Autostrada Bucuresti-Brasov va fi gata pana in 2010!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In anul 2010 vom putea circula pe o portiune din autostrada Bucuresti-Brasov! Ministrul Transporturilor a declarat astazi, la inceperea lucrarilor de la Moara Vlasiei, ca peste trei ani va fi posibila deplasarea pe mult-asteptata autostrada Bucuresti-Brasov. Aceasta va avea o lungime totala de 173 de kilometri si va scoate din circuit aglomeratul DN1. Radu Berceanu a continuat spunand ca autostrada va deveni circulabila pe cateva portiuni incepand cu anul 2008 si ca aceasta va fi terminata in 2010, adica peste exact trei ani.
Constructia noii autostrazi, care nu va avea nicio portiune comuna cu actualul DN1, va incepe prin realizarea portiunii Moara Vlasiei-Ploiesti. Vor fi construite doua benzi de circulatie si cate o banda de refugiu pe fiecare sens.
Pentru ca autostrada sa poata sa strabata muntii pana la Brasov, aceasta va contine 156 de poduri si pasaje si opt tuneluri, lungimea insumata a acestora din urma urmand sa fie de trei kilometri. Viteza maxima cu care se va putea circula pe viitoarea sosea de viteza va fi de 120 de kilometri pe ora.
Costul total al lucrarilor va fi de circa 1.5 miliarde de euro, o parte din bani urmand sa fie recuperati prin stabilirea unei taxe pentru utilizarea autostrazii. Cuantumul acesteia urmeaza sa fie stabilit in viitorul apropiat.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că circulația pe Transfăgărășan a fost închisă ca urmare a temperaturilor scăzute și a ninsorilor. (12.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi au crescut cu peste 1% în luna octombrie. Totodată, a fost înregistrată și o creștere de 4% în ultimele 10 luni. (04.11)
-
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră. (01.11)
- Hyundai se întoarce la butoanele fizice: "Oamenii devin enervați de suprafețele tactile"
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul Renault Clio
- Mazda confirmă viitoarea generație CX-5 și un nou motor Skyactiv-Z
- Noul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de ore
Va trece peste Cimitirul damaroaia (dar ce conteaza) si peste zeci de case (si iarasi "ce conteaza"). Strazi intregi vor fi rase. Mai rau ca pe vremea lui Ceausescu, paentru ca oamenii au investit si si-au modernizat casele sau si-au facut altele noi. Pretul metrului patrat de pamant in zona este foarte mare circa 600-800 euro/mp. La cat va despagubi Primaria locuitorii evacuati din locul si munca lor de o viata? Breteaua ar fi putut trece mai la est 100 m si cadea peste niste terenuri deocamdata virane. Dar cine stie ale cui sunt, si ce interese au facut sa treaca peste casele oamenilor ?! Ar trebui ca Primaria si Min. Transporturilor sa raspunda in fata oamenilor de ce trebuie sa le darame casele cand e loc mai la est? Cine va fi beneficiarul cresterii preturilor pe terenurile mai din est, ce pile si ce interese duc napasta tot peste oamenii de rand ??
Iar referitor la autostrada, haideti sa avem putina incredere, citind restul comentariilor am observat prea mult negativism si pesimism...
si fac naveta la brasov la facultate in week-end
ma bucur ca macar sa prind sa merg pe aceasta noua autostrada cam pe la sfarsitul facultati...
chiar daca voi merge doar o luna
succes baieti
'fapte, nu vorbe'
Lucrarea ar putea fi terminata si mai repede....
Dar aici intrvine si un dar care e diferenta de salariu mediu a unui muncitor din tara si unul din europa ?
hmmm... si preturile ?
asa ca va merge tot asa pe doua viteze!
ca asa va merge tot timpul ...
nu era mai bine sa refaca stazile din capitala ?
sau pana atunci cine stie vom merge tot pe autostrazi.
Si de ce 173 Km? Actualul drum are 155 Km, masurati de la Km ) din Bucuresti.