Decizia celor de la BMW de a introduce o funcție de recunoaștere a gesturilor în premieră mondială, folosindu-se de lansarea noii generații Seria 7, a generat un val de aprecieri din partea publicului. Un val de aprecieri care a confirmat utilitatea acestei funcții. Prin urmare, ceilalți constructori auto nu puteau sta cu mâinile în sân.
Audi a anunțat deja că viitorul A8 va beneficia de recunoaștere a gesturilor, însă prima mașină care face un pas în aceasă direcție este, culmea, Volkswagen Golf. Cu ocazia Târgului Electronicelor CES 2016, desfășurat în Las Vegas, Volkswagen a expus o versiune concept botezată e-Golf Touch. După cum o sugerează și numele este vorba despre versiunea electrică a modelului compact, echipată cu un sistem multimedia care recunoaște gesturile.
Nu este pentru prima dată când VW cochetează cu această tehnologie, germanii folosind tehnologia și anul trecut la CES 2015, când au expus conceptul Golf R Touch.
Ecran mai mare, de 9.2 inch
De această dată însă, e-Golf Touch ne apropie și mai mult de ceea ce vom vedea pe modelele de serie. Debutul comercial este programat la sfârșitul acestui an, atunci când Volkswagen va dezvălui faceliftul actualului Golf.
Funcția de recunoaștere a gesturilor se folosește de afișajul unui sistem multimedia cu ecran de 9.2 inch și o rezoluție de 1280x640 pixeli. Ecranul va putea fi configurat după bunul plac al clientului, iar sistemul va oferi suport pentru Android Auto, Apple CarPlay și Mirror Link. Pe lângă recunoașterea gesturilor, conceptul e-Golf Touch beneficiază și de un sistem de recunoaștere vocală îmbunătățit. Acesta vine cu afișarea comenzilor și va fi disponibil pe modelele de serie începând cu această vară.
Încărcare fără fir și pentru telefoanele pasagerilor spate
Conceptul expus la CES vine și cu încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile. Acestea pot fi poziționate sub sistemul multimedia, în suportul special. Chiar și pasagerii de pe locurile din spate au această opțiune, zona de încărcare prin inducție fiind localizată în cotiera centrală.
Printre celelalte inovații menționăm sistemul Personalization 2.0, care îi permite șoferului să își salveze setări Individuaale în cloud pentru a le încărca apoi în altă mașină. Va exista și o unitate de entertainment pentru cei de pe locurile din spate, botezată Media Control (Generation 3) și capabilă să controleze o parte din funcțiile mașinii prin intermediul unei tablete.
- cocalar
-tigan
-roman tiganizat
-taran de oras
-politist cu apaucaturi mafiaote
-semidoct
-cacanar
-politician,
-lucrator la Stat
iar la cei de Doamne ajuta le va pune intrebarea : Ce mai cauti aici in tara plina de nemernici?...
Frustrarea poate fi tratata :))
Da am o problema cu Grupul Vag pentru ca au fost niste excroci jegosi mai jegosi decat cel mai jegos samsar care te minte in ceea ce priveste un autoturism. Problema e ca de la ei il cumperi mult mai scump.
As dori sa imi recunoasca degetul mijlociu de la oricare mana....ridicat.
Iar pentru moderatori....cititi voi intre voi daca opiniile noastre pro/contra sunt in vant.
Uită-te în oglindă că ,,cine zice, ăla este,,.