Bear Grylls este ambasadorul global al mărcii Land Rover, anunţă un comunicat al mărcii din Solihull. Celebrul temerar britanic va promova noile produse ale mărcii începând cu viitorul Discovery Sport şi va juca şi rolul de mentor pentru concursul de aventură sponsorizat de cei de la Land Rover. Mai precis, câştigătorul Land Rover Next Generation Explorer, Alex Woodford, va merge într-o aventură ”cu multă adrenalină” alături de Bear Grylls în cadrul anului curent. Grylls este aşteptat să apară şi într-un material promoţional alături de un vehicul al mărcii britanice. Aventurierul britanic a semnat contractul cu marca Land Rover la doar câteva luni distanţă după ce marca soră Jaguar l-a ales drept ambasador pe José Mourinho.
"Am folosit vehicule Land Rover pe tot parcursul vieţii mele, atât în cariera militară, cât şi la filmări. Am mers cu ele prin jungle, prin deşert şi prin zăpadă şi nu m-au dezamăgit niciodată. Oferă o fiabilitate înaltă şi te poţi baza mereu pe ele atunci când soarta-ţi este potrivnică şi eşti într-un mediu ostil.
Land Rover a fost întotdeauna o marcă dedicată aventurii, iar aventura a fost mereu în ADN-ul meu. Pentru cele mai dure provocări, Land Rover este întotdeauna prima mea alegere, de aceea sunt şi mândru să fiu asociat acestei mărci", a declarat celebrul aventurier britanic.Land Rover Discovery Sport, primul teaser al succesorului lui Freelander
Reprezentanţii mărcii promit un design inspirat de conceptul Discovery Vision. În ciuda concentrării pe partea de design, englezii promit cel mai versatil şi capabil SUV din segmentul compact. Viitorul Discovery Sport este aşteptat să fie înlocuitorul lui Freelander, de unde şi importanţa unei lansări reuşite a acestui model.
Land Rover Discovery Sport a parcurs 1.2 milioane de kilometri şi a trecut 11.000 de teste
Via LandRover
Comentarii (5)