- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat Volkswagen Jetta
deci jetta e misto...cel putin in poze...:-)
Jetta este o masina buna dar nu pentru romania
Din fericire masina e excelenta si mult mai fiabila decat modelul precedent. Daca dealer-ii ar fi mai putin hrapareti, cu siguranta ar avea mai multe vanzari.
Cat despre tipul cu "ia-ti o honda", am o vorba. Propune-le iubitilor tai orezari sa-ti faca o masina care sa mearga cu fecale. Iti garantez ca n-o sa duci lipsa de combustibil de cate ori o sa trec pe langa o honda Urina sau acura Cacat.
In ceea ce priveste motorina, e un mare bullshit. Normal ca daca se alimenteaza de pe la bulgari, ucrainieni, moldoveni si de la tractoare nu e buna. Am mai auzit si de la dealerul renault ca cica motorina de Romania nu ar fi buna pentru 1.5 dci-uri si de aia au probleme cu injectoarele. Astea sunt frectii la picior de lemn ca no, romanul e prost si crede.
O gramada de romani au dieseluri, facute de diferite marci. Nu cred ca pica injectoarele pe capete.
Si in ceea ce priveste Honda, tot ce pot sa spun, este ca au (si au avut) modele care dau clasa VW-urilor de la distanta. Inca VW-ul nu are motor diesel care sa se compare cu 2.2-ul de la Honda (dinamica, consum, silentiozitate). In ceea ce priveste benzinarele aspirate, VW mai are mult de tot de mancat pana sa ajunga la performantele Honda si nu numai. Pana si Grupul Hyundai-Kia i-au batut rau de tot la benzinare (aspirate) si chiar la dieseluri.
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_07/winner.html
mai ales chinezariile pe care le-ai enumerat mai sus tu vorbesti din auzite sau te referi intr-o anumita gama de cilindree sau e efectul de turma care te-a cuprins si pe tine;s-a trezit unu sa zica ca cele mai bune sunt masinile japoneze fara sa argumenteze.
Sau poate ati vreut sa faceti niste poze cu masina intr-un peisaj mai deosebit.... Nu v-a iesit...Ori trebuie sa schimbati fotograful ,pt ca nu stie sa foloseasca aparatul, ori trebuie sa luati un aparat performat si sa mai ajustati pozele inainte de a le publica (asa fac toate publicatiile care se respecta).
Cat despre masina... Tot respectul pt cei de la VW...fac treaba de calitate. Am facut si eu ture cu acelasi tip de motor si e nemaipomenit pt dimensiunile sale.
la 90-100 KM consum 4.4 l/100km la 100-120 KM consum 5.1 l/100km la 120-140 KM consum 5.4 l 100km la 140-180 KM consum 6-7 l 100KM
testat de mine personal...cel putin asa imi arata computerul de bord....cert este ca , cu 55 litri cat are rezervorul fac cca 1200 KM in romania si inafara tarii pe autostrada cca 1000 KM )cat de comfort ( la pasageii din fata ai tot confortul ,in spate suficient loc la picioare si in inaltime )si de siguranta nu ma plang dupa ultimele teste a obtinut 5 stele din 5 ,ce sa zic eu sunt f multumit de ea.Ca si pret-calitate eu zic ca e OK am dat pe ea 14.100 euro si cu tot cu taxe, drum etc am ajuns la 15.100 Euro masina arata ca noua!Pana la 170 - 180 km/h masina ruleaza f bine si te simti stapan pe ea!Daca vrei o masina cu consum mic dar totodata " nervoasa" si cu care sa nu te faci de ras ,atunci i-ati o JETTA 1.9 TDI!Cu alte cuvinte eu sunt f multumit de ea....bafta tuturor posesorilor de JETTA si viitorilor posesori :)