Bentley Continental GTC a debutat în Qatar
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Versiunea decapotabilă a lui Bentley Continental GT a debutat la Salonul Auto din Qatar. Modelul a fost prezentat alături de Mulsanne şi se mândreşte cu un motor W12 twin-turbo de 6.0 litri şi 575 CP. Interiorul este finisat manual, iar toate materialele sunt prelucrate de angajaţii Bentley la fabrica din Crewe, Regatul Unit. Versiunea Convertible a lui Bentley Continental GT preia trăsăturile de design prezentate pe fratele său coupe în 2011 odată cu aplicarea unui facelift.
Motorizarea lui Bentley Continental GTC este un W12 de 6.0 litri, care dezvoltă 575 CP şi 700 Nm. Modelul are o transmisie automată cu şase trepte echipată cu o funcţie QuickShift, care permite schimbarea rapidă a treptelor de viteză în modul manual. Ecartamentul a crescut atât pentru puntea faţă, cât şi pentru puntea spate, iar sistemul de tracţiune integrală favorizează acum puntea spate la repartiţia cuplului motor. Graţie acestui element, subvirarea a fost redusă la minimum în virajele abordate cu viteză mare.
În standard, clienţii au de ales între 17 nuanţe de piele pentru interior, cu şase combinaţii de culori, complementate de o gamă de şapte tipuri de ornamente de lemn. Continental GTC se mândreşte cu sticlă acustică pentru geamuri, alături de panouri suplimentare pentru antifonare.
Interiorul şi motorizarea de top nu sunt singurele elemente optimizate la Continental GTC, modelul fiind echipat cu o direcţie mai rapidă şi cu o suspensie reconfigurată.Via | NewsPress (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Bentley in Romania
-
Bentley Bentayga Preţ: n/a - 211.225 €
-
Bentley Continental Flying Spur Preţ: 210.056 €
-
Bentley Continental GT Preţ: 203.063 €
-
Bentley Mulsanne facelift Preţ: 313.596 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Cat despre aspect, "design grotesc", nu stiu, esti de cumva designer ca sa poti pune u tata usurinta astfel de etichete radicale? Mie de exemplu, imi place, chiar foarte mult, altora nu, masina se vinde bine, deci...
"Impecabila tehnic" - Cum poti fi asa de sigur? Ai fost de fata la vreo revizie de 100.000km si stii ca masina ara ca noua? Ai fost sofer/pasager intr-un Continental GTC si te-a impresionat cum aceleraza, um franeaza, cum "sta" pe curbe? Din nou... romanisme. Si eu PRESUPUN ca impresioneaza, dar sa pun eticheta de "impecabila tehnic", scuza-ma, dar nu as avea cum.
Am un prieten care a avut un Continental GT din 2004 actualmente modelul Speed. Masina a fost cumparata de noua in leasing pe firma de transport marfa pe care o detine. In 2008 a terminat leasing-ul si a vandut masina cumparand versiunea Speed proaspat aparuta atunci. Avea 150 de mii de km parcusi si in afara de consumabile si un senzor schimbat nu a patit nimic la el. Masina fiind rulata prin Romania si Viena. Acum pe Speed are 100 si ceva de mii de km si tot fiabil a fost. Cei de la Bentley i-au spus ca sunt motoare care tin peste 500 de mii de km fara probleme numai ca el la 5 ani schimba masina. Lui ii place mult modelul si se gandeste sa cumpere modelul cu facelift dar tot coupe...nu ii place cabrio. Asta e ... fiecare cu gusturile lui. Personal in afara de sigla materiale bune, performante si faptul ca e scumpa si ai imagine cu ea nu ma atrage cu nimic estetic.