Deși a fost prezentată în premieră mondială abia acum două săptămâni la Salonul Auto de la Detroit, noua generație a lui Mercedes Clasa E poate fi comandată deja și în România înainte de debutul european, care va avea loc peste o lună la Salonul de la Geneva.
Mercedes-Benz România a publicat pe site-ul oficial prețurile pentru trei dintre motorizările care vor fi puse la dispoziția clienților. Noua generație a reprezentantului Mercedes în segmentul E este disponibilă în România de la 47.500 de euro cu TVA, sumă care acoperă versiunea E 200, dotată cu un motor pe benzină de doi litri și 184 CP. De cealaltă parte a zonei de prețuri, versiunea E 350 d, cu un diesel V6 de 258 de cai putere, costă 59.000 de euro.
Există și un diesel intemediar, E 220 d, care vine cu 194 de cai putere și costă 50.400 de euro. Toate cele trei motorizări sunt disponibile exclusiv în variantă cu transmisie automată cu 9 trepte.
Așa cum ne-a obișnuit pe restul gamei, Mercedes oferă posibilități de personalizare atât prin clasicele linii de design și echipare Avantgarde, Exclusive și AMG, cât și printr-o serie de elemente individuale sau pachete de opțiuni care completează echiparea standard a modelului german.
Echipare standard pentru noul Mercedes-Benz Clasa E (selecție)
Climatizare automată; Geamuri electrice față-spate; Scaune față ajustabile electric; Torpedou răcit; Asistent faruri; Oglinzi exterioare încălzite și reglabile electric; Senzor de ploaie; Adaptive Brake cu asistent la pornirea din rampă; Airbag-uri față, laterale și pentru genunchi; Asistent automat la frânare; Frână de parcare electrică; Start-Stop; Sistem de control al tracțiunii; Sistem Pre-Safe; Cruise control; Volan reglabil manual; Cutie automată cu 9 trepte
3300 de euro pentru un bord digital hi-tech
De notat că echiparea standard a lui Clasa E nu conține cele două display-uri wide care au atras atenția presei de specialitate și publicului în fotografiile oficiale care au fost prezentate în galeria de imagini de presă atașată modelului german.
Astfel, panoul de instrumente wide este opțional și costă 1020 de euro cu TVA inclus, dar poate fi comandat exclusiv împreună cu sistemul COMAND Online (2292 de euro), care asigură integrarea smartphone-urilor Android (Android Auto) și Apple (CarPlay) și prezența unui sistem care citește semnele de circulație. Altfel spus, pentru versiunea cu bord hi-tech a noului Clasa E trebuie să scoateți din buzunar peste 3300 de euro în plus față de sumele de bază.
Join the club :)
?? Ce e de ras ?
@@scorpionul.negru - cele 4 masini din lista reusesc aproximativ acelasi timp pana la 100 Km/h ca si o Mazda 6 in ciuda faptului ca au 15 CP in plus pentru ca au o greutate mai mare.
Mada se simte singurica: fata vezi ca ti-a cazut vata.
2. Fiabilitatea motoarelor Mercedes (in special dieseluri mari) este exemplara. Majoritatea trec de 300.000 km fara probleme.
3. Oricat ar xeroxa japonezii designul Mercedes originalul pleaca cu un anumit avans in ochii clientilor tinta. Tripleta germana se bucura de traditie, recunoastere si clienti fidelizati.
Diferenta este clara pentru MB , intotdeauna peste cu macar 15% in conditia in care motorul este deja cu 10% mai mic.
Mazda face 0-100 in 8,4 sec.......si asta in varianta asa zisa super....
Cred in continuare ca cei care isi cumpara MB au si cap nu doar bani...
Corect, am verificat ddatele versiunii fără xDrive și am actualizat și prețul din tabel.
4. Oricat ar xeroxa BMW x6 designul lui SSang Yong Actyon , originalul pleaca cu un anumit avans in ochii cunoscatorilor auto.
5. Tai ceea ce am spus la 3 si corectez - Nici o marca premium nu poate bate Mercedes la ''originalitatea'' de a copia modele intre ele. Asdara, oricat s-ar stradui japonezii sa xeroxeze nu pot tine pasul cu Matrioska Mercedes.
2. Fiabilitatea motoarelor Mercedes (in special dieseluri mari) este exemplara in anumite conditii : schimbarea capitala a tuturor componentelor tehnice ( chiar a motorului si cutiei de viteze ) ca majoritatea sa treaca de 300.000 km fara probleme.
si 6. Sunt angajat BMW , la fel cum de dimineata pana seara sunt angajat Mercedes .
Sunt unele motare care si-au dovedit fiabilitatea pana la nivel de legenda revenind generatie dupa generatie. La benzinare probabil cele mai vestite sunt V-TEC de la Honda. La capitolul diesel motoarele mari germane in general traiesc bine mersi pe masini de 20 de ani si mai bine.
si 6 faptul ca nu sunt scelerat si agresiv in sustinerea marcii pentru care lucrez inseamna doar ca inteleg altfel viata si demnitatea de marca.
http://www.carscoops.com/2016/01/we-visually-compare-mercedes-c-e-and-s.html
Metoda de ale diferentia este una extrem de simpla :
1.Cumperi o ruleta
2. Vezi un Mercedes parcat pe strada ( pe spatiul verde ori in statia de autobuz dupa caz )
3. Te uiti atent ca proprietarul sa nu se afle in masina
4.Daca are 4686mm lungime este C-Klasse
5. Daca are 4923mm este E-Klasse
6. Daca are 5116mm este S-Klasse
Clar ! Daca ma iei cu japonezele esti Madalescu sigur ! Ce ? Ti-au blocat astia contul sau crezi ca lumea nu se prinde ca esti tu si dai comentarii sub anonimat ? :)))
sursa: km77.com