- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat noul VW Passat CC!
Si ce va mira consumul
Este un motor turbo caruia ii trebuie combustibil mai mult decat unui aspirat normal
iar in oras, la mers frumos, 8-9-10. dar nu sare de 12
motor 2.0 - 156 CP
2.4 - 201 CP ...consum 11.9 :)))))
honda rullz :)))
1. Motorul este muuuult mai lent (condus modelul precedent de 150 de CP)
2. Motorul consuma mai mult deoarece este mai mare (20000 cmc) si are puterea maxima la peste 6000 rpm.
Passat CC este o masina foarte reusita din toate punctele de vedere (tehnic si estetic) dupa parerea mea.
Imi asum numai pozele 1-9, asta e una, iar a doua tine de modul in care omiti sa observi continutul si te axezi doar pe cadratura. Este un articol auto nu concurs foto, important e ca ai vazut CC-ul... now enjoy it!
Toate bune!
Pt. cel care m-a plagiat (ClaudiuDC): i-auzi la el..."se vede ca esti un semidoct, tocmai ca este TFSI ar trebui sa consume mult.Motorul de pe VW 2.0 TFSI consuma 15-16". Ai habar acolo in materia cenusie cam ce inseamna acest FSI?! Iti raspund eu...sigur NU. Ii fi crezand ca e neam cu ABS-u'. Ca ce mama dreq, tot 3 litere are si asta. Pune mana si citeste "Einsteine".
Auzi-l p-alalalt (iuli): "bai rapandulelor... ce vi se pare asa de anormal consum 13.7 cand un logan de 1.4 consuma 10 in oras????" Tu ce mama zmeilor te dai?! Cu bicicleta lu' bunu'? Cum poti face o astfel de comparatie? Bah, voi si cititi ce scrieti? Stati ca n-am terminat.
@Passat CC...i-auzi aici remarca de tractorist comunal: "13.7 litri la suta de km este un consum absoult normal pentru un motor supraalimentat de 1.8 in oras". Mai, voi aveti nevoie de control oftalmologic. Ce dreq, vedeti numa' T-ul de dupa cilindree, FSI-ul il lasati sa se duca pe apa sambetei. Loganisti si biciclisti ce sunteti.
@mkedge - ascultati-l pe el, stie ce vorbeste.
si mai ales prostie...
nu va mai injurati degeaba.sa va zic un paradox:
aia cu passat cc au cu ce si nu intra in polemica,
iar aia care n-au,n-au dar se scuipa unul pe altul.
Masina arata mare ( de NEAM PROST ) ceea ce o va face sa aiba un mare succes la citi indivizi sunt in Romania in aceasta categorie.
( ca sa nu fiu incriminat ca loganist sau biciclist conduc un Cadillac ... )
dar .. dak as fi sa imi iau un passat(nu un CC k asta e altceva) as trage o fuga pana la dealeru mazda, noua mazda 6 e bestiala;)
Astea nu sunt masini pentru cei care merg toata ziua cu loganu
eu nu as da bani pe asa ceva.....ca sa nu mai vb de bmw, performanta si consumul motoarelor diesel.
e VW....si cam atat.
Nu stiu de ca va plac atata VW??? Lucrez in piese auto (de multi ani) si daca n-ar fi VW multe service-uri si-ar inchide portile...Sunt slabe, nu sunt fiabile, pica o gramada de piese, piesele sunt super scumpe (saracii proprietari se prind de cap)...chiar nu inteleg...ce ma distreaza este ca Passat-urile second sunt foarte scumpe...mai pui 1.000-1.500 de euro si iti iei BMW sau Mercedes, care nu se compara.
Ciudati oamenii...dar no...fiecare dupa cum crede.
Altminteri, nu stiu cine si-ar mai lua passat dupa ce ar citi asta:
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=166926
Sunt un utilizator de VW intens. Nu detin una dar avem la firma. Am inceput cu Passat 2.0 TDI. Este racheta , dar si consumul de ulei pe masura cind tii talpa la podea. Probabil este un "bug" din fabricatie pe care ei nu il recunosc- Spun ca asa trebuie. Avem si 3 Logan-uri diesel care nu consuma un gram. Apoi pe la 60-70000 incepe sa se prajeasca cite un injector. Coincidenta este cam mare, deoarece s-a intimplat la 2 masini una de firma si alta particulara. Un al 2-lea bug?
La stilpii fata captuseala iese de sub cheder( prea scurta si nu se mentine in pozitia din fabrica). Un al treilea bug?. Dupa 70000 incepe sa se slabeasca ornamente ,ceva de prin bord si se aud citeva zornaieli.credeti ca sunt normale?
De foarte curind am marit parcul cu un Touran si un Golf break. Motoare de 1,9 . Foarte lente in comparatie cu cu cel de Passat. Dar gurile rele spun ca ar fi cele mai fiabile fabricate de cei de la VW. Sunt curios la consumul de ulei cum vor sta.Personal imi plac masinile germane pentru numarul mare de stele la testul de coliziune. Mazda are cam o stea mai putin chiar daca este mai frumoasa. Ref la Honda. Astea da masini. Si se pare ca sunt pe locul 2 dupa Toyota la fiabilitate( eu am fost in fabrica din Japonia si am vazut pe viu ce insemna sistem de management al calitatii).Pacat ca cei de la Toyota nu le au cu designul. De la Celica incoace nu au mai aratat nimic.
Ca sa finalizez . LA pretul pe care il are un Passat este foarte bun. Nu mai cautati noduri in papura degeaba.CC este super. La mine in oras este deja una si se pare ca o detine un buticar.Pacat.
@ ala cu "vai de capu vostru cu mazda si cu honda :)))....bah voi nu atzi vazut ce kkt de interioare au :))... nu se compara cu CC-ul :-W :|"
1) Prietene retardat, o masina nu inseamna doar interior. Ca interior are si casa dar nu ies cu ea la plimbare prin oras.
2) CC are acelasi nivel de calitate la interior ca Golf sau Passat (adica tot plastic ieftin vopsit) Sa vorbiti de interior cand apare lemnul sau pielea in ecuatie, pana atunci sport la lustruit plasticul.
3) Parerea mea ca Honda are interioare peste VW ca si calitate, de gusturi nu discut ca voi oricum nu aveti\
4) "daca n-ar fi VW multe service-uri si-ar inchide portile" Amin!
VW e mai degraba calitate mexicana avand in vedere cate piese produc acolo. Multe din japoneze sunt fabricate chiar la ele acasa.
Dar ce sa le explici la niste muppetsi care isi cumpara masina pentru pisi?
5) La capitolul fabilitate CC intra pe lista Hall of Fame alaturi de Polo, Touareg si Beetle