Autostrada Bucuresti-Brasov va fi gata pana in 2010!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In anul 2010 vom putea circula pe o portiune din autostrada Bucuresti-Brasov! Ministrul Transporturilor a declarat astazi, la inceperea lucrarilor de la Moara Vlasiei, ca peste trei ani va fi posibila deplasarea pe mult-asteptata autostrada Bucuresti-Brasov. Aceasta va avea o lungime totala de 173 de kilometri si va scoate din circuit aglomeratul DN1. Radu Berceanu a continuat spunand ca autostrada va deveni circulabila pe cateva portiuni incepand cu anul 2008 si ca aceasta va fi terminata in 2010, adica peste exact trei ani.
Constructia noii autostrazi, care nu va avea nicio portiune comuna cu actualul DN1, va incepe prin realizarea portiunii Moara Vlasiei-Ploiesti. Vor fi construite doua benzi de circulatie si cate o banda de refugiu pe fiecare sens.
Pentru ca autostrada sa poata sa strabata muntii pana la Brasov, aceasta va contine 156 de poduri si pasaje si opt tuneluri, lungimea insumata a acestora din urma urmand sa fie de trei kilometri. Viteza maxima cu care se va putea circula pe viitoarea sosea de viteza va fi de 120 de kilometri pe ora.
Costul total al lucrarilor va fi de circa 1.5 miliarde de euro, o parte din bani urmand sa fie recuperati prin stabilirea unei taxe pentru utilizarea autostrazii. Cuantumul acesteia urmeaza sa fie stabilit in viitorul apropiat.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Va trece peste Cimitirul damaroaia (dar ce conteaza) si peste zeci de case (si iarasi "ce conteaza"). Strazi intregi vor fi rase. Mai rau ca pe vremea lui Ceausescu, paentru ca oamenii au investit si si-au modernizat casele sau si-au facut altele noi. Pretul metrului patrat de pamant in zona este foarte mare circa 600-800 euro/mp. La cat va despagubi Primaria locuitorii evacuati din locul si munca lor de o viata? Breteaua ar fi putut trece mai la est 100 m si cadea peste niste terenuri deocamdata virane. Dar cine stie ale cui sunt, si ce interese au facut sa treaca peste casele oamenilor ?! Ar trebui ca Primaria si Min. Transporturilor sa raspunda in fata oamenilor de ce trebuie sa le darame casele cand e loc mai la est? Cine va fi beneficiarul cresterii preturilor pe terenurile mai din est, ce pile si ce interese duc napasta tot peste oamenii de rand ??
Iar referitor la autostrada, haideti sa avem putina incredere, citind restul comentariilor am observat prea mult negativism si pesimism...
si fac naveta la brasov la facultate in week-end
ma bucur ca macar sa prind sa merg pe aceasta noua autostrada cam pe la sfarsitul facultati...
chiar daca voi merge doar o luna
succes baieti
'fapte, nu vorbe'
Lucrarea ar putea fi terminata si mai repede....
Dar aici intrvine si un dar care e diferenta de salariu mediu a unui muncitor din tara si unul din europa ?
hmmm... si preturile ?
asa ca va merge tot asa pe doua viteze!
ca asa va merge tot timpul ...
nu era mai bine sa refaca stazile din capitala ?
sau pana atunci cine stie vom merge tot pe autostrazi.
Si de ce 173 Km? Actualul drum are 155 Km, masurati de la Km ) din Bucuresti.