- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat noul Honda Accord!
Pt. autorul articolului: eu stiu ca motorul diesel are capacitatea cilindrica 2.2litri, nu 2.0.
Nu ati mentionat nimic despre calitatea materialelor si confortul interior...ceea ce este foarte important, mai ales in segmentul premium.
Despre sistemele care le-ati mentionat, sa stiti din capul locului ca si Mercedes are aceleasi sisteme deja de mult timp lansate, insa sub alte abrevieri...
Nu ati mentionat nimic despre comportamentul rutier. Cum se comporta masina in viraje, cum se comporta suspensia, ce simte soferul la volan?
Si inca o grava eroare. Motorul diesel are capacitatea de 2,2 L. Uitati-va pe http://www.honda.de/php/configurator_car/index.php?start_mod=1&show_mv_id=274
Mi se pare un articol total nereusit. Imi pare foarte rau, dar ati fost foarte vagi in a prezenta cu adevarat un drive-test.
Poate te-au scos din lista, nu ca ai fi pierdut mare lucru :)
Tocmai ca motorul este punctul forte al acestor masini.
Zicea cineva mai sus ca este nemultumit de gama mica de motoare.
V-ati dori o caruta de motoare si de 2 bani sau 3 motoare dar care sa fie de exceptie.
Uitativa la VW ca scot modele de moatare pe banda dar degeaba ca nu dai nici 2 bani pe ele.
Pt bbb. Nu ataca firma VW pt motoarele pe care le face, pt ca in ultima vreme au castigat doar premii!! Nu va fie ciuda, pt ca daca nu l-ati considera un concurent Hondei, cu siguranta nu ati ataca marca respectiva. Si este absolut normal sa auzi mai multe probleme la masinile VW, dar exista si o explicatie, Sunt de 20 de ori mai multe la noi decat Honda.
Da daa...sunt foarte proaste motoarele de Volkswagen...atat de proaste ca primesc premii de la presa de specialitate...
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_07/1_14.html
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_07/18_2.html
...asa se intampla cand te iei dupa bucatari si ingineri silvicultori...
In alta ordine de idei masina asta a fost un adevarat succes inca de la prima aparitie acum cativa ani in Romania. Am testat si am ramas de atunci impresionat de calitate per total. Sa nu uitam ca Honda Accord inca isi pastreaza titlul de Cea Mai Aerodinamica masina din clasa ei cu cel mai bun coeficient de aerodinamicitate. Abia astept sa vad cascarabete ca Golf, Vetta si Passat sa ajunga la performanta asta.
PAS
1.esti praf nene habar nu ai ce vorbesti
5.esti complexat cu renaultu tau dau dacia logan ce ai tu
6.ma refeream strict la cum sunt asezate firele si furtunele pe acolo sunt ca la dacia ta
=
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/winners_07/bestfuel.html
=
ASTA E VIITORUL !
P.S
HAI ROMANIA!!! iar pentru "japonejii" astia de pe aici HAI SIKTIR!!
Ia de aici "da matale singur zoom"
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories04.html
P.S
Bagati tare Conter Strike ca daca scrieti pe forum asta nu inseamna ca Loganu o sa mearga mai bine si mai repede nici macar daca ii pui gemuri fumurii.
Hai ca m-am distrat cu voi!!
In rest eu m-am urcat in masinaa asta in showroom si are un interior fascinant, iar designul exterior e mai frumos in realitate decat in poze.
De fiabilitate in general putem vorbi dupa ce au fost testate modelele la ceva timp dupa aparitie, insa ca brand Honda este clar peste VW
Legat de VW, pot sa va spun ca mai are mult pana sa ajunga in clasa premium (indiferent de model - inclusiv Phaeton). Si cred ca tinta Honda nu este VW ci este Mercedes, BMW, Audi.
Nu stiu cat de bine si cat de repede vor reusi acest lucru...pentru ca nu ajunge doar un model, trebuie ca toata gama sa fie la cel mai inalt nivel calitativ...luand in considerare si clasa din care face parte.
Spunea cineva ca ce trebuie mai multe motoare...ca 3 ar fi de ajuns...eu zic ca pentru clasa premium un singur motot diesel de 150 CP este insuficient, iar motorizarile pe benzina trebuie sa ajunga si ele la peste 300 CP...cam asta inseamna clasa premium...e un fel de Champions League.
Oricum, bafta multa pt Honda, care alaturi de Subaru, sunt preferatele mele japoneze.
Honda este mult peste VW, dar asta nu inseamna k VW nu e bun , nu .. doar ca grupul VAG are alti concurenti pentru Honda, cum ar Audi...da da ... statzi putin nu-mi sariti in cap audi are mult mai multe modele , si o gama mai mare de motoare, eeh aici ar fi un minus pentru Honda, si nu numai , in general pt japoneze gen mazda si toyota pentru k au motoare foarte bune dar au nevoie de o gama mult mai mare:D pentru a se bate cu marci premium europene gen audi , BMW si mercedes, dar parerea mea e ca sunt mai calitativi/fiabili japonezii, si dak nu ma credetzi faceti un test drive, pentru k eu am avut ocazia sa conduc si honda si mazda si toyota si mi-au placut ;) oricum e foarte bine ce fac japonezii, pentru k la pretul asta , de passat de altfel sau de mult prea titrata Laguna:)) iti ofera ceea ce ofera audi, BMW sau mercedes, si lucrul asta e foarte bun;) pentru noi:D
Zicea cineva mai sus ca tehnologia Vtec este depasita atunci de ce a adoptat-o si toyota dupa atatia ani prin motoarele VVTI?
Ar fi adoptat-o si grupul VAG dar nu sunt in stare sa proiecteze un sistem atat de complex.
Si sa stiti ca nu au un consum mare motoarele Honda, din contra Honda este pe primele loocuri in materie de ecologie.
Odata ce ai mers cu o Honda nu mai vrei sa te urci in alta masina, este ca un microb pt cei ce stiu sa recunoasca o masina in adevaratul sens al cuvantului.