La începutul acestui an, Bentley a prezentat noul Mulliner Bacalar. Primul model dezvoltat sub bagheta diviziei Bentley Mulliner Coachbuilt va fi asamblat în doar 12 unități, toate exemplare fiind deja pre-comandate.
Acum, oficialii Bentley au anunțat că au demarat testele cu prototipul noului model. Exemplarul se numește Car Zero, iar sesiunile pregătite de britanici se vor desfășura pe o perioadă de 20 de săptămâni. Conform oficialilor, inginerii și tehnicienii au pregătit 45 de teste speciale pentru prototipul lui Bacalar.
Până în acest moment, mașina a trecut de testele aerodinamice, de cele care verifică stabilitatea la viteze mari și de sesiunea care măsoară viteza de top. Reprezentanții companiei au anunțat că prototipul a fost înregistrat cu o viteză maximă de peste 322 km/h. De asemenea, britanicii spun că au fost încheiate procesele pentru evaluarea comportamentului dinamic și cele măsoară zgomotele și vibrațiile.
Noul Bacalar are la bază arhitectura lui Continental GT, însă britanicii au pregătit peste 750 de componente noi.
Circa 100 dintre acestea sunt produse prin imprimare 3D, iar mai bine de 40 de componente au la bază fibra de carbon.Sub capota lui Bentley Mulliner Bacalar se va afla motorul W12 de 6.0 litri care dezvoltă 659 de cai putere și 900 Nm.
Toate cele 12 exemplare vor fi asamblate manual la Crewe, Marea Britanie, livrările urmând să înceapă în cursul anului viitor.
Fața nu e nici agresivă, nici clasică, nici sportivă, nu se leagă nimic de ea. Un amalgam de elemente.
Nici cu sigla aia pe ea, nu-mi dau seama că e un Bentley.
Parcă e o copie chinezească a unui Bentley, dar și aia ar arăta mai coerentă.