- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat Renault Megane F1 Team
daca dai intr-o masina si matizul ajunge la 12.
La Renault-ul asta daca dai in el nu are cum sa ia in veci sub 15%.
"avand in vedere ca sub capota sta un numar de animale intangibil pentru multi"
lasati povetile de adormit copii si treceti la comentarii serioase.
http://www.youtube.com/watch?v=iUS3xmhz04c
Un Megane RS consuma 16-17 daca dai in el - cred ca un R26 duce 20%- vorbesc din experienta si repet- nu cred ca stiti ce inseamna sa turati o masina - va spun toate acestea fara pretentia de a ma considera pilot
secundo - nu este o masina desprinsa din Formula 1 asa cum incercati sa ne sugerati - numele nu are nicio legatura cu realitatea- poate vrea RENO sa ne pacaleasca cu Brandul F1 dar nu toata lumea e proasta.
Se stie si chiar Ghosn a recunoscut ca transferul de tehnologie dinspre F1 catre Reno e unul mai mult pe hartie, experimental sa-i zicem. Tocmai de aceea francezii vopr sa renasca Alpine - pentru a putea procesa tehnologia din F1.
in rest, vise frumoase realizari deosebite
Consumul despre care ati citit (unii dintre voi, pentru ca altii abereaza analizand consumul in oras) in textul de mai sus se refera la un consum mediu al masinii in conditii extraurbane pe o distanta de circa 800 de kilometri. Pe durata acestui parcurs masina a fost supusa si unor turatii ridicate, si unor chinuri in urcare, si unor abordari sportive in coborare, si unor depasiri la aproape maximum din capacitate. Hai sa nu analizam consumuri instantanee (total irelevante) si consumuri pe distante infime atunci cand testam o masina. Relevant este comportamentul sau pe distante lungi, in extraurban. Nu il vad pe acela dintre voi care sa rupa asfaltul pe 800 de kilometri printr-o Romaniei intesata de radare si sosele idioate.
Peste toate inca, asa cum am spus si mai sus, consumul acestei masini este absolut irelevant. Va recomand cu mare caldura un test pentru feeling.
Thanks.
Mircea Mester.
Stii faza cu "jmecheria"?
Cunosc pe cineva care poate sa modifice si sa consume chiar si sub 10% cand ii dai talpa
P.S
Ce cupra mi-as lua la banii astia!!
Pai nu exista masina peste 170 CP pe bezina in care sa dai si sa consume sub 12 % chiar si in afara. Ba mai mult, cand dai intr-o masina nu mai vorbesti de limita de radar, ca atunci insemna ca mergi cu 70-90-120 km/h si nu mai poate fi vorba de mers sportiv. Folositi si voi expresii gen "un mers ceva mai sportiv" - mers sportiv la masina aia inseamna sa nu cada turometrul sub 5000 rot/min. daca vreti va arat eu o Mazda 3 1.6 diesel 109 CP (care consuma 7 in oras) sau un Doblo 1.9 diesel 120 CP care la mers sportiv consuma 12 % in afara localitatii.
Sunt bune comentarile voastre in general dar nu le mai stricati cu exagerari sau pupincurisme.
Mai bine sa fi strict obiectiv,sa se supere ofertantul eventual dar sa te aprecieze cititorii (care inteleg).
Multa bafta in continuare!