- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat Renault Koleos in Romania
@ Automarket: Stiti cumva daca vor scoate cei de la Renault un motor mai mic pt Koleos? Mi-ar place tare mult sa prind Craciunul intr-un Koleos cu motor mai mic!
O zi buna tuturor!
In cadrul conferintei de presa organizate de Renault cu ocazia lansarii lui Koleos s-a pus problema unor motoare, daca nu mai mici macar mai ecologice, care sa respecte Euro 5. Oficialii au negat introducerea unor noi versiuni de motorizare si au declarat ca este foarte probabil ca la sfarsitul anului viitor sa opereze o serie de modificari la nivelul unitatilor existente deja pe piata, pentru a indeplini normele Euro 5. Deci, din pacate pentru tine Mircea, Renault nu planuieste introducerea unor noi motorizari. Ca si in cazul lui Tiguan vorbim de avantaje si dezavantaje.
@tavi
Te asigur ca paragrafele pe care le-ai citit mai sus sunt pur personale, nu sunt desprinse dintr-un comunicat Renault si sunt cat se poate de obiective.
Multumim ca ne urmariti!
O zi buna tuturor!
Daca ai 1500 de euro pe luna, nu-ti cumperi "jip". La banii de casco, de intretinere, te-ai gandit? Sau si tu vrei "jipan" pe care sa-l repari in spatele blocului pentru ca nu-ti permiti service de reprezentanta. Eu stiu ca un 4X4, daca se poate alb si cu geamuri fumurii, este visul suprem al oricarui buticar ascultatator de manele, dar in occident la veniturile pe care le ai matale,lumea abia se gandeste la un Megane. Nu-ti dai cat de ridicol esti? Vrei sa vada vecinii ca ti-a crescut nivelul de trai, dar n-ai bani de impozit ... Nu-i asa ca asta vara ai fost in concediu in Grecia si ai imputit hotelul gatind in camera, nu cumva sa sarcesti?
O zi buna tuturor!
La cat faci pe luna mi se pare ca vrei doar sa te dai rotund, cand ai putea sa-ti iei un sediu in rate in loc sa platesti chirie, sa traiesti mai bine etc.
Pai daca tot vrei "gip" cu "motor mai mic" ca n-ai bani de aruncat, de ce naiba nu-ti iei o masina asemanatoare ca volum interior (eventual un break sa semene mai bine cu ce doresti), insa cu plusuri precum consum / poluare mai mic/a, pret de achizitie mai mic, taxe mai mici etc. si sa nu mai imputi si tu tara cu inca un "tanc" ???
Ia fa matalutza un drive-test cu o Honda Civic (sau Accord daca ai familie mai mare), sau cu orice alta masina compacta si poate nu o sa mai vrei sa-ti iei suv compact ...
Altfel nu vei face decat sa ingrosi randurile celor care au suv parcat in fata blocului unde au si ei o garsoniera amarata !!!
BTW: ca sa nu ne auzim vorbe, si eu si majoritatea gastii mele facem mult mai mult de-atat pe luna, insa in afara unui clown care si-a luat Porsche Cayenne restul au masini normale, cu tendinte eco.
Propunerea mea este sa-ti iei intai casa si apoi sa te mai gandesti daca intr-adevar merita sa sari in ochi aiurea :o)
O zi buna
OK, scuze! pari o exceptie daca intr-adevar ai nevoie de garda la sol mai mare ...
Atunci fa drive-test cu cele scrise mai sus ...
Ca idee, Tiguan a iesit foarte bine dar 'amenda' e cam mare. La fel Kuga, care pare cel mai aratos si are motoru' diesel de la PSA.
Honda are foarte multe optionale pe el si atunci e kiar bun (daca nu gonesti tare, sa ai nevoie de oprire rapida). Si Qashqai e fain, pret mic si motor bun.
Insa cel mai probabil SX4 cu motoru' mic diesel (consum rezonabil) ti s-ar potrivi (daca vorbim de pret mic)...
Toate cele bune!
Nu uitati ca traiti in Romania, toti aveti nevoie de 4x4 si garda la sol marita avand in vedere gropile, bordurile suprainaltate, indisciplina din trafic ...
Locuiesc in "vest" si aici nimeni nu te intreaba de ce ti-ai cumparat 4x4, 5x5, jaguar, dacia sau nu mai stiu ce.
Pentru Mircea SM:
Ai luat in considerare Nissan-ul Qashqai?
Daca nu ma insel are si motoare mai mici disponibile (nu stiu daca sunt toate disponibile si pe piata din Romania), pretul este undeva in jurul a 20.000 euro iar garda la sol este cam la fel ca la Koleos / Kuga / Tiguan.
Am avut ocazia sa testez in aceeasi zi Koleos-ul si Kuga.
Ambele sunt impresionante ca si sentiment de conducere (mentionez ca am ca si masina un Opel Astra CDTI 1.7). La Renault m-a impresionat silentiozitatea si confortul, indiferent de viteza masinii (am iesit cu ea si pe autostrada la 135 km/h). La Kuga mi-a atras atentia pozitia de conducere si felul in care "simti" masina (are un comportament ceva mai agresiv/sportiv in comparatie cu Koleos).
Personal, si e doar o chestiune de gust, nu apreciez foarte tare designul lui Koleos.
Dar la fel nu apreciez locurile din spate de la Kuga, care sunt prea mici pentru gabaritul masinii (eu am 1.83m si distanta pana la plafon este de maxim 3-4 cm).
Cred ca mai important decat aceste argumente sunt cele practice:
pret initial
valoare RCA / Casco
intervale revizii
costuri revizii
feedback legat de calitatea service-ului
garantia acordata
Succes in afaceri si in alegerea unei masini potrivite.
Cu stima,
Stefan