BAW B90, copie chinezeasca dupa Range Rover si Grand Cherokee
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Salonul Auto de la Beijing va gazdui o serie de premiere mondiale importante dar si cateva lansari nu foarte onorante pentru industria auto chineza. Recunoscuti pentru "pasiunea" lor de a copia modelele europene, asiaticii se pare ca se pregatesc sa recidiveze.
De aceasta data cu un SUV inspirat de Land Rover si Jeep si construit de mai putin popularul Beijing Auto Works (BAW). Constructorul este un subsidiar al celor de la BAIC, deveniti populari dupa ce au candidat pentru preluarea Saab si s-au multumit in cele din urma cu preluarea drepturilor de productie pentru vechiul 9-5 si actualul 9-3.
Produsul pe care cei de la BAW il pregatesc se numeste B90 si se vrea a fi un SUV nu foarte original, care imprumuta sau mai degraba fura designul unor modele consacrate precum Range Rover si Jeep Grand Cherokee. BAW nu se multumeste doar cu atat, standul sau urmand sa gazduiasca si o copie dupa Jeep Wrangler, botezata B40.
Momentan nu exista informatii despre cele doua copii chinezesti, primele imagini fiind surprinse pe o serie de panouri publicitare din Beijing. turbo si normal aspirate de provenienta Saab.
Se pare insa ca sub capota modelelor off-road se vor afla unitativia | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
mi-e scarba cand vad cum au mai copiat iar cate o masina consacrata.
Daca ati avea idee ce presupune construirea unei masini, cate repere sunt necesare, cati furnizori, cate tehnologii sunt implicate, veti vedea ca acest "copiat" este unul extrem de greu de facut.
Una e sa faci ingineria inversa a unui component sau subansamblu si alta e sa "copiezi" o intreaga industrie. Iar chinezii o fac. Asa invata.
Asta este cheia. Chinezii INVATA şi FAC lucruri, pe cand romanii carcotesc.
In 10-20 de ani o sa-si conceapa propriile masini, pentru ca deja au industria orizontala.
De fapt si acuma pot daca-si pun capul, dar nu e inca momentul.
mai au inca de absorbit, de digerat si invatat tehnologiile de la Volvo si SAAB, dar o s-o faca rapid.
As dori sa existe si in Romania firme care sa faca macar copii dupa autostrazile din Germania.