Autorităţile române au din nou probleme cu Autostrada Orăştie - Sibiu, care a fost închisă pe o lungime de 22 de kilometri ca urmare a unor fisuri apărute pe o lungime de 200 de metri.
De data aceasta, oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) au dezvăluit că o alta porţiune de 300 de metri a suferit crăpaturi, în ciuda faptului că autostrada nu mai este deschisă traficului încă din toamna anului trecut.
"Acea fisură s-a extins pe 300 de metri. S-au produs nişte fenomene de tasare. Riscul să se mai extindă este mic. Acolo, în zona respectivă unde au apărut crăpaturile, există o secţiune de corp a autostrăzii, o stratificaţie puţin atipică faţă de restul autostrăzilor", a explicat cătălin Homor, directorul general al CNADNR.
"Până la sfârşitul lunii februarie va fi lansată licitaţia pentru expertizarea întregului lot de 22 de km.
Estimarea pe care am făcut-o e că până la sfârşitul anului vom avea expertiza pe masă şi ne vom face o imagine completă asupra calităţii lucrărilor. În paralel vom lansa o licitaţie pentru repararea acestui sector de autostradă", a adăugat el.Totuşi, cert este că sectorul de drum nu va fi redat circulaţiei mai devreme de anul 2017, în ciuda estimărilor iniţiale care prevedeau că lucrările vor fi realizat într-un termen de numai câteva luni.
Via Hotnews
Piatra crapa-n patru
Crapa-iar capu caprei
Cum crapa piatra-n patru
la asta cum o sa ii zica? crapatgate? sau autostradagate? desi aceasta ultima denumira suna penibil
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH