Trecerea la noul ciclu de testare WLTP a reușit să genereze probleme și în cazul organizațiilor care se ocupă de testarea mașinilor. Un calcul bazat pe un ciclu de testare urban mai lung a generat o autonomie mai mare în cazul lui Hyundai Kona Electric.
În primă fază, această problemă a fost identificată de reprezentanții Kia. În momentul în care aceștia omologau un nou vehicul electric au înțeles că valorile de autonomie anunțate pentru Kia e-Niro sunt supraestimate. Au testat încă o dată și au obținut valori mai mici cu până la 30 de kilometri.
Acum, Hyundai a realizat aceeași procedură și a anunțat noile valori de autonomie pentru SUV-ul Kona Electric.
Varianta de bază folosește un motor electric de 135 de cai putere și un acumulator de 39.2 kWh. În momentul prezentării, producătorul asiatic a anunțat o autonomie de 300 de kilometri conform standardului WLTP, însă în urma noilor teste, valoarea a scăzut la 289 de kilometri.
Varianta de top a lui Hyundai Kona Electric are un motor de 204 cai putere, iar bateria de 64 kWh oferă o autonomie de 449 de kilometri, cu 21 de kilometri mai puțin comparativ cu valoarea anunțată în momentul lansării.
Ceea ce înseamnă că toate maşinile electrice acoperă 90% din cazuri zi de zi ale consumatorilor
Deja la peste 450 km și cu încărcare rapidă a 80% din baterie acoperă orice nevoie.
Singurul lucru de "rezolvat" este preţul.
Bine au venit maşinile electrice.
Succes la scăderea abruptă a preţului petrolului şi deci benzinei şi motorinei super accizate.
unul dintre diferentele intre electrice si termice este ca la electrice creste in traficul urban fata de extraurban. Deci daca te fatai cu ea prin oras autonomia tinde spre cea maxima.