Avansul de 99$ pentru Smart in SUA a spart piata
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Daca nu credeati ca o oferta buna poate aduce cu sine o explozie a vanzarilor, mai ganditi-va o data. In momentul in care DaimlerChrysler au decis ca este timpul ca Smart Fortwo sa atace piata din Statele Unite, specialistii nu le dadeau nici o sansa, afirmand ca SUA este total atipica pentru citycar-uri.
In aceste conditii, pentru a inaugura debutul in State, United Auto Group Inc, importatorul Smart peste ocean, a decis sa lanseze o superoferta: leasingul pentru un Fortwo cu doar 99 de dolari avans. Evident, cererile pentru modelul care va ateriza in SUA in 2008 nu au ezitat sa apara, pana la aceasta ora fiind inregistrati 12.600 de doritori care au achitat deja avansul.
Aceste cifre reprezinta un target mai mult decat multumitor in conditiile in care prognozele de vanzare pentru primul an Smart in State ajung la 16.000 de unitati.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Poate doar de moda sa ai unul in garaj.
Visezi cam multe.
Spaţiul mic ocupat, consumul mai redus şi uşurinţa parcării nu sunt calităţi suficiente. Automobilele sunt iubite mai ales pentru cum arată, ori Smartul cred că are succes (cât are) doar la publicul feminin. Nu-s vreun macho care se uită dispreţuitor la tot ce nu-i BMW, chiar îmi plac unele modele din clasa mini sau compactă, dar ăsta e prea de tot. Iar dacă americanii au ajuns să se uite la aşa ceva, înseamnă că lumea începe să se ducă dracului sau că fiţele de prost gust au început să predomine şi acolo. Dacă Chrysler, care produce maşini, e într-o situaţie aşa de dificilă, în schimb Smartul nu....E nedrept.
PS - Rog să nu se înceapă un flame pe tema asta. E opinia mea, nu pretind că am dreptate.
Smartul este din pacate cam prea scump pentru ce ofera, dar zau ca as fi tare multumit daca as vedea ca 30-40 % din masinile celor pana in 35-40 de ani ar fi Smart, Mini si altele ca astea si nu megafite de Cayenne, FX45, G, GL si alte magaoaie din astea :)
Cat priveste America, parerea mea ca vorbim de un contiunent, iar 16000 pe an inseamna mai nimic.