Oltenia și istoria sa presărată cu multe conace, cule și alte case în stil brâncovenesc ne-a oferit un somn profund. Atât de zdravăn, încât nici lumina pătrunsă prin geamul mansardei de la Conacul lui Maldăr nu ne-a deranjat. Așa a început ultima zi a aventurii noastre și așa s-a desfășurat:
Însă, Bucureștiul ne aștepta. Așa că nu era timp de zăbovit. Încă din zori am fost să verific cum stăm cu încărcarea mașinilor. Nu v-am spus în articolul de ieri, însă am fost foarte norocoși să găsim la conac o serie de prize exterioare, ba chiar și un „trifazat”, unde am conectat Enyaq, pentru că avea o baterie mai mare și șanse mai mici să se umple până dimineață.
Noul EQA de la Mercedes a fost ceva mai înțelegător, așa că l-am conectat la o priză normală, tot prin intermediul adaptorului găsit în portbagaj. Așa se face că, dimineață, bateriile erau pline. Și noi eram plini de premize optimiste pentru drumul până la București.
ÎN INIMA VINULUI DE DRĂGĂȘANI, LA CRAMA BAUER
Prima și singura oprire din ultima zi a avut loc pe unul dintre cele mai roditoare dealuri de viță de vie ale țării noastre. La Drăgășani, ne-am însoțit cu Oltul și apoi am urcat un drum care șerpuia pe un platou. Aici am descoperit Crama Bauer și panorama sa impresionantă. Doamna Raluca și soțul său Oliver, de origine germană, ne-au întâmpinat cu carafe de apă rece. După ce ne-am tras sufletul, a urmat o vizită în cramă. Am stat la răcoare printre butoaiele de aluminiu și am inspirat adânc notele de vin.
Care mai de care mai specialist. Prânzul a venit natural, tot la Crama Bauer, pe o prispă a casei, înfruptându-ne dintr-un coș plin cu pâine împletită. Am excavat în salata de vinete și în zacusă, pentru ca la final să gustăm dintr-un babic de Buzău și un piept de rață afumat chiar în curtea cramei lor. A fost bătaie. Toată lumea a savurat bucatele tradiționale, iar cei care își doreau să fie doar pasageri până la București, au degustat două soiuri de vin. Bune. De memorat.
FINAL DE AVENTOUR LA FEMININ
Ultima etapă a drumului și a întregului #Aventour avea să ne poarte de la Drăgășani până la București, pe Autostrada Pitești. Ba chiar am trecut să salutăm și Slatina, dacă tot era în drum. Știm că autostrada este un fel de sperietoare pentru mașinile electrice, întrucât bateria scade vertiginos dacă mergi cu 130 km/h.
Însă fetele au mers ceva mai încet, cu maxim 110-120 de km/h și au conservat bateria. Am fost foarte fericit că fetele prezente în Aventour la feminin au înțeles importanța acestui tur. Și anume, să ajungem teferi acasă, cu mașinile întregi și cu o autonomie confortabilă.În București, totul ne-a primit cu un cer apocaliptic, care nu a ezitat să toarne cu găleata. Din fericire, pe noi ne-a ocolit și am putut să aliniem mașinile în același loc în care a pornit totul: Galeria Țiriac Collection. După ce mașinile au ajuns tefere și după ce fotografii au conchis că au tot ce le trebuie în materie de conținut, am plecat către o cină relaxantă, programată la Moșia Corbeanca, al doilea Avanpost Radio Guerilla al zilei, după Crama Bauer.
Haideți să vedem cum a fost ultima zi din #Aventour la feminin prin ochii celor opt fete invitate.
SÂNZIANA GREU ȘI CRISTINA ANDREI ÎN AUDI Q5 SPORTBACK
Știu că există o rivalitate între Mercedes-Benz și Audi. Iar astăzi, când m-am urcat pentru prima dată în Audi Q5 Sportback, am înțeles-o perfect. Audi face interioare în care te simți special. Materialele sunt geniale. Aluminiul este rece și plăcut la atingere. Iar cei aproape 300 de cai putere te iau pe sus la fiecare accelerație. Mașina asta zboară. E foarte plăcut să simți că ai mereu asemenea putere.
IOANA GRAMA ȘI SORINA BRUMARIU ÎN Renault Arkana
Prima mea mașină a fost un Renault, deci întâlnirea cu Arkana a fost una specială pentru mine. Mă întorceam într-un Renault după multă vreme. Și am rămas surprinsă să văd cât de mult s-au schimbat mașinile. Ai multă tehnologie, multe ecrane, un portbagaj bun și suspensii confortabile. Le-am auzit pe unele colege că s-au plâns de putere, însă eu n-am avut probleme. Și conduc cel mai sportiv dintre ele. Cei 140 de cai au fost de ajuns de fiecare dată când am călcat pedala de accelerație la podea.
LAURA GIURCANU ȘI BIANCA GIURCANU ÎN MERCEDES EQA
Eleganță. Asta am simțit încă de când ne-am urcat în EQA. Nu doar că rulează fără zgomot, fiind electrică, dar te izolează perfect și de lumea de afară. E confortabilă și plutește peste gropi. Iar ecranele uriașe sunt ca două televizoare de ultimă generație.
Au fost 302 kilometri parcurși în ultima zi, o adevărată provocare pentru o mașină electrică. Însă i-am dovedit. Ne-a ajutat și traficul foarte aglomerat și mersul cu 100 de km/h pe autostradă.
Am avut timp să mai vorbim și să ascultăm muzica care ne place la sistemul audio excelent.PRĂJITURELA ȘI IULIA IONESCU ÎN SKODA ENYAQ
A fost mașina cea mai așteptată din Aventour. Pentru mine. De ce? Pentru că visez la o mașină electrică și chiar plănuiesc să cumpăr una în viitorul apropiat. Auzisem foarte multe despre Enyaq, iar acum mi s-au confirmat. Avem acel minimalism pe care începem să-l iubim, ai multe zone tactile și nu te plistisești niciodată. Mereu descoperi funcții noi.
Iar când când vine vorba de bagaje. Are un portbagaj uriaș. Cred că a fost printre cele mai permisive mașini din acest tur. Cu prețul trebuie să vedem ce se poate face.
VIVI GHERGHE ȘI EVAMOBILUL MAZDA CX-30
Mazda CX-30 a fost partenerul de care aveam nevoie pentru Aventour la feminin by Textar. Când pleci la drum, e bine să ai cu tine pe cineva pe care te poți baza, care te susține când ai nevoie și nu te lasă la greu. Cam așa a fost relația cu Evamobilul Mazda CX-30. Dacă ar fi să aplicăm genul acesta de relație în lumea noastră, a oamenilor, am fi avut o poveste frumoasă de iubire, începută în urmă cu patru zile și urmată de o cerere în căsătorie. Nu știu, însă, dacă Mazda CX-30 mi-ar zice ”DA”.
Aventour la feminin s-a încheiat. Însă promite să revină. Succesul de care s-a bucurat, entuziasmul fetelor și dorința de a populariza mașinile și în rândul unor oameni care nu sunt familiarizați cu domeniul auto sunt principalele motive care ne fac să ne gândim deja la următorul tur de acest gen. Mulțumim că ne-ați urmărit!
***
Aventour va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 dintre cele mai noi mașini lansate în România
8-11 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri:
Nu aveau nimic de demonstrat cuiva ci doar s-au bucurat - zilnic - de trasee, locatii frumoase, masini noi si elegante.
Remarc cu uimire ca (mai) exista destui barbati pentru care e mai usor sa fie misogini decat gentili...
Noi, în schimb, am vrea să le cunoaştem (nu în sens biblic, desigur).
Cu acest prilej, poate voi învăţa cum să-mi aerisesc gleznele.
Tu, de pildă, n-ai creierul spălat (precum Măfănikkk). Nu, bre, al tău a fost pulverizat cu pistilul în mojarul emolar. Fiindcă reciţi impecabil, ca un pionier încântat de propria prestaţie (cum altfel decât corectă politic?) şi de propriul costum (de e-clovn), oda “conducătorului iubit” al cărui nume (neoficial) începe cu Anti- şi se termină cu -hrist!
Dr-ace!!!
Nu mai poate omul sa citeasca nimic pentru că dă de părerile acestui descreierat.
Inexo, nebunule, nu ai vrea să te muți intr-o mănăstire de taici?
- Sătănel, hai nu mai fii suparat! Hai să te scarpin intre cornițe! E atragatoare fata aia blondă, dar nu pot in sensul biblic...intelegi?
- Du-te-n in plua mea, băi Inexo. Dracu te mai ințelege !!--- asta era Antihristul, v-ati prins? Cu o voce din aia groasa și răgusită :))))
Ultima mea frază (cea despre glezne) înseamnă cheia de descifrare a mesajului, dar e-bolovanii au mers pe fenta “sexuală”.
Asta e! Un nebun aruncă o piatră şi înţelepţii odată cu ea, sperând să atingă luciul apei înaintea ei.
Asa si cu Aventour-ul asta, te uiti la masini la peisaje si la fete, dai pagina (electonic desigur) si mergi mai departe.
Ce sa fac, ca tot omul, am cautat prize.
Dacă vrei să oprești helectrificarea la nivel mondial, trebuie neaparat să pornești la ceas de seară un diesel V10, sa bagi botul in țava de eșapament și să le zici de blestem si de viață grea la posesorii de masini electrice...să le legi electronii practic!
Daca ai reușit de le-ai legat electronii pe lună plină s-a dus pe pluă electrificarea! Nu mai porneste niciun aspirator si niciun prăjitor de pâine!
Să traiasca toti nebunii!! Continuați va rugam, faceți spume la gură că cine știe, poate vă iese!
Mai rău pe o raza de 25km mai ai de vizitat Stirbey, Avincis, Isărescu, Dragași. Cu ce au greșit, de le-ați chinuit in așa hal?!
Eu pe ala il cred in stare sa arunce blesteme pe unul care zice de rau de Audi 3.0 TDI sau pe unul care batjocorește Rolce Roys!
Dupa mintea lui, atunci cand nu va mai primi limuzine gratis atunci va fi sfârșitul lumii!!
...iar astea electrice is mai scumpe, nu doneaza nimeni Tesla, pe cale de consecință, Tesla e mașina oficială a Antihristului!!!
La smerenie cam semeni cu el, ce sa zic...ne tratezi cu blândețea lui Sauron si pari deschis spre schimbare cum a fost deschis Iliescu când a chemat minerii...
Femeile le vezi doar in sensul biblic...probabil niste pacătoase. Dar te asigur ca dacă nu pacatuia mama lui Teodosie...acum nu s-ar mai povesti :)