- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
new_drivetest
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Automarket a testat noul Fiat Bravo!
P.S. Imi doream macar o poza in care sa se vada spatele complet.
@dumiflo2003: A fost un drum pana la Sighisoara cu portiuni ude.Daca am fi sters masina de fiecare data cand se faceau fotografii am fi stat in tara doua luni...Am cautat insa sa nu o murdarim pea tare, desi fiecare dintre cele 12 masini de test erau aproape identice din acest punct de vedere.
Opel Astra e numarul 1 la vanzari din acest segment in Europa.
Merita cunparata daca cel mai important aspect pe care il cauti la o masina este designul. Altfel, nu poate fi comparata cu Golf, Focus , Octavia care au o mentinere a valorii f buna la mana a doua si ofera un condus mult mai placut.
Daca e sa coste mai putin decat Opel Astra poate fi interesanta. Sau cat un Peugeot 308 cand va fi lansat pentru ca probabil sunt cam la acelasi nivel de calitate/tehnica si ar trebui si la nivel de costuri.
Ca Bravo sa aiba ceva succes, trebuie sa coste mai putin decat concurenta, in timp ce 308-ul va avea succes si la acelasi pret cu concurenta, dovada stau si foarte multele 307 de pe strazi. Parerea mea, cel putin.
Apropo masina e deja in unele showroom-uri, am vazut si pe strada 2 cu numere rosii, de DJ ambele.
Serios acuma, cred ca noi - cei de aici - suntem prosti si tu te-ai gasit sa ne luminezi!
Ia zi tu, "obiectiv" vorbind (tie asa iti place, nu?), care sunt cei mai mari designeri in domeniul auto din lume?
Si ghici cine a facut Bravo-ul! Da, acuma e randul meu sa zic "get real!"
Si inca un lucru: poate ca Fiat a avut neajunsuri in trecut, dar - eu vand Audi - urcati-va intr-un A3 si apoi in Stilo. Fanii VW - Audi sa se pregateasca pt un soc! ;)
Masina e frumosa foc. Si se pare ca Fiatul si-a revenit si in ceea ce priveste fiabilitatea. Totusi le va fi greu italienilor sa concureze in clasa asta in care Golful e imparat. Toate bune!
Daca ati avea ceva experienta in condus v-ati da seama ca o masina nu se rezuma doar la cai putere , frumusete si fitze ...
adevarat ,articolul isi propune doar sa faca pubica aceasta masina .La mai bine ..., pentru unii .
..ce anume am ales???? FIAT BRAVO ...E CRIMINALA MASINA...arata incredibil..eram innebunit dupa astra gtc..dar acum FIAT BRAVO a luat fata + la acest pret ofera mai multe decat astra gtc (navigatie cu dvd, sistem hi-fi, motor mai puternic si frumusetea italiana - nu ca astra gtc n-ar fi frumoasa, dar bravo e si senzuala :)
..daca as avea 25.000 as lua noua mazda 6..alta frumusete :) dar cred ca ma opresc la 19.500
cu banii pentru un fiat punto sport standard iti iei o bashina de golf cu geamuri la manivela
Nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc ca seat leon este cu aproape 8000 de euro mai mult decat Fiat Bravo doar pt ca are sigla seat si pt ca are 10 cp in plus m-i se pare neinteresant si ma lasa rece ... parerea mea personala.
Cred ca este tipic romanesc sa comentati aiurea fara sa aveti habar, doar asa, din auzite!Fitze ieftine de Dambovita, asta aveti in cap! Toti TZARANII dau navala sa-si ia VW, Opel si alte marci asa-zis "adevarate"...in concluzie, mai scutiti-ne de comentarii "avizate"!
Nu mai dati in italieni ca or fi ei cum or fi dar designul pentru primul VW Passat a fost facut de o casa italiana.
Asa ca nu masinile sunt de vina pentru fiabilitate ci drumurile pe care le avem in tara dintotdeauna si le vom avea in continuare.
Salutare
Daca va doriti o masina aparte din clasa C (care sa iasa in evidenta), atunci Bravo este solutia, dar daca santeti mai practici ar fi bine sa va orientati (pt. acelasi pret) catre un KIA Cee'd - am testat si masinuta asta (concluzie: e foarte fiabila si placuta din punct de vedere a sofatului).
Succese!
imi adaug si eu impresiile dupa test-drive, foarte pe scurt pentru ca deja s-au spus multe aici:
-e frumoasa foc - si pe dinauntru si pe dinafara
-motorizarea de 1,9 150 e super
-marele minus pe care i l-am gasit ar fi suspensia care nu pare sa fie independenta si nici prea sport , lucru care o descalifica in fata unui golf sau a unui focus si chiar a unei astre echipate sport.
Asta e parerea mea personala - zici sport - zici si masaj la rinichi.
Deci la 13138EUR ai un motor de 1.2L, 105CP (care ar fi ok), si dotarea standard, nimic nimic altceva.
Asta ca sa nu mai vorbim vorbe....
Sa zicem mersi ca avem de unde alege si an de an masinile sunt tot mai bune...sa traiasca fiat bravo... si sa-mi iau si eu unul la anul. LA MULTI ANI!