Badsi Nissan, unul dintre cei mai vechi dealeri auto din Bucureşti, a lansat astăzi Badsi News, o publicaţie dedicată angajaţilor şi clienţilor. Aceasta se numeşte Badsi News şi conţine informaţii despre serviciile şi promoţiile interne ale dealerului, plus o serie de materiale de timp liber. Pare o idee anacronică în epoca internetului şi a Facebook-ului, dar ziarul creat de dealerul Auto Badsi se doreşte a fi un instrument de comunicare apropiat de angajaţi şi clienţi. Clienţii care aşteaptă în showroom ca maşina să le fie revizuită au ce răsfoi, iar angajaţii află noutăţi despre colegii lor.
La lansare, Badsi News are doar patru pagini şi un tiraj de 1.000 exemplare, dar creatori săi speră ca aceste cifre să crească în viitor.
Badsi este unul dintre cei mai vechi dealeri de automobile Nissan din România. Firma a fost înfiinţată în 1992, primul obiect de activitate fiind servisarea automobilelor Oltcit. În 1993 a devenit dealer pentru marca japoneză Nissan şi deschide şi primul service Nissan din România agreat de Nissan Europa.
Din 1992 şi până astăzi, Badsi a reuşit să se menţină pe piaţă, în ciuda crizei, reinventând domeniul de activitate de mai multe ori. Badsi este în continuare dealer Nissan, dar a devenit şi un important vânzător de automobile second-hand.
Comentarii (1)