Autostrada Transilvania: doar 20 de kilometri in 2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Directorul de comunicare al companiei Bechtel, Bogdan Sgarcitu, a declarat, joi, pe santierul Autostrazii Transilvania, unde a fost prezent si premierul Tariceanu, ca daca totul va decurge bine pana la sfarsitul anului vor fi finalizati peste 20 de kilometri din autostrada.
Sgarcitu a declarat ca nefinalizarea exproprierilor si faptul ca nu au fost relocate toate utilitatile de pe terenul unde se construieste autostrada sunt principalele motive de intarziere.
"Nu va pot promite ca vor fi finalizati 20 sau 25 de kilometri anul acesta. Sunt portiuni unde terenul nu ne-a fost dat noua sa lucram si nu doar exproprierile sunt o problema, ci si relocarea utilitatilor si problemele de arheologie. Unele dosare sunt procesate, dar nu s-a facut inca plata catre proprietari, pentru a termina procesul de expropriere. Pana acum am finalizat sase kilometri de autostrada. Daca lucrurile merg bine avem posibilitatea ca la sfarsitul anului terminam aproximativ 20 de kilometri", a precizat Sgarcitu.
Acesta a mai declarat, pentru Mediafax, ca sectorul 2B al autostrazii, care incepe la Campia Turzii si se termina la Gilau, va avea cel putin trei noduri, existand mai multe solicitari in acest sens.
"Trei noduri vom avea pe acest tronson: Campia Turzii, Turda si Gilau. Ele sunt deja proiectate insa exista o solicitare pentru a avea mai multe noduri. Deocamdata nu a fost luata o decizie", a afirmat Sgarcitu.
Sgarcitu a spus ca mai exista inca restante la plata lucrarilor efectuate. "Speram ca sumele pe aprilie, mai si iunie, sa fie platite cat mai curand. Guvernul a aprobat o rectificare de buget, dar banii nu sunt inca disponibili. Pentru acesti bani lucrarile au fost certificate deja", a mentionat Sgarcitu.
via | Mediafax
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu o nouă mașină extrem de specială. Este vorba despre un Ferrari Daytona SP3, unul dintre cele 599 de exemplare produse. (16.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre, producția auto din România a înregistrat o nouă scădere. În a treia lună din 2025, uzinele auto de la noi din țară au construit cu 5.85% mai puține mașini decât în aceeași lună din 2024. (16.04)
-
Autostrada A1 va fi închisă complet, pe tronsonul cuprins între ieșirea A1 Bascov și nodul rutier Băiculești, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri București. Circulația va fi închisă începând de luni, 14 aprilie, ora 12:00, și până joi, 17 aprilie, ora 12:00. (14.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Ungaria face autostrazi intr-un ritm de 3 ore mai alert ca noi, pana si Bulgaria s-a miscat mai bine (si doar sunt mai mici decat Romania) ... si ne miram ca Merz s-a dus la vecinii unguri sau ca turistii romani circula mult mai bine pe soselele bulgaresti ...
Niste incapabili care se ocupa 99% din timp de manariile personale (inclusiv cu constructia de strazi - arondate prietenilor sponsori).
Insa romanii sunt rabdatori si vom face doar din cand in cand rocada intre stanga si dreapta ...
Nu exista tara cat de cat civilizata mai scumpa pentru transportul cu masina.
Si nu ma refer la diferite taxe si la pretul combustibililor ci mai ales la daunele indirecte provocate de gropi, aglomerarea soselelor, ineficienta politiei in fata smekerilor etc.