Mercedes se confruntă cu o nouă perioadă dificilă din punct de vedere al respectării testelor de emisii.
La numai o zi după ce constructorul a anunțat un recall de circa 1.000 de unități pentru Vito, publicația germană Der Spiegel susține că autoritățile suspectează că Mercedes a folosit un dispozitiv pentru trucarea emisiilor pentru modelul de segment D Clasa C și pentru modelul de off-road Clasa G. În cazul în care suspiciunile se vor confirma, aproximativ 600.000 de unități ar putea fi rechemate în service.
Pentru moment, cele două părți preferă să fie precaute în declarații. Ministrul Transporturilor din Germania a anunțat că a solicitat Autorității Federale de Transport (KBA) să analizeze cazul, însă oficialii KBA au refuzat să comenteze speculațiile.
Între timp, cei de la Daimler s-au limitat să afirme că, cel puțin pentru moment, KBA nu a solicitat o întâlnire pe marginea acestui subiect, însă nu au dorit să comenteze informațiile.
Daimler a anunțat însă anterior că va face apel la decizia KBA în privința recall-ului pentru Vito și că va merge inclusiv în instata dacă va fi cazul.
Au avut un avans economic asupra concurenţei prin FURT !!
Germanii sunt şi motivul involuţiei maşinilor în Europa FORTAND la maxim pe DIESELUL foarte poluant şi lipsa măcar a hibridelor !
Ruşine Germania !!
Paradoxal, Dieselgate a propulsat VAG spre vârful piramidei pentru…Dumnezeu știe câți ani (decenii?). “Na poftim” strategie a “succesului” ! Renunți la scrupule, coloana vertebrală ți se cambrează, obrazul ți se ȋngroașă, dar punga ta ȋncepe să capete proporții…La naiba, mai contează altceva???
Mai devreme sau mai târziu, adevărul iese la iveală. Deși recunosc că mă doare un pic inima ȋn privința lui Daimler…Dar, obiectiv judecând, nu ȋncape ȋndoială că și Zetsche & co sunt implicați ȋn mârșăvie. Dacă ar fi complet nevinovați, atunci ar nega prompt și vehement ȋn fața publicului, fiindcă ar fi cea mai firească reacție, atunci când știi sigur că acuzațiile care ți se aduc sunt nefondate, inventate, răuvoitoare. Dar ei sugerează o atitudine ambiguă.
Oricum, birocrația de la Bruxelles va continua să simuleze măsurile drastice – ȋnțelegem prea bine de ce. Să nu fim infantili, ȋn sensul să ne imaginăm vreun rai justițiar – exceptând niște jocuri de artificii [imperioase ;) ] ale “autorităților" și niște petarde mediatice, fix asta se va ȋntâmpla: nimic, nothing, rien, nichts, nada…și ȋn alte limbi și dialecte ale pământului.
asa cum spui tu @inexorabil, te doare oleaca inima in privinta Mercedes (nici numai e nevoie sa astrenem aici si de ce) dar furtul ramane furt. Ramane sa vedem si in ce proportie, lucru care nu schimba cu nimic situatia.
PS sper ca banuielile nu se vor adeveri, dar la ce sfori se trag in spatele usilor inchise poate vad ca astia de la KBA(!) vo fi acuzati de manipularea rezultatelor.
e un troll dus cu pluta, il stim cu totii de cand era fan Toyota, ce apoi trecuse la Rover (parca), etc. Odata cu anii s-a mai finisat (medicamentele evolueaza si ele) dar neuronii inca isi fac conexiunile eronat...
Probabil in 2015 cand au lasat C Class-ul, a fost ceva la mijloc. Eu cred ca e vorba de vestitul ciclu de protejare a motorului. Daca era ceva serious, erau in aceeasi buda cu VW demult.
Intre timp, we pare ca dieselul nu e chiar most de tot. Iar Mr. Trump are grija de treaba asta.
Nu este doar CO2 şi NOx ci şi că sunt extrem de fierbinţi !!
Nu mai spun de NAVE pe apele mărilor sau AVIOANE pe cerul pământului !!
Totul cu hidrocarburile produse în milioane de ani le introducem şi stricăm ciclul de viaţă de AZI !
Acest lucru, arderea hidrocarburilor CRIMINALE se repetă în fiecare minut când un miliard de maşini termice sunt în funcţiune !
Eu care scriu aici şi mă repet la fiecare număr de zile ESTE PREA PUŢIN !
esti intr-o oarece eroare ce tine de ...istorie. Dieselul a fost "impus" pietei, incepand cu anii '90, printr-o agresiva promovare a acestuia de catre autoritati (da, prin lobby-ul facut de industria auto) avand cateva "argumente" in favoarea acestuia: consum, consum, consum. S-a mers pana intr-acolo incat in Franta (par egsampl) la achizitia unui Diesel se oferea un...bonus. 'teligent nu?
Si tu imi gavaresti ca...NU s-a impus?
Apoi daca e sa merg mai departe...firmele germane in frunte cu marlanii nascuti prematur de micutul cu mustacioara au manipulat la greu piata intru crestrea si ascensiunea Diesel folosind marketing mincinos...
Se oferea un bonus la dieseluri ca acum la electrice?
Posibil, dar de cand ma stiu eu nu am vazut in nici o tara ca autoritatile sa favorizeze Dieselul. Spui ca francezii faceau asta? Dadeau bani sa cumpere lumea masini germane?!?! Merde. Inca odata. Dieselul s-a impus pentru ca oferea pentru o anumita clientela avantaje certe si nu cai verzi pe pereti gen salvarea planetei si alte povesti eco marxiste. Iar in ceea ce priveste marketingul mincinos nu inteleg ce vrei sa spui. Te referi la motoarele cu probleme de la VAG? Daca da, stii cumva cate tipuri de motoare Diesel se fabrica la VAG zum Beispiel? si cate sunt afectate de acest scandal? Sau ai impresia ca orice Diesel e cu softuri care induc in eroare testele oficiale? Oare clientii, cei spre 50% din Europa care cumpara acum Diesel, li se impune ceva, oare nu sunt informati, oare sunt manipulati cu marketing mincinos? Cum raspunzi la intrebarea asta? Cu alte povesti despre micul mustacios? Was sagst du hier? Ca sa nu fiu suspectat de ceva mentionez ca am 2 masini, o benzinara si una electrica (eh, mai mult pt. nevasta-mea care se incurca in pedale), dar in viitor voi reveni, pentru masina mare, la Diesel, care mi se pare mai bun si mai economic la drum lung si chiar si in oras.
.....m-am lamurit :)))))