La începutul anului, Bentley a publicat imagini și detalii referitoare la versiunea Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner. Ediția pregătită de constructorul britanic marchează finalul carierei lui Mulsanne.
Producția lui Mulsanne a ajuns acum la final, potrivit informațiilor oficiale venite din partea Bentley. Mai mult de 7.300 de unități au fost construite în peste un deceniu la uzina din Crewe. Bentley Flying Spur va deveni noua navă amiral a constructorului britanic.
Versiunea specială Mulsanne 6.75 Edition a fost produsă în doar 30 de unități. Numele propus de divizia de marketing a fost inspirat de cel mai longeviv motor V8 din istorie: unitatea de 6.75 litri a fost folosită de Bentley pentru prima oară în urmă cu 60 de ani pe modelul Bentley S2.
Penultimul exemplar Bentley Mulsanne va ajunge la un client din Statele Unite, în timp ce destinația ultimului Mulsanne 6.75 Edition este ținută “la secret” de către britanici.
Via Bentley
Era VW toata ziua. Ultimul Bentley care nu era VW era Arnage prima generatie fara facelift de 4.4 L V8 de provenienta BMW.
Oricum nu am inteles de ce au ales sa ii puna un V8 de 6.75 si nu un V12 de 6.75....au pus pe Continental W12 cand de fapt era mai logic invers. Oricum nu va fi niciodata in fata lui Phantom....
oricum pacat de o asa aristocratenie sa dea coltul. doar gentile alea cam tuning strica tabloul zic si eu dar sigur poti comanda altele.
la pret de dacie sau si de mertan daca-s cu diamante poate, nah parca i-ar pisca un purice pe clientii bentley plictisiti si de ceasuri de jde-sute de mii.
va zic io totusi ca cind le suna ceasu ala scump nu iau nimic cu ei dincolo, poate doar frica judecatii metodelor prin care au facut purcoaie de banet.
ma opresc insa aici ca nu-s popa si nici nu vreau sa ajung indezirabil ca dl. inexorabil.
Daca-mi zici tu un alt model din Grupul VW care foloseste platforma lui Mulsanne... esti chiar tare.
Cat despre motorul V8 de 6.75 litri, face parte din istoria Bentley, a fost folosit vreme de sase decenii, de ce sa-l inlocuiasca cu un V12 sau, si mai rau, un W12 de VW?
Are multe elemente comune in el de la VAG chiar daca nu foloseste platforma comuna. Multe piese si tehnologie made by VAG ( Audi - Porsche in special ). Iar V8 de 6.75 nu e chiar acelasi de acum 60 de ani. Acum e twin-turbo si cu multe elemente de pe VAG in el. Iar V12 aspirat pe o limuzina inseamna perfectiune. V8 cu 3 turbine e bun dar nu isi are rostul fiind mai mult un dezavantaj. Fiabilitate mai sczuta, vibratii mai multe iar bagatul in scaun la acceleratie nu e deloc pe placul propietarilor de limuzine. Asa ca V12 aspirat de 6.75 de pe Phantom ramane cel mai bun motor pus vreodata pe o limuzina. Iar caroseria de Phantom e mult mai sobra si serioasa si mai potrivita pt. categoria asta de LUX dus la extrem.
Cat despre motorul V12 aspirat de pe Phantom... fuse si se duse.
Ai uitat sa spui si anume ,, parerea ta '' !
In opinia mea V12 de 6.75 aspirat de pe Phantom nu va putea fi egalat niciodata. Nici macar de Phantom VIII de si ei spun ca e mai bun, multi prefera VII tocmai din cauza turbinelor pe care i le-au bagat lui VIII sub capota. Sa nu mai spun de bordul scipicios de pe VIII care nu se potriveste deloc cu exteriorul clasic. Phantom VII a fost prima si ultima limuzina care a atins perferctiunea. Restul sunt restu !
Si cine te tine ? Fugi si cumpara !