Automobile Bavaria, cea mai mare rețea de dealeri BMW din România și din Sud-Estul Europei, a anunțat luni rezultatele obținute în 2019 și principalele planuri de dezvoltare pentru 2020.
Astfel, Automobile Bavaria a comercializat anul trecut 3.147 de autoturisme noi și second-hand, în creștere cu 18% comparativ cu 2018, iar cele mai vândute modele au fost BMW X5 (412 unități), BMW i3 (135 unități) și Mini Hatch (113 unități).
De asemenea, rețeaua de dealeri a vândut 38 de unități plug-in hybrid sub marca BMW și alte 27 de unități plug-in hybrid furnizate de Mini.
Pentru acest an, unul dintre obiectivele Automobile Bavaria este creșterea capacității de service, potrivit declarațiilor lui Georg Pfeffer, CEO Automobile Bavaria.
"Pe lângă digitalizarea accelerată a tuturor domeniilor de activitate, anul acesta urmărim extinderea capacităţii de service în majoritatea locaţiilor BMW cu până la 30% și analizăm atent oportunitatea de a deschide noi locaţii de service", a precizat el.
În paralel, Automobile Bavaria va continua parteneriatul cu Academia de Fotbal Gheorghe Hagi început în urmă cu 10 ani.
Împreună cu MHS Truck & Bus, importatorul brandului MAN în România, Automobile Bavaria va furniza pentru Academia Gheorghe Hagi și pentru echipa de fotbal Viitorul Constanța un nou autocar MAN și o flotă de 11 autoturisme Mini.De asemenea, Automobile Bavaria este în acest an partener de mobilitate al Teatrului Național din București și al Festivalului Internațional de Teatru Sibiu. În plus, va fi partenerul de mobilitate al Timisoarei în 2021, an în care orașul a fost desemnat Capitală Europeană a Culturii.
Via Automobile Bavaria
Comentarii (0)