Bentley ar putea lansa un SUV
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii de la Turbo.fr spun că Bentley ar putea să-şi creeze propriul SUV. Modelul va fi unul dintre cele mai luxoase vehicule din segment, urmând să beneficieze de experienţa Bentley la toate capitolele. Sunt şanse mari ca platforma acestui model să fie preluată de la un SUV din Grupul Volkswagen, cum a fost şi cazul lui Porsche Cayenne. Realizările lui Cayenne în materie de vânzări i-au făcut pe cei de la Bentley să se gândească de două ori înainte de a dezvolta un asemenea model, iar rezultatele din ultima perioadă au înclinat balanţa înspre un răspuns favorabil.
Pentru moment, oficialii mărcii nu au confirmat debutul dezvoltării noului model , dar Wolfgang Durheim, CEO-ul Bentley, a sugerat că ar vrea să producă un SUV care să lupte pe segmentul lui Cayenne. Debutul unui SUV în gama Bentley ridică o nouă problemă presantă, cea a motoarelor diesel. Chiar şi Porsche a introdus un diesel în gama sa odată cu modelul Cayenne, motor preluat apoi şi de Panamera şi rafinat ulterior pentru generaţia următoare a SUV-ului menţionat anterior.
Cei de la Bentley au anunţat în urmă cu ceva vreme faptul că nu vor construi un motor diesel, deoarece clienţii nu sunt interesaţi de economia de carburant.SUV-ul Bentley va rivaliza modelele Range Rover, vârful de gamă al lui Audi Q7 şi Porsche Cayenne. Modelul britanic îşi va atrage clienţii prin exclusivitate, finisaje şi atenţia la detalii caracteristică mărcii din Crewe. Având în vedere schimbarea de direcţie făcută odată cu ideea construirii unui SUV Bentley, nu excludem posibilitatea debutul unui motor diesel în gama respectivă.
Via | Turbo.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Bentley in Romania
-
Bentley Bentayga Preţ: n/a - 211.225 €
-
Bentley Continental Flying Spur Preţ: 210.056 €
-
Bentley Continental GT Preţ: 203.063 €
-
Bentley Mulsanne facelift Preţ: 313.596 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Si cu cine va concura??? cu colegii din grup Cayenne, "varful de gama al lui Q7"
Deci... dragi cuparatori in aproximativ 2-3 ani maxim, aveti ocazia sa cumparati un VW Tuareg incepand de la 40-50k euro pana pe la 250k euro, cred, normal cu diferite sigle(Porche, Lamborghini,Bentley,Audi), diferite dimensiuni si diferite finizaje(a la Golf 6 sau Bentleiy Continental)
Sau BMW e o subsidiara de-a lui Audi? Dar Lexus cand a fost cumparat de Volkswagen?
Eu unul chiar sunt curios cum ar putea arata un SUV mai premium decat Range Rover.
Sau, daca sunt limuzine de lux, de ce sa nu fie si SUVuri de lux? Orientul Mijlociu o cere, in China o sa se vanda inca dinainte de a fi scos din mina fierul pentru platforma, iar in Europa si SUA o sa se gaseasca destule cereri.
Da, Bentley ar trebui sa fie o marca de lux, cu traditie, etc, dar atata timp cat nu vor cobori standardul de pret (de dragul vanzarilor) cred ca nu-si vor atenua cu nimic spiritul original, mai ales daca vor respecta cele 3 reguli: Lux, Masivitate si Confort.
Mai ingrijoratoare mi se parea stirea despre dezvoltarea unu model mai mic decat Conti...
Atata vreme cat ramane un model impozant si scump, nu cred ca diversificarea gamei Bentley e un lucru rau. Voci se auzeau si atunci cand Land Rover a lansat luxosul Range si, cat despre asta, a ajuns un reper de lux si confort pana si pentru limuzine...
ps. Uitati Porsche ce a ajuns.....cine are un 911 si e fan Porsche, isi cumpara si Cayenne pt. familie si drumuri lungi. Toata lumea multumita si fericita. Porsche ca vinde si face profit si clientul ca are exact ce cauta la marca favorita.
Cam asa si cu Bentley....sunt multi care au o limuzina de la ei si ar vrea si un SUV de la aceeasi marca.