- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat noul Logan facelift
Pe o alta nota: Vedeti ce faceti, poate aflati niste detalii despre Logan Sport ;)
Masina asta e mai mult decat un simbol pentru tara noastra. Noroc de sandero, ca mai schimba liniile, macar la ext.
Nu zic mai multe.
cat despre vai cat de naspa si de cacat e, ma abtin, mereu o sa fie care o sa comenteze
un logan mai dragutzel, dar 95% e aceeasi masina, sunt curios daca sunt scaunele de pe sandero.
inca o chestie, am mers cu un sandero. sa incercati sa apasati, fara forta, pe plasticul de acopera airbag-ul de la pasager. numai bine
un articol demn de luat in seama, foarte obiectiv!
va citesc de mult articolele si pot sa spun ca odata cu Loganul v-ati maturizat si voi foarte mult in review-urile pe care le faceti. (va rog nu mi-o luati in nume de rau, kiar apreciez caracterizarea pe care ati facut-o aici Logan-ului facelift).
;)
...asta asa...de incalzire...vai de capu' vostru de agramati...
Review-ul este slabut, pozele foarte slabe ca de obicei (nu am vazut nici un cadru cu masina fata/spate/profil dintr-o pozitie corecta) si mai mult decat atat, am observat ca ati avut 3 culori disponibile la test, astfel incat era bine daca vedem cate un set de poze cu fiecare culoare in parte.
In rest, numai de bine...
Pentru dl. "yoyo": la Kia (VW, Opel, whatever) dvs. ati apasat cu destu' pe plastiucul cu pricina?
Cit despre Logan, o masina onesta, fara concurenta la ce ofera. Sper sa mentina pretul jos, fiindca altfel e greu. La citi manelisti sint in Romania, niciodata nu o sa placa lor, fiindca se cheama Dacia si nu Armani, Versace sau Nike.
O problema mai mare mi se pare (din ce am auzit, fiindca nu posed Logan) costul mare al intretinerii si pieselor.
In concluzie, nu este o masina creata doar uitandu-se la desenul masinilor nemtesti, este doar vechea linie restilizata.
Mi se pare ca arata chiar bine in comparatie cu ceea ce vedeai la un logan pana acum.
intradevar este un plastic un pic mai moale, ceea ce este un lucru bun. nu criticam materialul sau dacia, criticam pe cel de a montat asa ceva.
datorita cresterii productiei la dacia, calitatea va avea de suferit. dacia nu e o masina urata proasta si asa mai departe, e lucrata de cate un roman care uita sa stranga cate ceva pe ici pe colo.
am lucrat si in service dacia, si renault, si din pacate acum lucrez tot pentru renault-dacia.
Sper ca nu v-am deranjat prea tare.
Multumesc.
PROBLEMA cea MARE e ca Vulcanii Noroiosi sunt PROTEJATI!!! CUM ESTE POSIBIL SA INTRATI ACOLO PT FOTO SHOOT? ATAT VREAU SA STIU CINE A DAT ACCEPTUL SA INTRATI CU MASINILE? EU MA GANDESC CA PE VIITOR SA INCERCAM SI CELELALTE REZERVATII... CA SI ASA ROMANIA ASTA NU MAI ESTE O TARA CU LEGI... :(
Loganul e mai crescut si daca ne gandim la momentul introducerii acestui facelift, atunci el corespunde clar cu faceliftul pentru orice model strain. Facelift acum, model nou peste doi sau trei ani.
Atentie! Locatia aleasa a fost super, dar nici eu nu cred ca aveati ce cauta sa va dati cu masina pe locul unui monument natural. Nu stiu cine v-a lasat, dar Dacia ar trebui trasa la raspundere.
Numai bine!
-
Cat despre rahatul asta de masina puteti sa-i dati drumul in prapastie, a fost este si va ramane o conserva pentru snobi prosti.
uitati-va la poze, si o sa vedeti acolo mai multe loganuri, de mai multe culori (pt tipul dinainte, care s-a sezizat din oficiu indignat fiind ca nu s-au prezentat mai multe versiuni de culori)...ei, si deci fiti siguri ca asta a fost o manevra de marketing de la dacia, care a invitat acolo mai multe reviste/situri, etc...deci IMBECILII SUNT CEI DE LA DACIA SI CEI CARE LE-AU DAR APROBARE SA ORGANIZEZE EVENIMENTUL ACOLO, NU AUTOMARKET...ei doar s-au dus...
asta e masina ?
e cutie cu roti !e ieftina ? la ce salarii avem nu prea cred
Imi pare rau ca de fiecare data vad aceleasi comentarii stupide si fara rost. Dragi domni , daca nu puteti spune decat baliverne , aberatii si tot felul de ineptii care nu au nici o legatura cu subiectul va rog invatati sa nu mai comentati aiurea. Credeti-ma , e spre binele vostru.
Acum daca nu deranjez va spun parerea mea despre subiect , facelift-ul este binevenit , cu exceptia catorva detalii de interior. Cel mai mult la interior ma deranjeaza ca nimeni nu vede ca ornamentele de la aerisiri vopsite in imitatie de chrom sunt kitch , orice imitatie in general este kitch. Prefer banalul plastic decat imitatie de piele sau altceva.
Sunt posesorul unui Logan 1,4 Laureat cu 54.000 de km efectuati. Nici o problema majora , doar revizii , trei revizii , cate una la 15.000 de km , care nu au costat mai mult de 1.500 ron cu siguranta. Masina care de altfel a mesr 80% prin bucuresti.
Cum bine spunea cineva mai sus , nu mai criticati un lucru aiurea , daca aveti alta marca mult mai bine cotata ma bucur pentru voi si va doresc tot binele , sincer si eu mi-as dori o Skoda Octavia , dar daca in viata ati sacrificat lucruri care sunt mai importante pentru a avea acces la acea marca mai bine cotata doar pentru a arata si a da bine , sau mai rau pentru a epata , sincer imi este mila de voi.
Toate cele bune.
E masina perfecta pentru clasa ei si lumea o foloseste ca atare. Adica, cum mai zicea cineva, iti ofera maximum de optiuni in banii aia, pentru o masina noua. Si aer, chit ca face ca tractorul (eu am Fiat GP si aerul face tot ca tractorul la viteze mari), si frane (are ABS si alte dracii), si nici nu se strica asa des cum am auzit de la multa lume si - foarte important - a ramas o masina usor de customizat si intretinut.
Am un amic care nu cred ca a platit pe o piesa mai mult de 200 lei si a avut nevoie sa le schimbe slava domnului (geam spart, chestii rupte etc). Nu e taran cocalar si totusi si-a montat pe ea o groaza de chestii care mie mi se par utile (ex parbriz tratat sa nu te omoare soarele, numai stiu cum se numeste exact... ionizat parca). Ideea e ca a putut cu bani putini si o are de cativa ani buni. De fapt, asta e si problema ca a prins seria care consuma mult.
Loganul nu e la fel de bun ca Smart ForTwo la strecturat prin urbe si nici la fel de agil ca un Quashquai printre borduri si in niciun caz rapid precum un A4, dar e o masina care indeplineste cu succes functiile sale naturale.
Loganul e un hibrid intre o masina ieftina, un SUV si un Megane si cel mai important, a luat fiinta chiar in locul in care asa ceva se cauta cel mai mult.
Faceliftul mai salveaza din imaginea ieftina a loganului. Si asta este bine, chiar daca nu este original designul.
Va sugerez sa cititi cu atentie si sa observati cei 4 cm in plus la lungimea masinii care se regasesc interal in forma "ascutita" pe centru si rotunjita pe margini a spoilerului frontal. Treaba asta ajuta enorm la aerodinamica (dealtfel caramida) a Loganului. Si efortul merita salutat.
De fapt asta e valabil pentru toate modificarile aduse masinii.
Personal nu sunt client pentru Logan pentru ca imi permit masini mai scumpe dar am condus Logan inchiriat in momente cand acestea (Laguna si 156) erau in service. Nu se compara evident cu acestea dar este perfect adaptat Romaniei cu drumurile de c*c*t si veniturile "emergente".
Nu zambesti cand il conduci dar nici nu plangi cand dai in gropi.
Nu iti zambeste vreo parasuta cand treci dar nici nu te costa 20 de milioane bucsaraia pe fata.
Nu are motoare peformante dar nici nu prea dai prin service cu ele, chiar si post-garantie.
Una peste alta, faceliftul aduce argumente in plus unei propuneri corecte facute publicului de catre Dacia.
apropo, decat sa-mi iau un Renaut sau Toyota facuta in Turcia mai bine imi un Logan de Romania.
Este foarte bun faceliftul. Nu era nevoie de el ca mai mergea modell vechi in continuare.
Este o masina pentru oamenii care nu vor sa moara de foame ca sa aiba masina de fitze ci vor sa aiba o masina ca sa scape de genul ala de oameni care fac orice pt fitze si pana stang destui bani ca sa dea 15.000 eur pe o coreana, merg cu metroul si asculta manele la difuzorul telefonului lor, evident tot de fitze.
Iar in privinta parerilor ironice despre Logan asta e, e urata dar pt romani de rand e perfecta. Ce preferati o Dacie de 20-30 ani sau un Logan?
dupa poti spune k o duci direct la fier vechi
asa am patit eu.........
la 117000 a cazut motul (1,5 DCi) si nu s-a ales nici praful de el.....DE UNICA FOLOSINTA
nici nu s-a putut repara (costa f mult pisele luate individual) si nici alt motor nu am gasit sa-i cumpar la second hand
apropo vedeti ca astia de la DACIA schimba anul si motorul la LOGAn
sa nu va asteptati sa gasiti acelasi motor (in 2 ani diferi) indiferent de motorizare si chiar dak si-a pastrat puterea si caracteristicile
asa ca luati aminte la povestea lui STAN PATITUL
oricum in viata mea nu mai iau de la ei.....
Ce pot spune...raport calitate pret SUPER !!
Si am avut vreo 3. De fapt una mai am si acu'. Un BMW 530 din 2005. Nu as fi cumparat un Logan.... Pana si-a luat tata unul. Dupa ce l-am condus mi-am schimbat parerea. am fost si la un drum mai lung. Daca treci de la peste 200 de cai la 75... ai o dezamagire la drum intins. dar in oras e super ok.
Intre timp am condus si un de 85 decai diesel si surpriza, a fost multumitor. Si dupa ce a aparut cu ultimele modificari, chiar mi-a placut
Asa ca am decis sa cumpar unul pt utilizare zilnica, ca m-am saturat sa sparg jante de 18' pe drumurile din Romania. BMW-ul o sa-l tin pt drumuri in afara si numai cand e necesar in tara.
In concluzie, consider ca e normal ca fiecare sa vada si sa exprime atat cat cunoste. Din punctul meu de vedere raportul calitate - pret este super ok si sper sa nu fiu dezamagit. Asa ca nu are rost sa comparam masinile decat cele din clasa lor. ori in clasa ei, loganul ofera cel mai mult la acel pret. uitativa ce masina gasiti cu motorizare diesel la acelasi pret....