Potrivit anunţului CNAIR publicat pe SICAP, valoarea contractului pentru execuţia autostrăzii, cu lotul 1 Dumbrava - Mizil (km 0+000 - km 21+000), lotul 2 Mizil - Pietroasele (km 21+000 - km 49+350) şi lotul 3 Pietroasele - municipiul Buzău (km 49+350 - km 63+250), este estimată între 4,290 miliarde de lei şi 5,062 miliarde de lei, fără TVA.
Costul lucrărilor pentru lotul 1 este estimat între 1,655 miliarde de lei şi 1,952 miliarde de lei, fără TVA, pentru lotul 2 la 1,475 miliarde de lei şi 1,741 miliarde de lei, fără TVA, iar pentru lotul 3 valoarea este cuprinsă între 1,160 miliarde de lei şi 1,369 miliarde de lei, fără TVA.
Tipul procedurii este licitaţia deschisă, iar achiziţia nu implică încheierea unui acord-cadru. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 august 2021, ora 15:00, dată la care acestea vor fi deschise.
CNAIR estimează că va obţine finanţarea necesară semnării contractului în trimestrul 4 al anului 2021.
Durata contractelor pentru fiecare lot în parte este de 80 luni şi cuprinde: 20 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor.
Via Agerpres
Trebuie facute multe tuneluri, viaducte de kilometri intregi, are zone un specific aparte pentru asemenea costuri?
Cu totii vrem sa se faca infrastructura, dar nu inseamna ca vrem din nou a afacere de tip Bechtel.
Despre comentariul 2 n-am ce sa zic ca tatraurs nu poate fi combatut decat daca faci misto de el si mi-e lene acum. De fapt ma plictiseste ingrozitor.
Ca tu esti paranoic si ai impresia ca toti te fura este din cauza educatiei precare si a inteligentei emotionale scazute. Sa inteleg ca esti tatraurss care de la atata pupat dosuri putiniste are totusi o jena sa se arate in public?
Totusi, care e pretul real dupa tine? Ca esti un mare expert in constructia autostrazilor si stii unde si cat se fura. Hai, ca nu te-ai nascut azi.
singurul lucru la care suntem cu adevarat buni e facutul de misto si scuipatul de seminte de pe margine
O sa faca si Statul un spital nou in 2024, la vreun miliard de euro... ca na, doar ei sunt specialisti si stiu preturile corecte... nu-i asa tc1900?
https://www.youtube.com/watch?v=iWRe7HMDajI
Si gasiti numeroase exemple asemanatoare.
Acum ca ne da Europa bani sa facem ceva si se fac licitatii sa se obtina pretul cel mai bun, nici asa nu e in regula? Ce nu e bine? Ca se face? Ca se dau bani? Ca se munceste? Cui nu-i convine asta? Sunt oare aici pe AM propagandisti care le pute orice e romanesc sau facut de romani? Ma intreb deseori.
Romania primeste bani acum dupa ce secole doar i s-a luat, sa nu uitam ultima spoliere facuta de rusi care drept plata ne-au dat un sistem politic si economic falimentar care s-a prabusit pana la urma si mai tragem chiar si acum ponoasele.
Bucurati-va, peste 5-10 ani va mai fi inca o autostrada in Romania si sa speram si multe altele sa putem si noi merge ca oamenii repede si eficient dintr-un capat al tarii in altul.
Ia de aici:
https://evz.ro/romanii-vad-in-rusia-cel-mai-mare-dusman-pe-cine-consideram-cel-mai-bun-prieten-studiu-sociologic.html
Deschideti o harta si vedeti relieful. E cel mai lin si iertator ses posibil. Sunt doar vreo 2 parauri amarate. Localitati mari, nu sunt, dealuri nu sunt, mlastini nu sunt.
In ce se duce miliardul daca se duce?
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=58.6405
Proiectul nu include doar autostrada in sine ci si impaduririle cu perdele de protectie si statii de incarcare a automobilelor electrice. Astept sa discutam pe lucruri concrete nu pe impresii. Vom vedea cu ce pret au castigat firmele care vor construi tronsoanele respective. O zi buna.
Sigur trebuie vazut proiectul ca de pe harta la prima vedere nu exista nici o mare provocare.
ai maxim 2 traversari peste linie ferata la 15 mil bucata, 2 parauri si ~10 ridicari de DN/DJ la 1.5 mil bucata. In rest, sunt lanuri nesfarsite de papusoi.
@Info
Oau, impaduririle si statiile schimba tot. La ~10k euro hectarul de impadurit cam cate zeci de mii de hectare se impaduresc? Si la 300k euro o statie de incarcare cam cate statii se monteaza?
Sunteti ridicoli cei care incercati sa aparati un proiect care pare imens de scump.
Mai cititi odata pretul: 4.3-5 miliarde lei fara TVA.