Autostrada Transilvania: doar 20 de kilometri in 2008
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Directorul de comunicare al companiei Bechtel, Bogdan Sgarcitu, a declarat, joi, pe santierul Autostrazii Transilvania, unde a fost prezent si premierul Tariceanu, ca daca totul va decurge bine pana la sfarsitul anului vor fi finalizati peste 20 de kilometri din autostrada.
Sgarcitu a declarat ca nefinalizarea exproprierilor si faptul ca nu au fost relocate toate utilitatile de pe terenul unde se construieste autostrada sunt principalele motive de intarziere.
"Nu va pot promite ca vor fi finalizati 20 sau 25 de kilometri anul acesta. Sunt portiuni unde terenul nu ne-a fost dat noua sa lucram si nu doar exproprierile sunt o problema, ci si relocarea utilitatilor si problemele de arheologie. Unele dosare sunt procesate, dar nu s-a facut inca plata catre proprietari, pentru a termina procesul de expropriere. Pana acum am finalizat sase kilometri de autostrada. Daca lucrurile merg bine avem posibilitatea ca la sfarsitul anului terminam aproximativ 20 de kilometri", a precizat Sgarcitu.
Acesta a mai declarat, pentru Mediafax, ca sectorul 2B al autostrazii, care incepe la Campia Turzii si se termina la Gilau, va avea cel putin trei noduri, existand mai multe solicitari in acest sens.
"Trei noduri vom avea pe acest tronson: Campia Turzii, Turda si Gilau. Ele sunt deja proiectate insa exista o solicitare pentru a avea mai multe noduri. Deocamdata nu a fost luata o decizie", a afirmat Sgarcitu.
Sgarcitu a spus ca mai exista inca restante la plata lucrarilor efectuate. "Speram ca sumele pe aprilie, mai si iunie, sa fie platite cat mai curand. Guvernul a aprobat o rectificare de buget, dar banii nu sunt inca disponibili. Pentru acesti bani lucrarile au fost certificate deja", a mentionat Sgarcitu.
via | Mediafax
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit unui nou raport al Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări, parcul auto din România a avut parte de o creștere de peste 4% la finalul lui 2024. În prezent, sunt înmatriculate în total aproape 10.8 milioane de vehicule în țara noastră. (27.01)
-
Noua Tesla Model Y Juniper, adică facelift-ul actualei generații, poate fi comandată în România. Momentan, este disponibilă o singură versiune, echipată complet, care pornește de la 60.990 de euro cu TVA inclus. (27.01)
-
Holand Automotive Group este noul partener oficial Ferrari la București, începând cu luna ianuarie 2025. Forza Rossa și-a vândut toate activitățile comerciale după 18 ani de activitate. (21.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Puterea ursului
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Un nou model chinezesc vine în Europa: Zeekr 7 GT promite peste 800 km autonomie
Ungaria face autostrazi intr-un ritm de 3 ore mai alert ca noi, pana si Bulgaria s-a miscat mai bine (si doar sunt mai mici decat Romania) ... si ne miram ca Merz s-a dus la vecinii unguri sau ca turistii romani circula mult mai bine pe soselele bulgaresti ...
Niste incapabili care se ocupa 99% din timp de manariile personale (inclusiv cu constructia de strazi - arondate prietenilor sponsori).
Insa romanii sunt rabdatori si vom face doar din cand in cand rocada intre stanga si dreapta ...
Nu exista tara cat de cat civilizata mai scumpa pentru transportul cu masina.
Si nu ma refer la diferite taxe si la pretul combustibililor ci mai ales la daunele indirecte provocate de gropi, aglomerarea soselelor, ineficienta politiei in fata smekerilor etc.