Absența în masă a constructorilor auto la cele mai mari saloane auto ale Europei nu mai reprezintă o noutate pentru nimeni în noua eră digitală, când producătorii preferă să-și prezinte noutățile în cadrul unor evenimente proprii.
Salonul Auto de la Paris, care va avea loc în luna octombrie, va ieși în evidență prin lipsa unor mărci majore din lista de expozanți. După Ford, Volvo, Opel, Nissan, Mazda, Infiniti, Mitsubishi, Subaru, Lamborghini și Volkswagen, pe lista absenților s-au înscris acum Fiat, Jeep, Alfa Romeo, dar și Lancia.
Nici Maserati nu s-a hotărât dacă va participa sau nu la show-ul de la Paris, existând posibilitatea să apară cu un stand restrâns. Potrivit presei internaționale, grupul Fiat-Chrysler susține că prezența la Paris a brandurilor sale nu este justificată de vânzări sau publicitate.
Cu toate aceste absențe, Salonul Auto de la Paris nu va rămâne totuși fără expozanți. Printre cei care au confirmat prezența la evenimentul din octombrie se numără Mercedes, Toyota, Citroen, Hyundai, Jaguar, Kia, Land Rover, Lexus, Peugeot, Smart și Suzuki.
Salonul de la Paris din acest an se va desfășura în perioada 2-14 octombrie, primele două zile fiind dedicate presei.
Via Automotive News
Lista lor e deja mai scurtă oricum decît a participanților.
În fine, se pare că internetul va lua curînd locul saloanelor auto, dar și al showroomurilor - mai ales cînd mașinile n-or să mai aibă nici măcar volan. :-)
*Autonomiei* îi va urma faza mașinilor fără proprietar - Brave New World, ce mai... Noroc(ul meu) că n-o s-o apucați decît voi, tinerii.