.
314 km/h este viteza maximă a acestei decapotabile de lux cu patru locuri.
10.9 secunde îi sunt necesare lui Bentley Continental GTC să accelereze de la 0 la 160 km/h.

Facelift-ul lui Bentley Continental GTC va fi prezentat la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt. În 2010, versiunea coupe a lui Bentley Continental GT a primit un facelift, aşa că era şi normal ca acest model să primească şi el o serie de modificări. Printre acestea se numără blocurile optice cu LED-uri, cu un design inspirat din cel al lui Mulsanne, un interior împrospătat şi un motor mai puternic. Aspectul lui Continental GTC este mai agresiv graţie modificărilor estetice operate.

Inginerii Bentley au rafinat trenul de propulsie, reducând masa vehiculului şi crescând rigiditatea, iar emisiile de CO2 au fost reduse şi silueta exterioară a fost păstrată. Direcţia este acum mai rapidă, iar suspensia a primit o serie de modificări pentru mai multă plăcere la condus. Ecartamentul a crescut atât pentru puntea faţă, cât şi pentru puntea spate, iar sistemul de tracţiune integrală favorizează acum puntea spate la repartiţia cuplului motor.

Graţie acestui element, subvirarea a fost redusă la minimum în virajele abordate cu viteză mare.

Motorizarea rămăne un W12 de 6.0 litri, care dezvoltă acum cu 15 CP în plus şi cu 50 Nm mai mult. Astfel, totalul este de 575 CP şi 700 Nm. Transmisia automată cu şase trepte a acestui model are acum o funcţie QuickShift, care permite schimbări mai rapide ale treptelor. În standard, clienţii primesc jante de aliaj de 20 de inch, dar aceştia pot opta şi pentru jante de 21 de inch, premieră pentru GTC.

Interiorul a fost actualizat, fiind oferit alături de o gamă mărită de materiale, incluzând aici piele fină, finisaje din lemn, metale speciale şi covoraşe deosebite. În standard, clienţii au de ales între 17 nuanţe de piele pentru interior, cu şase combinaţii de culori, complementate de o gamă de şapte tipuri de ornamente de lemn. Continental GTC a primit şi sticlă acustică pentru geamuri, alături de panouri suplimentare pentru antifonare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Via | Bentley

Comentarii (4)

  • wow ....mai mai sa nu-l mai recunosc .intr-adevar un design evoluat foarte mult in nota vag ,aceasta capodopera cu nume de la opel - gtc . chiar merita 300 de mii de euro =)))
    5 7
  • ?
    parca vor sa puna si v12 tdi pe suv si platforma de touareg , pai iar reteta de succes
    1 2
  • NU
    2 0
  • Cu banii dati pe masina asta cu pret nerealist, poti cumpara
    chiar de la grupul VAG un Cayenne 3.0 TDI full, si un 911. 2 super masini din fiecare categorie. SUV, si masina sport.
    In concluzie trebuie sa fi cretin sa dai mai mult de 120 de mii de euro maxim pe o masina in ziua de azi. (exceptia ar fi Ferrari care este altceva)
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru