Bătaie între Mercedes şi Audi pentru locul secund la vânzările mărcilor premium
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a reuşit să treacă de Audi la vânzări la nivel mondial în duelul giganţilor premium, prima jumătate a anului realizând o rocadă între cei doi producători pe locurile 2 şi 3 ale clasamentului. Pe locul întâi stă, departe de cele două mărci, BMW.
Conform cifrelor de vânzări avansate de cei doi producători după primele şase luni ale anului în curs, Mercedes a crescut cu 13% în vânzări faşă de 2009 şi a reuşit o lună iunie excelentă, aceste lucruri permiţându-i gigantului din Stuttgart să treacă de Audi, marca din Ingolstadt aflându-se în faţa celor de la Mercedes din ianuarie până în mai inclusiv.
Datele Mercedes arată că succesul mărcii vine mai ales din China, acolo unde E-Klasse şi S-Klasse au crescut mai bine decât arătau prognozele. Astfel, vânzările Mercedes au crescut în China în luna iunie cu nu mai puţin de 177%, de la 4900 de maşini în 2009 la 13.700 în 2010.
Oficialii Audi privesc insă cu optimism în a doua jumătate a anului, atunci când vor fi lansate pe majoritatea pieţelor lumii noile A8 şi A1, ultimul fiind un model de volum care le va permite celor din Ingolstadt să revină pe locul al doilea.
VÂNZĂRILE BRANDURILOR PREMIUM (ianuarie-iunie 2010)
1. | BMW | 585.755 unităţi |
2. | Mercedes-Benz | 556.700 unităţi |
3. | Audi | 554.950 unităţi |
via | Automotive News (înreg.)
foto | germancarblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Am vazut ca cei de la AUDI pun multa baza in A8 si A1 , dar si BMW cu noul Seria 5 am vazut ca nu face fata cererilor prea mari si mai este si X1 care se vinde destul de bine.
Ai o logica omule de lemn. pai daca Audi = Vw atunci Vw = Porsche=Bentley=Lamborghini. si atunci hai sa comparam Bugatti veyron cu BMW M sa vedem care are mai multi cai si mai mare viteza nu ?
Nu conteaza care vinde mai mult oricare dintre cele 3 marci au avantajele lor. EX: Audi cu A4/ A6 All road nu au concurenta la Bmw si Mercedes.
Raport calitate -pret VW cam matura pe jos cu concurenta, ce concurenta are Golf ?
Iar daca tot vb de premium exista PHAETON care la capitolul limuzina se bate cu seria7, a8,S klasse... si aici unde e concurenta de marci non-premium de la Toyota, Mazda, Renault, Citroen ?
-Bentley Continental GT
- Audi A8
Spyker C12 LaTurbie
Volkswagen Phaeton W12
Volkswagen Touareg W12
Spyker C12 Zagato
Asta ce inseamna ca motoarele Vw sunt si pe Spiker, Audi , Bentley.... adica pe masini varza nu ?
Te pricepi la masini la fel cum intelegi fizica cuantica.
Incepand cu 1935 Audi incepe dominatia curselor auto si tu vorbesti ca faceau masini acceptabile din 1997.
Ai auzit de Audi quattro 1980 ? ,,The first sports car with permanent all-wheel drive - 0 to 100 km/h in 7.1 seconds''
Auzi comparatie cu Jaguar..:)))))
Diferenta intre locul 1 si 3 este de cca 30900 de bucati.
Adică BMW a vândut cu 5,55% mai mult decât Audi.
Deci din 206 persoane 100 au cumparat Audi si 106 au cumparat BMW.
Numai Dan a apreciat corect situaţia.
Cei 3 sunt aproape la egalitate. Diferenţele dintre ei nu depăşesc 6%.
Aşa trebuie citit topul ăla al vânzărilor, iar voi daţi aici cu bâta-n balta ca întotdeauna.
Ce poţi cere într-o ţară în care aproape jumătate de absolvenţii de liceu pică Bacul.
Asta să nu mai zic că dacă era Bacul ca cel de pe vremea lui Ceauşescu picau 90%.
Ai ajuns mare dai sfaturi la Audi vad, mai studiaza poate ajungi sa dai cu mopu in showroom la Renault si sa mai afli si tu ceva despre masini.
ce mi se pare mie interesant este ca bmw a fost de la inceput o marca sport(sa nu uitam ca la 7-8 ani de la prima masina bmw a sosot legendaru 328......doar atat.......
Familia Quandt care detine actiunile majoritare de la BMW AG nu o sa permita niciodata cedarea pozitiei.
Familia Quandt are principii supreme , si BMW va ramane o marca suprema.
BMW a luat masuri de anti criza , spre exemplu acum colaboreaza cu Mercedes-Benz asa ca aceasta colaborare si schimbul intre piese va duce la reducerea costurilor de productie ceea ce va da un surplus de putere Bavarezilor spre asi mentine pozitia de lider mondial in automobile PREMIUM.
Sunt multe de discutat , sa tineti minte , in Munchen inginerii nu dorm .
Toate cele bune
Iti mai spun ceva, fii ferm convins ca VAG va pica si va pica rau de tot.Cu cat esti mai mare, cu atat cazatura e mai puternica.Fiind asa mari sunt si foarte vulnerabili.
Nu cred ca cineva din conducerea BMW ar accepta sa scrie pe capacul motor "powered by TDi" si daca VAG cumpara BMW ce face cu el? il pune in concurenta cu Audi?
Cand un hypermarket ajunge sa vanda cat un magazin de cartier , acesta moare in cateva luni , pe cand magazinul ramane bine merci.
Cumva SL, CL de la Mercedes care are o istorie bogata si Bmw cu asa renumitul ursulet, dupa care cu E36 care la vremea lui a fost cea mai bine vanduta masina premium in lume.Audi o s-o cam ia in barba pt ca lanseaza prea multe modele, se extind prea mult, ii inteleg vor profit maxim dar nu prin cantitate ci prin calitate.
In rest numai de bine....
Nu ai inteles asta, ok, dar macar nu presupune ca eu imi doresc sa se prabuseasca.
Tu pierzi ceva din vedere cand faci comparatiile astea. Cat de mare este VW Group si cat de mare este concernul BMW. Prin faptul ca esti nevoit sa compari un grup intreg cu un singur producator arata puterea BMW pe piata. Cum am zis si mai sus si ma repet: BMW are prea mult prestigiu si valoare pe piata pentru a pica. VW Group se transforma intr-un mastodont si stiti cum e vorba aia "The bigger they are the harder they fall". Sa fim noi sanatosi ca de masini nu ducem lipsa.
Toate cele bune