Avem prețurile noii generații Mercedes Clasa E. Start de la 47.500 de euro. Bordul digital hi-tech costă 3300 de euro

de Mircea Meşter
Marti, 02.02.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz România a oficializat prețurile recent lansatei noi generații Clasa E. Modelul german pleacă de la 47.500 de euro pentru versiunea pe benzină de 184 CP și este unul dintre cele mai scumpe modele din segment.

Deși a fost prezentată în premieră mondială abia acum două săptămâni la Salonul Auto de la Detroit, noua generație a lui Mercedes Clasa E poate fi comandată deja și în România înainte de debutul european, care va avea loc peste o lună la Salonul de la Geneva.

Mercedes-Benz România a publicat pe site-ul oficial prețurile pentru trei dintre motorizările care vor fi puse la dispoziția clienților. Noua generație a reprezentantului Mercedes în segmentul E este disponibilă în România de la 47.500 de euro cu TVA, sumă care acoperă versiunea E 200, dotată cu un motor pe benzină de doi litri și 184 CP. De cealaltă parte a zonei de prețuri, versiunea E 350 d, cu un diesel V6 de 258 de cai putere, costă 59.000 de euro.

Există și un diesel intemediar, E 220 d, care vine cu 194 de cai putere și costă 50.400 de euro. Toate cele trei motorizări sunt disponibile exclusiv în variantă cu transmisie automată cu 9 trepte.

Așa cum ne-a obișnuit pe restul gamei, Mercedes oferă posibilități de personalizare atât prin clasicele linii de design și echipare Avantgarde, Exclusive și AMG, cât și printr-o serie de elemente individuale sau pachete de opțiuni care completează echiparea standard a modelului german.

Noul E-Klasse a fost criticat pentru asemănările evidente din față cu fratele mai mic C-Klasse.

Echipare standard pentru noul Mercedes-Benz Clasa E (selecție)

Climatizare automată; Geamuri electrice față-spate; Scaune față ajustabile electric; Torpedou răcit; Asistent faruri; Oglinzi exterioare încălzite și reglabile electric; Senzor de ploaie; Adaptive Brake cu asistent la pornirea din rampă; Airbag-uri față, laterale și pentru genunchi; Asistent automat la frânare; Frână de parcare electrică; Start-Stop; Sistem de control al tracțiunii; Sistem Pre-Safe; Cruise control; Volan reglabil manual; Cutie automată cu 9 trepte

3300 de euro pentru un bord digital hi-tech

De notat că echiparea standard a lui Clasa E nu conține cele două display-uri wide care au atras atenția presei de specialitate și publicului în fotografiile oficiale care au fost prezentate în galeria de imagini de presă atașată modelului german.

Astfel, panoul de instrumente wide este opțional și costă 1020 de euro cu TVA inclus, dar poate fi comandat exclusiv împreună cu sistemul COMAND Online (2292 de euro), care asigură integrarea smartphone-urilor Android (Android Auto) și Apple (CarPlay) și prezența unui sistem care citește semnele de circulație. Altfel spus, pentru versiunea cu bord hi-tech a noului Clasa E trebuie să scoateți din buzunar peste 3300 de euro în plus față de sumele de bază.

MERCEDES Clasa E și concurenții din segment

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
MERCEDES Clasa E
E 220 d Aut9 
194 3.9 7.3 50.394
AUDI A6 facelift
2.0 TDI Aut7
190 4.2 8.2 48.381
BMW Seria 5 facelift
520d Aut8
190 4.3 7.9 47.532
JAGUAR XF
2.0 Aut Pure
180 4.3 8.1 50.200
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (30)

  • Vad cifrele de consum din tabelul de jos si ma minunez
    19 2
  • mircea
    @Cyrus
    Join the club :)
    11 1
  • mai da ce ii cu consumurile astea declarate,cine poate sa creada asa ceva. Cum sa consume o masina de peste 1500 kg 3.9 l/ 100 km astia isi bat joc de multi ani de cumparatoi si nimeni nu ia nici o masura.Rusine sa le fie tuturor producatorilor auto care nemit asa pe fata rusine.
    18 8
  • Scump fata de cel vechi dar vine cu multe noutati. S-ul il dam uitarii !
    4 10
  • @Scorpionul.negru
    7,3 sec de la 0-100 km/h hahahahahahahahahahaha
    4 19
  • @@Scorpionul.negru
    ?? Ce e de ras ?
    9 4
  • interiorul arata bine dupa parerea mea insa pretul pentru o echipare buna si un motor mai puternic gen v6 diesel cred ca ajunge la 80-90 .000 de euro ceea ce mi se pare deja mult prea mult avand in vedere problemele de fiabilitate pe care cel putin mercedes le are de mult timp plus garantia care este destul de mica.
    9 10
  • @Scorpionul.negru
    Ti se pare cumva un timp fenomenal pt ap. 200 CP ? si cu motor 2.2 L ? Mazda 6 2.2 175CP 0-100 in 7,9sec....stiu nu-i in aceeasi oala...dar am dat doar asa un exemplu.....De la premium te astepti la entuziasm mai mare.
    4 16
  • Acest E class e slab din toate punctele. Iar asa cum era de asteptat, pachetul ala ''HI-TECH'' vine la un pret de 90 -100 mii euro , un pret care intra lejer in segmentul full-size , bani cu care iti poti cumpara un Lexus LS600H sau Jaguar XJ LWB.
    5 15
  • AndreiRN
    Japonezi o sa-i taie la competitie foarte tare cu asa preturi si oferte.
    1 14
  • @mircea - http://www.bmw.ro/ro/all-models/5-series/sedan/2013/technicaldata.html#tab-8

    @@scorpionul.negru - cele 4 masini din lista reusesc aproximativ acelasi timp pana la 100 Km/h ca si o Mazda 6 in ciuda faptului ca au 15 CP in plus pentru ca au o greutate mai mare.
    12 3
  • Scorpioane , daca nu te-ai prins ala de-ti raspunde cu @scorpion este frustratul de madelescu/mascariciul care cel mai probabil are contul blocat.
    Mada se simte singurica: fata vezi ca ti-a cazut vata.
    15 3
  • cu siguranta va aparea 4 matic in curand. De admirat ca in sfarsit vedem 4 cilindri diesel sub 2000cmc. Aproape ireal.
    12 2
  • angajat BMW
    1. Consumul se poate realiza chiar si pe drumurile romanesti(daca asta te intereseaza dupa ce dai ~60.000 pe masina), au facut cei de la automarket chiar asta vara.
    2. Fiabilitatea motoarelor Mercedes (in special dieseluri mari) este exemplara. Majoritatea trec de 300.000 km fara probleme.
    3. Oricat ar xeroxa japonezii designul Mercedes originalul pleaca cu un anumit avans in ochii clientilor tinta. Tripleta germana se bucura de traditie, recunoastere si clienti fidelizati.
    14 4
  • Nu inteleg ce comparatie idioata fac uni intre motor de 1.950 cm3 pe MB cu motor de 2.191 cm3 pe Mazda.

    Diferenta este clara pentru MB , intotdeauna peste cu macar 15% in conditia in care motorul este deja cu 10% mai mic.

    Mazda face 0-100 in 8,4 sec.......si asta in varianta asa zisa super....

    Cred in continuare ca cei care isi cumpara MB au si cap nu doar bani...
    11 3
  • mircea
    @noname00
    Corect, am verificat ddatele versiunii fără xDrive și am actualizat și prețul din tabel.
    4 1
  • angajat BMW
    PS : Uitasem 2 puncte 4 si 5

    4. Oricat ar xeroxa BMW x6 designul lui SSang Yong Actyon , originalul pleaca cu un anumit avans in ochii cunoscatorilor auto.

    5. Tai ceea ce am spus la 3 si corectez - Nici o marca premium nu poate bate Mercedes la ''originalitatea'' de a copia modele intre ele. Asdara, oricat s-ar stradui japonezii sa xeroxeze nu pot tine pasul cu Matrioska Mercedes.
    4 9
  • angajat BMW
    PS: Recorectare punctul 2

    2. Fiabilitatea motoarelor Mercedes (in special dieseluri mari) este exemplara in anumite conditii : schimbarea capitala a tuturor componentelor tehnice ( chiar a motorului si cutiei de viteze ) ca majoritatea sa treaca de 300.000 km fara probleme.

    si 6. Sunt angajat BMW , la fel cum de dimineata pana seara sunt angajat Mercedes .
    4 10
  • @eu de mai sus
    Sunt unele motare care si-au dovedit fiabilitatea pana la nivel de legenda revenind generatie dupa generatie. La benzinare probabil cele mai vestite sunt V-TEC de la Honda. La capitolul diesel motoarele mari germane in general traiesc bine mersi pe masini de 20 de ani si mai bine.
    si 6 faptul ca nu sunt scelerat si agresiv in sustinerea marcii pentru care lucrez inseamna doar ca inteleg altfel viata si demnitatea de marca.
    4 2
  • http://1.bp.blogspot.com/-ry-dmDAR10M/VqF0QwPWY-I/AAAAAAAAUN8/cXhKFaomWyY/s1600/Mercedes.jpg

    http://www.carscoops.com/2016/01/we-visually-compare-mercedes-c-e-and-s.html

    Metoda de ale diferentia este una extrem de simpla :

    1.Cumperi o ruleta
    2. Vezi un Mercedes parcat pe strada ( pe spatiul verde ori in statia de autobuz dupa caz )
    3. Te uiti atent ca proprietarul sa nu se afle in masina
    4.Daca are 4686mm lungime este C-Klasse
    5. Daca are 4923mm este E-Klasse
    6. Daca are 5116mm este S-Klasse
    11 6
  • @angajat bmw
    ''Tripleta germana se bucura de traditie, recunoastere si clienti fidelizati.'' pentru multiplele reparatii din service, la iesirea din perioada de garantie, asa mai adauga eu!!
    2 11
  • interesat cum in industria auto tehnologia banala devine hightech, stau sa ma intreb ce poate fi high tech intr-un display si niste senzori de recunoastere a semnelor de circulatie?
    3 2
  • tabelu de consum este egal cu ala de acceleratie 0-100km/h
    2 1
  • Mercedes este o masina foarte buna si foarte frumoasa. Am vazut mai sus cum unul compara la timpii de acceleratie Mazda 6 cu E 220d. In primul rand E-ul este mai greu. In al doilea rand are cutie automata cu 9 trepte!! ..si totusi scoate timp mult mai bun fata de mazda. Ca sa intelegi care e si treaba cu treptele. Fiecare schimbare de treapta te costa timp fie ca e vorba de cateva zecimi de secunda acestea se aduna. Daca sa zicem in mod normal cu o manuala ai schimba 2 trepte pentru 0-100...probabil la cutia A9 de pe E trebuie 3 sau 4 nu stiu pentru ca nu am condus asa ceva. Si totusi iata ca are cel mai bun consum si este si cea mai rapida la un nivel de putere asemanator.
    4 2
  • Florin
    Mercedes a avut probleme de fiabilitate in trecut. Astazi este la acelasi nivel cu Audi sau BMW. Uitati cate masini pe mobile.de sunt trecute de 300.000 km. Nu cred ca o persoana in toate facultatile mintale tine o masina cu un rulaj atat de mare daca o tine mai mult prin service. Si fiind Mercedes, cel mai probabil acea persoana are ceva mai bun de facut decat sa stea prin service. Deci faza cu fiablitate scazua bla bla nu tine. Un mecanic foarte bun spunea "la Mercedes se strica de cele mai multe ori ceea ce nu exista la alti producatori".
    6 0
  • hazard
    @angajat BMW Salut, fiabilitatea dieselurilor Mercedes V6 si V8 a avut de suferit. Au fost rechemari in legatura cu senzorul de volanta ;). Confim insa din experienta personala fiabilitatea dieselurilor de cilindree mai mica, cele in patru pistoane, in speta 1,7 cdi. Numai bine!
    3 0
  • @@Scorpionul.negru
    Clar ! Daca ma iei cu japonezele esti Madalescu sigur ! Ce ? Ti-au blocat astia contul sau crezi ca lumea nu se prinde ca esti tu si dai comentarii sub anonimat ? :)))
    6 1
  • Bey esti nebun ? Te costa timp ? Adica aceasta cutie cu 9 trepte cu dublu-ambreiaj vrei sa spui ca schimba mai lent ca una manuala? BU-AHAHAHAHAHAHAHAHAHA........
    5 2
  • @@ Scorpionul batut de soare
    Cum sa compari coaja aia de Mazda cu flag-ship-ul clasei medii business ? Aia o compari cu Toyota Avensis, Hyundai i40 sau Ford Mondeo, aici vorbim de premium.
    2 2
  • in Spania, E220d costa 48.500, fata de 50.400 la noi.
    sursa: km77.com
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru