
Segmentul de 39 de kilometri dintre Arad şi graniţa cu Ungaria (uşor la Nord de Nădlac) va fi gata în 2014.
legătura cu Ungaria va fi realizată în continuare pe şosea cu Nădlac, până când vecinii maghiari vor lega austostrada lor de graniţa noastră.
Al treilea segment de autostradă A1 va fi construit între Sălişte şi Cunţa în 2014. Acesta ne va asigura că vom putea merge pe autostradă de la Sibiu la Deva (aproximativ 130 km).
În timp ce lotul trei al autostrăzii Orăştie – Sibiu nu a putut fi finalizat în 2013 din cauza alunecărilor de teren, cele două segmente ale autostrăzii Arad – Nădlac, care facilitează legătura cu autostrăzile din Ungaria, au avut probleme pe partea de finanţare. Alpine Bau, constructorul lotului cu numărul doi al acestei autostrăzi, a declarat falimentul după finalizarea a 85% din lucrare, în timp ce utilizarea improprie a fondurilor europene a dus la oprirea lucrărilor la 30% în cazul lotului unu şi a necesităţii unei noi licitaţii, aceasta fiind organizată în 2013.
România avea 660 de kilometri de autostradă la finele anului 2013, fiind inagurate mai multe segmente pe parcursul anului, aceastea având o lungime cumulată de 115 kilometri. Noile segmente de autostradă planificate pentru anul curent vor aduce totalul de kilometri de autostradă ai ţării la 721. Din păcate, şoferii nu vor avea nicio legătură directă cu autostrăzile din Ungaria odată ce au ajuns la Nădlac, autostrada care trece pe lângă oraşul Mako (Ungaria) nefiind încă legată de graniţă.Via CNADNR | Foto CNADNR
e deja autostrada acolo data in folosinta. poate miercurea sibiului.
din ce vad in poza aia, si ce zice articolul inteleg ca s-ar putea merge pe o bucata, urmand sa revii pe soseaua nationala de la un punct, ca altfel ajungi in camp.
sublim, suntem penibili.
Daca nici intr-o zona de campie, neteda ca in palma, nu au fost in stare autoritatile, constructorii, hoti si cine naiba o mai fi de vina (ca mereu este cineva de vina) sa termine odata flegma aia de 60-70 de km de la Arad la Nadlac, ungurii nu au niciun motiv sa vina cu legatura pana in granita.
Fiti pe pace, ca in momentul in care marea taiere de panglica la flinticul Arad-Nadlac se va face cu mare fast, ungurii vor fi terminat partea lor de la Mako pana in granita. La ce ritm de construire de drumuri au ei, nu cred ca e cazul sa ne facem griji pentru altii, ci sa ne uitam in ograda noastra si sa facem naibii odata ordine (ceea ce oricum nu va fi niciodata in tara asta....ordine)