Potrivit unui anunţ făcut de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) cu numai câteva zile înainte de Crăciun, lucrările la primii 3 kilometri vor avea loc în perioada aprilie 2016 - octombrie 2017, iar publicaţia InCont a intrat în posesia unor informaţii cu privire la modul în care va arăta drumul.
Astfel, primii 3 kilometri de autostradă vor avea câte trei benzi pe sens, o bandă de urgenţă şi trotuar pentru pietoni care va fi delimitat de drum printr-un parapet de beton.
Autostrada va avea sistem de iluminare şi panouri fonoabsorbante, pentru a reduce zgomotul, în condiţiile în care această porţiune va fi practic în oraş.La inaugurarea autostrăzii se anticipează că traficul pe Şoseaua Fabrica de Glucoză va creşte semnificativ. Tocmai de aceea, autorităţile trebuie să lărgească drumul la două benzi pe sens, însă lucrările sunt blocate în prezent de procedurile birocratice pentru realizarea unor exproprieri. În plus, contractul prevede şi construirea unui nod rutier pentru autostradă în zona localităţii Moara Vlăsiei.
Chiar si asa, sper ca se va realiza, dar fac pariu ca la sfarsitul lui 2017 nu se va putea circula pe acest sector de autostrada.
Tâmpenia e că traseul a fost depărtat în așa hal, încât nimeni nu cred că ocolește pe la Balotești ca să vină pe A3 de la aeroport în București.
Iar acum văt altă problemă: cine vine către sectorul 2 sau 3 din A3 pe str. Gherghiței se va bloca în intersecția aia complicată Fundeni - Colentina.
Acolo trebuie un pasaj urgent.
lucrarile au inceput cu amenajarea trotuarului pietonal in jurul rondului din interiorul sensului giratoriu.
cui foloseste acel trotuar ??
care pieton se plimba in interiorul sensului giratoriu?
cred ca este o prostie, un motiv in plus de a papa banii publici de sarbatori!