Bentley Continental GTC a debutat în Qatar
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Versiunea decapotabilă a lui Bentley Continental GT a debutat la Salonul Auto din Qatar. Modelul a fost prezentat alături de Mulsanne şi se mândreşte cu un motor W12 twin-turbo de 6.0 litri şi 575 CP. Interiorul este finisat manual, iar toate materialele sunt prelucrate de angajaţii Bentley la fabrica din Crewe, Regatul Unit. Versiunea Convertible a lui Bentley Continental GT preia trăsăturile de design prezentate pe fratele său coupe în 2011 odată cu aplicarea unui facelift.
Motorizarea lui Bentley Continental GTC este un W12 de 6.0 litri, care dezvoltă 575 CP şi 700 Nm. Modelul are o transmisie automată cu şase trepte echipată cu o funcţie QuickShift, care permite schimbarea rapidă a treptelor de viteză în modul manual. Ecartamentul a crescut atât pentru puntea faţă, cât şi pentru puntea spate, iar sistemul de tracţiune integrală favorizează acum puntea spate la repartiţia cuplului motor. Graţie acestui element, subvirarea a fost redusă la minimum în virajele abordate cu viteză mare.
În standard, clienţii au de ales între 17 nuanţe de piele pentru interior, cu şase combinaţii de culori, complementate de o gamă de şapte tipuri de ornamente de lemn. Continental GTC se mândreşte cu sticlă acustică pentru geamuri, alături de panouri suplimentare pentru antifonare.
Interiorul şi motorizarea de top nu sunt singurele elemente optimizate la Continental GTC, modelul fiind echipat cu o direcţie mai rapidă şi cu o suspensie reconfigurată.Via | NewsPress (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Bentley in Romania
-
Bentley Bentayga Preţ: n/a - 211.225 €
-
Bentley Continental Flying Spur Preţ: 210.056 €
-
Bentley Continental GT Preţ: 203.063 €
-
Bentley Mulsanne facelift Preţ: 313.596 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mazda a prezentat noul EZ-60 în cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Deși este un SUV gândit pentru piața din China, acest model are șanse să ajungă și în Europa, așa cum s-a întâmplat cu sedanul EZ-6 (6e). (23.04)
-
Lexus a prezentat oficial noua generație a berlinei de clasă executive ES. Noul model aduce un design complet revizuit, atât la exterior, cât și în interior, iar pe piața europeană noul model va fi disponibil cu motorizări hibride și electrice. (23.04)
-
Germanii de la Porsche prezintă noul 911 Spirit 70, o ediție limitată bazată pe actualul 911 Carrera GTS Cabriolet. Vor fi asamblate doar 1.500 de exemplare, disponibile la nivel global. (23.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Cat despre aspect, "design grotesc", nu stiu, esti de cumva designer ca sa poti pune u tata usurinta astfel de etichete radicale? Mie de exemplu, imi place, chiar foarte mult, altora nu, masina se vinde bine, deci...
"Impecabila tehnic" - Cum poti fi asa de sigur? Ai fost de fata la vreo revizie de 100.000km si stii ca masina ara ca noua? Ai fost sofer/pasager intr-un Continental GTC si te-a impresionat cum aceleraza, um franeaza, cum "sta" pe curbe? Din nou... romanisme. Si eu PRESUPUN ca impresioneaza, dar sa pun eticheta de "impecabila tehnic", scuza-ma, dar nu as avea cum.
Am un prieten care a avut un Continental GT din 2004 actualmente modelul Speed. Masina a fost cumparata de noua in leasing pe firma de transport marfa pe care o detine. In 2008 a terminat leasing-ul si a vandut masina cumparand versiunea Speed proaspat aparuta atunci. Avea 150 de mii de km parcusi si in afara de consumabile si un senzor schimbat nu a patit nimic la el. Masina fiind rulata prin Romania si Viena. Acum pe Speed are 100 si ceva de mii de km si tot fiabil a fost. Cei de la Bentley i-au spus ca sunt motoare care tin peste 500 de mii de km fara probleme numai ca el la 5 ani schimba masina. Lui ii place mult modelul si se gandeste sa cumpere modelul cu facelift dar tot coupe...nu ii place cabrio. Asta e ... fiecare cu gusturile lui. Personal in afara de sigla materiale bune, performante si faptul ca e scumpa si ai imagine cu ea nu ma atrage cu nimic estetic.