Baltasar Revolt vine din Spania cu două motoare electrice, 507 CP și 770 kilograme masă proprie

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 28.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Baltasar, o companie auto din Barcelona, tocmai a lansat modelul Revolt. Acesta este dezvoltat cu circuitul în minte, dar poate fi oricând condus pe drumurile publice.

Seat nu este singurul constructor de automobile spaniol. Pe lângă compania deținută de gigantul german Volkswagen, în țara iberică activează și brand-uri mai mici. Un exemplu bun este Baltasar, un producător auto din Barcelona.

Cea mai nouă creație a lui se numește Revolt și este o mașină 100% electrică, dezvoltată cu circuitul în minte. Chiar și așa, producătorul susține că poate fi condusă fără probleme și pe drumurile publice.

Deși îi lipsește plafonul sau parbrizul, Baltasar Revolt vine echipat cu două scaune sport, iar volanul este detașabil. Mașina este construită, aproape în totalitate, din fibră de carbon. Tocmai de aceea masa proprie este foarte scăzută: 770 de kilograme, mai exact.

Sistemul de propulsie este format din două motoare electrice care dezvoltă 507 CP, astfel că repriza 0-100 km/h durează doar 2.5 secunde.

Pachetul de baterii de 700 V este furnizat de Millor (o companie spaniolă), iar pentru o autonomie de 100 de kilometri trebuie să aștepți 5 minute la o stație cu încărcare rapidă.

via Baltasar

Comentarii (3)

  • Austin Sprite mk1
    Adevarul e ca d'aia isi ia omul masina sport naked,sa ii bazaie motorul electric in cap si sa-l tina bateria o recunoastere doua de circuit.
    9 8
  • sant f curios cat de mare e bateria, pentru ca masa masinii e infima. iar puterea mare. ceea ce e interesant
    7 5
  • La o densitate energetică normală, bateria lui Baltazar ar avea vreo 40 kWh (firma a declarat G.baterie=250 kg.) Hai 50 kWh cu bătaie.

    Cele 40 min. autonomie pe circuit declarate sunt deci clar umflate (adică doar 60-70 kW putere consumată?), nu mai zic de 600 km urban sau 480 km mixt.

    Și-un mic detaliu - prețul: 230K € fără taxe (adică spre 300K € cu TVA și câteva opțiuni, dintre care cea mai importantă ar fi un supliment de neuroni pentru cumpărător. :-))
    15 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru