Avansul de 99$ pentru Smart in SUA a spart piata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Daca nu credeati ca o oferta buna poate aduce cu sine o explozie a vanzarilor, mai ganditi-va o data. In momentul in care DaimlerChrysler au decis ca este timpul ca Smart Fortwo sa atace piata din Statele Unite, specialistii nu le dadeau nici o sansa, afirmand ca SUA este total atipica pentru citycar-uri.
In aceste conditii, pentru a inaugura debutul in State, United Auto Group Inc, importatorul Smart peste ocean, a decis sa lanseze o superoferta: leasingul pentru un Fortwo cu doar 99 de dolari avans. Evident, cererile pentru modelul care va ateriza in SUA in 2008 nu au ezitat sa apara, pana la aceasta ora fiind inregistrati 12.600 de doritori care au achitat deja avansul.
Aceste cifre reprezinta un target mai mult decat multumitor in conditiile in care prognozele de vanzare pentru primul an Smart in State ajung la 16.000 de unitati.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Poate doar de moda sa ai unul in garaj.
Visezi cam multe.
Spaţiul mic ocupat, consumul mai redus şi uşurinţa parcării nu sunt calităţi suficiente. Automobilele sunt iubite mai ales pentru cum arată, ori Smartul cred că are succes (cât are) doar la publicul feminin. Nu-s vreun macho care se uită dispreţuitor la tot ce nu-i BMW, chiar îmi plac unele modele din clasa mini sau compactă, dar ăsta e prea de tot. Iar dacă americanii au ajuns să se uite la aşa ceva, înseamnă că lumea începe să se ducă dracului sau că fiţele de prost gust au început să predomine şi acolo. Dacă Chrysler, care produce maşini, e într-o situaţie aşa de dificilă, în schimb Smartul nu....E nedrept.
PS - Rog să nu se înceapă un flame pe tema asta. E opinia mea, nu pretind că am dreptate.
Smartul este din pacate cam prea scump pentru ce ofera, dar zau ca as fi tare multumit daca as vedea ca 30-40 % din masinile celor pana in 35-40 de ani ar fi Smart, Mini si altele ca astea si nu megafite de Cayenne, FX45, G, GL si alte magaoaie din astea :)
Cat priveste America, parerea mea ca vorbim de un contiunent, iar 16000 pe an inseamna mai nimic.