Diferenţele estetice dintre un Continental GT Speed şi versiunea standard sunt puţine, dar de efect. Astfel, avem un set de jante din aliaj uşor de 21 inch, care au zece spiţe, masca radiatorului are un finisaj fumuriu, la fel ca grilele din partea inferioară a barei faţă.
În plus, evacuările finale au alte ornamente, care prezintă un aspect mai agresiv. Motorizarea W12 din gama Continental GT prezintă o nouă unitate ECU, alături de un sistem de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare. Graţie acestor modificări, modelul este cu 12% mai economic decât predecesorul său, iar emisiile de CO2 sunt reduse cu 10%. Sistemul de evacuare reprezintă o versiune îmbunătăţită a celui găsit pe modelul Bentley Continental Supersports care a depăşit recordul de viteză pe gheaţă. Bentley Continental GT Speed are nevoie de 4.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă a modelului este de 330 km/h. Acceleraţia de la 0 la 160km /h este realizată în 9.0 secunde, cu jumătate de secundă mai rapidă decât un Continental GT de 575 CP şi la fel de rapid ca versiunea Supersports a generaţiei precedente a lui Continental. Consumul mediu al acestei versiuni este de 14.5 litri la sută în regim mixt, iar emisiile de CO2 sunt de 338 grame pe kilometru. Noul model este deja disponibil pentru comandă, debutul fiind programat la Salonul auto de la Moscova. Livrările celui mai rapid model de stradă produs vreodată de Bentley încep în octombrie 2012.Via Bentley
Ca o parere personala, jantele de 21'', desi sunt convins ca sunt utile avand in vedere masa totala si puterea motorului, dpdv optic il fac pe Continental sa para mult mai scurt decat este in realitate.
masina de cocalar cu bani multi ...... sa nu-mi spuneti ca isi ia cineva asa o masina doar de dragul condusului ....