Chiar dacă va fi replicat în doar 18 exemplare, Bentley Batur a fost nevoit să treacă printr-o sesiune de teste riguroasă. Două mașini de pre-serie au acoperit mai bine de 30.000 de kilometri de-a lungul a 58 de săptămâni.
Ele au fost testate pe circuit, la viteze de peste 322 de km/h, au fost lăsate peste 600 de ore la temperaturi extreme, iar motorul W12 cu 750 CP a fost testat peste 100 de săptămâni.
Acum, Bentley Batur este pregătit să intre în producție. Fiecare dintre cei 18 clienți vor colabora cu divizia Mulliner pentru a-și personaliza mașina după bunul plac.
Potrivit constructorului britanic, finalizarea unui singur exemplar Batur durează circa 4 luni.
Bentley estimează că cele 18 exemplare vor fi asamblate până la finalul anului 2024.
via Bentley
Emisiile de CO2 per călător (kg cu tot cu bagaje) per km la transportul aerian.... este cu mult mai mic decât la maşini.
Apoi în Uniunea Europeană deja, repet DEJA a început programul de folosire, construire, îmbunătaţire a soluţiilor de transport cu trenuri de mare viteză (electrice - sic) care să înlocuiască avioanele pe distanţe mici şi medii.
''În plus, aceste emisii se deplasează odată cu masele de aer, astfel încât avioanele de deasupra Europei ajung să polueze de fapt India și China. În total, cele circa 30 000 de avioane de pasageri aflate în uz în acest moment generează 600 de milioane de tone de dioxid de carbon în fiecare an''
Astea nu conteaza, important e sa nu mai aibe Gigel din sat Golf 7 diesel, el e de vina ca au fost 41 de grade in UK.