Hyundai a lansat noul Ioniq 5 în luna februarie drept primul model dezvoltat de noul său brand electric: Ioniq. Designul a fost inspirat de conceptul Hyundai 45 EV, prezentat în urmă cu doi ani la Frankfurt.
La distanță de numai o lună, Kia a prezentat lumii întregi modelul EV6. Geamănul lui Ioniq 5. Ambele sunt dezvoltate pe aceeași arhitectură E-GMP, dar fiecare are propria personalitate.
Spre exemplu, Ioniq 5 câștigă la capitolul spațiu, având în vedere că ampatamentul este cu 100 de milimetri mai mare decât al lui EV6 (3.000 mm vs 2.900 mm). Totodată, portbagajul are un volum de 531 litri, cu 11 litri mai mult decât EV6.
Atât Ioniq 5 cât și EV6 sunt disponibile cu două variante de baterii, însă cel de-al doilea stă mai bine din punct de vedere al performanțelor. Versiunea de top EV6 GT oferă 585 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în doar 3.5 secunde.
Prețul este foarte important, dar până acum numai Hyundai a anunțat valoarea de achiziție a noului Ioniq 5 pentru România.
La noi în țară, modelul asiatic pornește de la 51.000 de euro.Găsiți o comparație vizuală mai jos. Întrebarea care se pune este: voi cu cine votați? Hyundai Ioniq 5 sau Kia EV6?
TOATE DETALIILE DESPRE IONIQ 5
Bine, nu că ți-ar putea folosi la ceva faptul că atinge la 260 km/h în loc de 185.
p.s. scuze, cărcoteam înainte să văd că nici măcar prețurile nu-s comparate.
Eu personal as limita toate masinile la 150.