"Cred că prin programul Rabla 2013 se vor vinde în jur de 12.000 de maşini noi, deşi sunt 17.000 tichete disponibile pentru persoanele fizice.
Programul Rabla are mai multe probleme, de la cele 45 de zile de valabilitate ale voucherului, până la numărul mic de tichete disponibile şi la imposibilitatea împărţirii acestora în mod corect între toate centrele aprobate", explică Mihai Cune. Reprezentantul Autovit a pus punctul pe "i" în cazul Programului Rabla 2013, acesta explicând că noile reguli ale programului induc în eroare consumatorii şi aduc numeroase piedici în casarea unui automobil uzat. Spre exemplu, în prima fază a proiectului, unele centre au primit mai puţin de zece vouchere Rabla, lucru care va favoriza o piaţă neagră de acordare a acestor tichete, crede Mihai Cune. Cele patru centre REMAT din judeţul Cluj au primit doar 40 de tichete Rabla, informează cei de la Stiridecluj.ro, în condiţiile în care anul trecut, aceleaşi patru centre, primeau aproape 2.000 de tichete de casare. Mircea Ştef, Directorul comercial al SC Remat SA Cluj, susţine că se aştepta să primească cel puţin 300 de tichete la nivel de judeţ, oficialul considerând că situaţia este inacceptabilă. Însă, judeţul Cluj a primit 180 tichete Rabla în prima zi, acestea fiind împărţite şi unor centre de dezmembrări auto. Într-o situaţie similară se află judeţul Călăraşi, în care s-au distribuit doar 36 de vouchere Rabla 2013 în prima fază a proiectului. Reprezentanţii Ministerului Mediului au anunţat că vor distribui doar un sfert din tichetele disponibile în prima zi a proiectului, pentru a asigura o redistribuire mai eficientă a acestora în cele cinci luni rămase până la încheierea programului de înnoire a parcului auto din România.
Spre comparatie la Iasi, s-au trimis 12 tichete pe colector, iarasi o mare diferenta nu ?
Nu, în Cluj au fost împărţite 10 tichete pe colector, iar societatea REMAT a primit 40, pentru că are 4 centre în judeţ.
Însă, în Călăraşi, au fost livrate 9 tichete pe colector la cei 4 colectori, rezultând 36 de tichete.
Informaţia ta privind Iaşi este corectă.
http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2013/distribuire_tichete_pe_colectori.pdf
Nu stiu cat de ilegal este dar IMORAL cu certitudine
De cand face Autovit, un brand specializat in Second-Hand, estimari cu privire la piata auto a vehiculelor noi??? Miroase a marketing! Nu mai stiu cu se sa iasa-n fata "biznismenii" de la noi...